DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Ik wil even jullie mening weten.
Wat zouden jullie doen als een jongen contact met je zoekt, wat verder gaat dan normaal contact terwijl hij een vriendin heeft.
Wat zouden jullie doen als een jongen contact met je zoekt, wat verder gaat dan normaal contact terwijl hij een vriendin heeft.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Het afkappen, tenzij het de liefde van je leven is!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:En breien niet voor mijn huishouden.Erin schreef:Ebay is niet goed voor mijn portemonnee
Hoe ver ben je nu inmiddels?
Erin- Ratel
Wat heb ik gemist ?Smikkell schreef:Erin schreef:Het afkappen, tenzij het de liefde van je leven is!
Dus ik mag.. ?
Stuiterbal- Kletskop
Bezig met het laatste deel. Maar gaat even niet snel omdat ik 20 dingen tegelijk doe. De rest zit in elkaar en al om die poef.Erin schreef:Smikkell schreef:En breien niet voor mijn huishouden.Erin schreef:Ebay is niet goed voor mijn portemonnee
Hoe ver ben je nu inmiddels?
Sjaan, ik ben blij dat ik niet overnieuw ben begonnen. Ik dacht dat het wat krap zou worden, maar hij is best ruim. Misschien zelfs iets te ruim.
Gast- Gast
Gezien je post nietsStella_ schreef:Wat heb ik gemist ?Smikkell schreef:Erin schreef:Het afkappen, tenzij het de liefde van je leven is!
Dus ik mag.. ?
Gast- Gast
Ik denk dat jij een pretje hebt in mij, want ik voel hem ookReva schreef:BWAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Sorry, binnenpretje.
Gast- Gast
Nah ja het was een serieuze vraag. Maar never mind
Stuiterbal- Kletskop
Smikkell schreef:Erin schreef:Het afkappen, tenzij het de liefde van je leven is!
Dus ik mag.. ?
Ja van mij wel! Maar alleen als het echt! de liefde van je leven is..
Erin- Ratel
Erin schreef:Smikkell schreef:Erin schreef:Het afkappen, tenzij het de liefde van je leven is!
Dus ik mag.. ?
Ja van mij wel! Maar alleen als het echt! de liefde van je leven is..
Gast- Gast
Stella_ schreef:Nah ja het was een serieuze vraag. Maar never mind
ik zou het afkappen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Waarom vraag je het? Speelt het bij jou?
Wil je iets met die jongen?
Dan zou ik zeggen dat je hem leuk vindt en hij welkom is zodra hij geen relatie heeft.
Dan zou ik zeggen dat je hem leuk vindt en hij welkom is zodra hij geen relatie heeft.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom vraag je het? Speelt het bij jou?
Ja het speelt idd bij mij.
Ik ken hem al jaren en ik was vroeger al gek op hem. Toen zat ik in een relatie dus is er niks van gekomen.
En nu er weer contact is brengt het langzaam maar zeker wel mijn hoofd op hol.
Maar goed ik heb hem idd gezegd dat hij verder niks van me hoeft te verwachten zolang hij een relatie heeft. Ik weet hoe het voelt om bedonderd te worden en dat gun ik verder niemand.
We hebben nu vriendschappelijk contact maar merk dat het wat verder gaat nu.
Niet quoten.
Stuiterbal- Kletskop
Zusje schreef:Waarom open je er niet gewoon een topic over?
Uhh geen idee ik dacht vraag het hier even
Stuiterbal- Kletskop
Dat is wel heel verstandig. Ik zou er ook echt niet teveel op ingaan als ik jou was want dan zullen je gevoelens echt niet minderen. En ja wil je een man die dit mogelijk ook bij jou zou kunnen doen. Want ja hij doet het nu ook...
Erin- Ratel
Ik vind het eerlijk gezegd jammer dat er hier zo veel topicwaardige dingen worden besproken. De rest van het forum loopt dood (op de mama pijler na) terwijl hier zo veel staat.
Gast- Gast
Hahaha dus je hebt je toch ietsie vergist daarin? Of is je poef afgevallen?Smikkell schreef:Sjaan, ik ben blij dat ik niet overnieuw ben begonnen. Ik dacht dat het wat krap zou worden, maar hij is best ruim. Misschien zelfs iets te ruim.
Ik ga even afwassen, blegh...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Ik vind het eerlijk gezegd jammer dat er hier zo veel topicwaardige dingen worden besproken. De rest van het forum loopt dood (op de mama pijler na) terwijl hier zo veel staat.
Ik ga hem openen hebben we wat te vertellen :-)
Stuiterbal- Kletskop
Op die manier blijft het dagcafeclubje het dagcafeclubje en betrek je het forum er niet bij en zorgt het er voor dat er veel minder topics worden geopend. Daarom is het zo stil op het forum!Stella_ schreef:Zusje schreef:Waarom open je er niet gewoon een topic over?
Uhh geen idee ik dacht vraag het hier even
Steeds meer topics worden dagcafe-algemene-kletstopics waar vanalles wordt besrpoken buiten het onderwerp op. Zoals de afvaltopics. Dat komt het forum niet ten goede.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: