DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Bruce schreef:Impliceer je nu dat mijn pannenset eigenlijk maar stom is en nu alleen leuk is omdat ie nieuw is?Rush schreef:Hahaa leuk! Nieuwe dingen zijn altijd leuk, wat het ook is!Bruce schreef:Whoehoeeee onze nieuwe pannenset is zojuist bezorgd
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Bruce schreef:Impliceer je nu dat mijn pannenset eigenlijk maar stom is en nu alleen leuk is omdat ie nieuw is?Rush schreef:Hahaa leuk! Nieuwe dingen zijn altijd leuk, wat het ook is!Bruce schreef:Whoehoeeee onze nieuwe pannenset is zojuist bezorgd
Jep!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Gemeen *perst een traan naar buiten en grijpt naar een sinaasappel als comfort food*тыквашка schreef:Bruce schreef:Impliceer je nu dat mijn pannenset eigenlijk maar stom is en nu alleen leuk is omdat ie nieuw is?Rush schreef:Hahaa leuk! Nieuwe dingen zijn altijd leuk, wat het ook is!Bruce schreef:Whoehoeeee onze nieuwe pannenset is zojuist bezorgd
Jep!
Gast- Gast
Net heerlijk Belle en het Beest gekeken met zoonlief, die onverwacht vrij is vandaag
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goed geregeld! Haha. Moet je niet werken vandaag?
Ik ga over een uurtje ofzo ook even naar de winkel, lekker sla halen voor de lunch. En dan m'n eitje voor in de sla koken in een van de nieuwe pannen
Ik ga over een uurtje ofzo ook even naar de winkel, lekker sla halen voor de lunch. En dan m'n eitje voor in de sla koken in een van de nieuwe pannen
Gast- Gast
IJsvrij? Bestaat dat nog?VeryCherry schreef:Net heerlijk Belle en het Beest gekeken met zoonlief, die onverwacht vrij is vandaag
Gast- Gast
Bruce schreef:IJsvrij? Bestaat dat nog?VeryCherry schreef:Net heerlijk Belle en het Beest gekeken met zoonlief, die onverwacht vrij is vandaag
Nope, toen ik op het punt stond hem naar school te brengen toverde hij een briefje uit zijn tas waarop stond dat het vandaag studiedag is, whahaha.
Whaha dat doet ie ook op tijd dan. Had je gewoon kunnen uitslapen eigenlijk dus.VeryCherry schreef:Bruce schreef:IJsvrij? Bestaat dat nog?VeryCherry schreef:Net heerlijk Belle en het Beest gekeken met zoonlief, die onverwacht vrij is vandaag
Nope, toen ik op het punt stond hem naar school te brengen toverde hij een briefje uit zijn tas waarop stond dat het vandaag studiedag is, whahaha.
Gast- Gast
Bruce schreef:Goed geregeld! Haha. Moet je niet werken vandaag?
Lekker! Heb je een plaatje van de pannen?
Ik ben vrij ja, rest van de week ook, vrijdag dagje oppassen.
Gast- Gast
Bruce schreef:Whaha dat doet ie ook op tijd dan. Had je gewoon kunnen uitslapen eigenlijk dus.VeryCherry schreef:Bruce schreef:IJsvrij? Bestaat dat nog?VeryCherry schreef:Net heerlijk Belle en het Beest gekeken met zoonlief, die onverwacht vrij is vandaag
Eigenlijk wel ja, maar ik vind het gezellig om 's morgens nog een kop koffie te drinken met mijn vriend, dus ik ga er altijd vroeg uit
Het sneeuwt hier weer!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
U vraagt, wij draaien!Reva schreef:Bruce schreef:Goed geregeld! Haha. Moet je niet werken vandaag?
Lekker! Heb je een plaatje van de pannen?
Ik ben vrij ja, rest van de week ook, vrijdag dagje oppassen.
Wij hebben alleen de bovenste vijf pannen.
Lekker hoor, hele week vrij!
Gast- Gast
Hier al de hele ochtend non-stop! Ik word er zo blij vanRush schreef:Het sneeuwt hier weer!
Gast- Gast
Hier sneeuwt het nu niet, maar er ligt wel een laagje. En aangezien ik vannacht weer tig keer uit bed was, kon ik er heerlijk in mijn eentje van genieten
Oeh! Het is hier wel heeeeeeel lichtjes hoor, maar goed, het is sneeuwBruce schreef:Hier al de hele ochtend non-stop! Ik word er zo blij vanRush schreef:Het sneeuwt hier weer!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik blijf vandaag onder mijn dekbed. Ik kijk ook gewoon niet uit t raam.
jammer dat ik zo de deur uit moet
Gast- Gast
Dekbed over je hoofd houden dan maar, dan zie je er niks van
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Of ik dan heel aankomt op mijn afspraak is wat anders. Mijn dekbedden is huge. Die krijg ik niet mee op de fiets.
Gast- Gast
Hahaha. Ik ben benieuwd wanneer we het ijs op kunnen deze week!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik hoop dat we eind van de week wel een rondje over de ijsbaan kunnen doen!
Maar gister lag er nog niet eens een vliesje op..
Heb nog maar 1 keer kunnen schaatsen op mijn mooie nieuwe klapschaatsen
Maar gister lag er nog niet eens een vliesje op..
Heb nog maar 1 keer kunnen schaatsen op mijn mooie nieuwe klapschaatsen
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: