DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Hongergevoel is toch dat je lichaam vet aan het verbranden isReva schreef:
Honger...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Pfft, ben te moe om mezelf de trap op te slepen
Je kan ook gewoon lopen? Slepen lijkt mij ook vermoeiend.
Gast- Gast
Zus, ik ben online op mobiel en op laptop sta ik ook gewoon ingelogd, tel ik dan eigenlijk voor 2?
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Ik draag mijn biker boots vaak met zo'n mini stretch rokje hoor Vind ik juist leuk
Tsss..lach je me uit
Honger...
Ik lach jou nooit uit!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
lopen klinkt zo actief en dat ben ik niet.Reva schreef:Stofzuiger schreef:Pfft, ben te moe om mezelf de trap op te slepen
Je kan ook gewoon lopen? Slepen lijkt mij ook vermoeiend.
Gast- Gast
Als je twee accounts hebt..Stofzuiger schreef:Zus, ik ben online op mobiel en op laptop sta ik ook gewoon ingelogd, tel ik dan eigenlijk voor 2?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hongergevoel is toch dat je lichaam vet aan het verbranden isReva schreef:
Honger...
Pffff.
Ik zeur altijd over meer eiwitten en minder koolhydraten tegen G. En nu dat ik honger heb. Krijg ik als reactie dat hij wel voor wat eiwitten kon zorgen ...omg.
Gast- Gast
Whahahahahahaha OMG
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Smikkell schreef:Hongergevoel is toch dat je lichaam vet aan het verbranden isReva schreef:
Honger...
Pffff.
Ik zeur altijd over meer eiwitten en minder koolhydraten tegen G. En nu dat ik honger heb. Krijg ik als reactie dat hij wel voor wat eiwitten kon zorgen ...omg.
Die heb ik ook zo'n 500 keer tussen mijn oude smsjes staan..
Gast- Gast
Nee, zo ben ik niet. Maar ik ben wel op 2 plaatsen online...Smikkell schreef:Als je twee accounts hebt..Stofzuiger schreef:Zus, ik ben online op mobiel en op laptop sta ik ook gewoon ingelogd, tel ik dan eigenlijk voor 2?
Mmmm... In mijn hoofd klonk het logischer als wanneer ik het terug lees. Bedtijd...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Hongergevoel is toch dat je lichaam vet aan het verbranden isReva schreef:
Honger...
Pffff.
Hij zal je niet meer lastig vallen, zegt ie.
Gast- Gast
Fijn..Reva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Hongergevoel is toch dat je lichaam vet aan het verbranden isReva schreef:
Honger...
Pffff.
Hij zal je niet meer lastig vallen, zegt ie.
Gast- Gast
Whahoo, het vervelendste deel van m'n huiswerk wat ik voor werk had, is gedaan, morgen de rest!
Nu twijfel ik of ik ga slapen of nog ff wakker blijf.
Nu twijfel ik of ik ga slapen of nog ff wakker blijf.
Gast- Gast
Heej allemaal
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Waaahooo... ik kan geen Word meer zien, ik moest verslagen maken voor m'n gesprek morgen, notulen uitwerken van een overleg van maaaanden terug, lijsten bijwerken en verslagen maken nav een uitgevoerde opdracht, maaarrrr.... alles is af.
Nu Maple-tijd. Zo.
Nu Maple-tijd. Zo.
Gast- Gast
Waar is iedereen??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Klussen! Mijn vriend is met de elektra bezig (vanmiddag heeft de hele middag de groep waar internet op zit aangesloten uitgestaan) en ik heb net een hele zooi oude kratten uit de kelder schoongemaakt (bah).
Gast- Gast
Het is hier inderdaad érg rustig. Ik heb daarjuist een heerlijk bad genomen en ga zo dadelijk verder met mijn dvd's van Friends te kijken.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Phoe! Moet er niet aan denken om te klussen vandaag (überhaupt een dag haha)!
Erin- Ratel
Oh ik wil ook een bad!
Erin- Ratel
Ik zou mijn bad niet meer kunnen missen. Ook al ga ik lang niet elke week in bad, maar douche ik meestal, soms is het toch wel heerlijk om even languit in bad te gaan liggen en lekker niets te doen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Bruce schreef:Klussen! Mijn vriend is met de elektra bezig (vanmiddag heeft de hele middag de groep waar internet op zit aangesloten uitgestaan) en ik heb net een hele zooi oude kratten uit de kelder schoongemaakt (bah).
Klussen met de gordijnen open?
Gast- Gast
Ik heb ook niet echt zin in klussen, vandaar dat ik nu ook hier zit Maar op zich geeft klussen wel voldoening, in die zin dat je meestal ook echt resultaat ziet na zo'n middag en dat is leuk! Maar een bad zou ik nu ook wel zin in hebben...
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: