DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Stella_ schreef:тыквашка schreef:Stella_ schreef:Goedemiddag !!!!
Hier sneeuwt het flink...
Waar is hier ongeveer?
Limburg
Oh dat is een eindje bij mij vandaan. Ik kijk trouwens net op buienradar en volgens buienrader gaat de sneeuw die nog komt waarschijnlijk net langs ons heen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
PoetsmiepStella_ schreef:Zelda schreef:Fijn toch, zo'n onverwachtse vrije dag? Ik had vandaag om 12 uur ook een afspraak eigenlijk, vind eht wel fijn dat ik nu even andere dingen kan doenStella_ schreef:Ik was vanmorgen extra vroeger opgestaan omdat ik om 10 uur een afspraak had met de psycholoog. Kwam al moeizaam mijn bed uit. En vlak voor ik klaar was werd er afgebeld omdat ze ziek is.
Zat ik daar met mijn goed gedrag, aangekleed en wel om de sneeuw te betreden en in de auto te stappen.
Ja dat klopt en aangezien ik toch al aangekleed was, ben ik maar gaan poetsen
Gast- Gast
Over 15 minuten moet ik de deur uit. Ik moet nog douchen en aankleden en al mijn broeken hangen aan 't wasrek. NAT!
Ik ben weer lekker bezig.
Ik denk dat ik deze week mooie bruine laarsen en een jurkje ga kopen. Iemand tips?
Ik denk dat ik deze week mooie bruine laarsen en een jurkje ga kopen. Iemand tips?
Gast- Gast
Zelda schreef:PoetsmiepStella_ schreef:Zelda schreef:Fijn toch, zo'n onverwachtse vrije dag? Ik had vandaag om 12 uur ook een afspraak eigenlijk, vind eht wel fijn dat ik nu even andere dingen kan doenStella_ schreef:Ik was vanmorgen extra vroeger opgestaan omdat ik om 10 uur een afspraak had met de psycholoog. Kwam al moeizaam mijn bed uit. En vlak voor ik klaar was werd er afgebeld omdat ze ziek is.
Zat ik daar met mijn goed gedrag, aangekleed en wel om de sneeuw te betreden en in de auto te stappen.
Ja dat klopt en aangezien ik toch al aangekleed was, ben ik maar gaan poetsen
Pff erg he ik word er zelf soms echt maf van !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Smikkell schreef:Over 15 minuten moet ik de deur uit. Ik moet nog douchen en aankleden en al mijn broeken hangen aan 't wasrek. NAT!
Vila! Reva Vila
Gast- Gast
Ik ga daar eens kijken. Misschien kom ik terug met een winterjasReva schreef:Smikkell schreef:Over 15 minuten moet ik de deur uit. Ik moet nog douchen en aankleden en al mijn broeken hangen aan 't wasrek. NAT!
Vila! Reva Vila
O mensen, ik ben zo laat Ik heb een jurk aan waarin in cup G lijk te hebben, met een legging waar geen kruis meer in zit. Ik zie er uit als een worst, maar ik heb even geen keus. Ik kom mij vanavond schamen....
Gast- Gast
Reva schreef:Tenzij de oliebollenkraam is ontploft, noem ik alles wat wit is sneeuw.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Sterkte! Kom vanavond maar uithuilen.Smikkell schreef:Ik ga daar eens kijken. Misschien kom ik terug met een winterjasReva schreef:Smikkell schreef:Over 15 minuten moet ik de deur uit. Ik moet nog douchen en aankleden en al mijn broeken hangen aan 't wasrek. NAT!
Vila! Reva Vila
O mensen, ik ben zo laat Ik heb een jurk aan waarin in cup G lijk te hebben, met een legging waar geen kruis meer in zit. Ik zie er uit als een worst, maar ik heb even geen keus. Ik kom mij vanavond schamen....
Gast- Gast
Ik zit hier met een kruik in m'n nek en een sjaal om. Daarstraks toen ik m'n tas met boodschappen optilde, is het in m'n nek geschoten. Bij alles wat ik doe, doet ie pijn Moet helaas nog tot 17:30 uur werken en dat voelt niet bepaald fijn. Wilde eigenlijk vanavond ook gaan sporten (een uur steps en een uur BBB), maar ik ben bang dat dat 'm op deze manier niet wordt...
Gast- Gast
Klinkt fraai, Smikk!
Dan lijkt sporten mij idd niet zo handig, Bruce. Klotegevoel is dat altijd.
Flexie
Dan lijkt sporten mij idd niet zo handig, Bruce. Klotegevoel is dat altijd.
Flexie
Gast- Gast
Oeh ik heb zoiets leuks gekregen van mijn vriend
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Flexie
Wat heb je gekregen, VC?
Alex- Ratel
Hij heeft kaartjes besteld voor een festival waar mijn favo zanger een akoestisch concert geeft
Reva schreef:Lex, trek je de spanning rond Lejow een beetje?
Pfff, nou ... ik zou het liefst haar hand vasthouden, maar ik denk dat haar vriend dat ook best kan Maar ik zit mezelf op te vreten, mijn telefoon is niet verder dan 3 cm bij mij vandaan.
Alex- Ratel
Maar is er sowieso echt geen weg meer terug wat betreft bevallen vandaag? Kan niet zoals bij Stoffie bedoel ik?
Gast- Gast
Nee, ze kreeg geen weeënremmers meer, dus ze zal vandaag nog bevallen ... En daarbij natuurlijk ook nog de infectie waardoor het voor Sophie beter is om nu geboren te worden.
Alex- Ratel
Hey je maakt haar naam nu bekend Alex!
Ohhh, nu weet ik de naam! :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ohhh, nu weet ik de naam! :-)
Ik ook!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Alex schreef:Muwhahahahaha
Hmmm, das toch niet dé naam?!