DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:Ik zag de foto al voorbij komen op fb! Ideetje voor deze week om op mijn eigen menu te zetten
Zag er wel lekker uit toch? Speciaal voor mijn vriend doe ik er altijd spekjes, gehakt en rookworst door, omdat hij dat zo lekker vind
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil, ik wil, ik wil...!!VeryCherry schreef:Zuurkoolstamppot Een hele pan vol gemaakt, is echt genoeg voor een weeshuis, whahaha.
Gast- Gast
Hou op, ik krijg er al honger van als ik aan die foto denk, zó lekker zag t er uit!VeryCherry schreef:Sjaantje schreef:Ik zag de foto al voorbij komen op fb! Ideetje voor deze week om op mijn eigen menu te zetten
Zag er wel lekker uit toch? Speciaal voor mijn vriend doe ik er altijd spekjes, gehakt en rookworst door, omdat hij dat zo lekker vind
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ik wil, ik wil, ik wil...!!VeryCherry schreef:Zuurkoolstamppot Een hele pan vol gemaakt, is echt genoeg voor een weeshuis, whahaha.
Oh je mag best morgen komen eten hoor ^^
*schuift ook aan*VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ik wil, ik wil, ik wil...!!VeryCherry schreef:Zuurkoolstamppot Een hele pan vol gemaakt, is echt genoeg voor een weeshuis, whahaha.
Sjaantje schreef:*schuift ook aan*VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ik wil, ik wil, ik wil...!!VeryCherry schreef:Zuurkoolstamppot Een hele pan vol gemaakt, is echt genoeg voor een weeshuis, whahaha.
Is goed
Ah jammer. Eet morgen al ergens anders. Anders was ik echt gekomen.VeryCherry schreef:Sjaantje schreef:*schuift ook aan*VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ik wil, ik wil, ik wil...!!VeryCherry schreef:Zuurkoolstamppot Een hele pan vol gemaakt, is echt genoeg voor een weeshuis, whahaha.
Is goed
Gast- Gast
Dan kom je toch een andere keer als je zin hebt
Zuuuuuurkoooool!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik wil wel weer eens goede zuurkool. Met spekjes en een lekkere worst. Niet zo'n kleffe magnetronmaaltijd met een braakbal zoals ik die op therapie kreeg vorige week. Daar krijg je spontaan een eetstoornis van.
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Kijk, ik kies mijn vrienden uit.
Ieuw...Alex schreef:Ik wil wel weer eens goede zuurkool. Met spekjes en een lekkere worst. Niet zo'n kleffe magnetronmaaltijd met een braakbal zoals ik die op therapie kreeg vorige week. Daar krijg je spontaan een eetstoornis van.
Het enige waar ik de magnetron voor gebruik is voor het opwarmen van de melk voor in mijn koffie.
Weet je wat ik ook absoluut niet lekker vind? Aardappelpuree uit een pakje.
Sjaantje schreef:Ieuw...Alex schreef:Ik wil wel weer eens goede zuurkool. Met spekjes en een lekkere worst. Niet zo'n kleffe magnetronmaaltijd met een braakbal zoals ik die op therapie kreeg vorige week. Daar krijg je spontaan een eetstoornis van.
Zeg dat wel. Als ze me nog één keer zo'n braakbal voorzetten duw ik 'm door hun strot. Bah.
Alex- Ratel
Hmm, die aardappelpuree die ik heb (van maggi, a la minute ofzo) vind ik dan weer precies hetzelfde smaken als hoe mijn mams vroeger 'echte' aardappelpuree maakte!VeryCherry schreef:Het enige waar ik de magnetron voor gebruik is voor het opwarmen van de melk voor in mijn koffie.
Lex, van mij mag je! Doe ze dan maar de groeten van mij erbij
Nja, ik aardappelpuree uit een pakje zit vaak nootmuskaat en dat vind ik niet lekker.
Hmmm, ben oude foto's van mn computer aan het gooien en op zo'n beetje elke foto van mij sta/zit ik met een sigaret in mijn handen of kijk ik boos, whahaha.
Hmmm, ben oude foto's van mn computer aan het gooien en op zo'n beetje elke foto van mij sta/zit ik met een sigaret in mijn handen of kijk ik boos, whahaha.
Haha dat zal een gezellig foto-album worden dan met een boos-kijkende VC Ik zag laatst een foto van mijzelf met een sigaret, da's pas gek!! Ben nu 9 (!!!) jaar gestopt en het was echt heel raar om mij met een peukie te zien hahah
Whahaha, dat lijkt me helemaal raar inderdaad. Vakantiefoto's ook, daar heb ik constant een sigaret in mijn handen. En nou rook ik ook wel veel, maar ik steek niet de ene sigaret aan als de andere al bijna op is ofzo, whahaha.
Ik heb foto's van onze huwelijksreis waar ik een sigaret in mijn hand heb, ook zo gek! Wat opvallend is, is dat ik op onze trouwdag SUPERveel heb gerookt en dat er GEEN EEN foto is van mij met een sigaret.
Alex- Ratel
Goed gedaan.Alex schreef:Ik heb foto's van onze huwelijksreis waar ik een sigaret in mijn hand heb, ook zo gek! Wat opvallend is, is dat ik op onze trouwdag SUPERveel heb gerookt en dat er GEEN EEN foto is van mij met een sigaret.
Had roken niet achter jou gezocht.
Gast- Gast
Hahaha Lex, dat heb je dan goed voor elkaar!
Tja, dat stoppen met roken is ongeveer het enige positieve dat ik uit mijn relatie met mijn ex heb kunnen halen
Ik ga even lekker douchen en dan naar bed, welterusten alvast!
Tja, dat stoppen met roken is ongeveer het enige positieve dat ik uit mijn relatie met mijn ex heb kunnen halen
Ik ga even lekker douchen en dan naar bed, welterusten alvast!
Smikkell schreef:Goed gedaan.Alex schreef:Ik heb foto's van onze huwelijksreis waar ik een sigaret in mijn hand heb, ook zo gek! Wat opvallend is, is dat ik op onze trouwdag SUPERveel heb gerookt en dat er GEEN EEN foto is van mij met een sigaret.
Had roken niet achter jou gezocht.
Haha, dat zeggen meer mensen. Daarom doe ik het ook maar niet meer, al die teleurgestelde mensen.
Alex- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: