Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slaapritme

3 plaatsers

Ga naar beneden

Slaapritme Empty Slaapritme

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 12:14

Heb jij vast patroon wat betreft het slapengaan? Altijd zelfde tijd etc?

Voorheen ging ik redelijk bijtijds naar bed, voor mijn doen... Sliep uiterlijk half één, maar dat was dan wel een uitschieter, lag gewoon voor elven in bed. Maar sinds een maand, heb ik een hoop zieke collega's, dus draai ik veel avonddiensten (na 21:00 thuis zijn) afgewisseld met nachtdiensten (=05:00 thuis zijn) Dus mijn slaapritme is volledig ontregeld!

Nou moet ik morgen 06:00 op, maar ik ben helemaal niet moe, omdat ik afgelopen weken steeds na tienen m'n bed uit kwam. (Soms zelfs vér na tienen...) Wat doen jullie als 't ritme ontregeld is? Ik trek dit niet heel lang meer zo haha ben al bleek van mezelf, maar nog ff en ik kan zo de cast van Twilight vergezellen. Waar k op zich wel mee kan leven, I love Kellan Lutz en Ashlee Green...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaapritme Empty Re: Slaapritme

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 12:28

Melatonine slikken. Bij mij werkt het goed.

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 27 jan 2012 - 13:07

Om weer een normaal ritme te krijgen; op een vrije dag erg vroeg op staan en een beetje actieve dingen doen die dag. Daardoor word je vroeg moe en ga je vroeg op bed, dus de volgende dag ben je alweer vroeg uitgerust. Daarna proberen nooit langer dan 8 uur te slapen, om zo je ritme niet weer te verschuiven.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Niene vr 27 jan 2012 - 22:36

Hier ontbrak het ook aan een normaal slaapritme.. Ik heb toen nadat de tabletjes van de huisarts op waren en ik nog steeds niet slapen kon, melatonine time release gekocht. Half uur voor het slapen gaan 1 tabletje in nemen en ik slaap als een os de hele nacht door!
Ik hou wel vaste tijden aan,ga meestal rond 22.00 naar bed,en sta elke ochtend om half 7 op,tenzij ik werken moet dan lig ik er eerder in en sta eerder op.
Gebruik ze trouwens ook voor mijn dochtertje,en sindsdien begint die ook een beetje ritme te krijgen met slapen.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  TukTuk vr 27 jan 2012 - 22:38

Lorna mercedez schreef:Melatonine slikken. Bij mij werkt het goed.

De melatonine die ze bij de drogist verkopen is een lachertje, daar zit zo weinig in dat het schijnbaar nooit kan werken, maar eerder placebo effect heeft.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud