DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Welk merk TV en Home Cinema set?Maple schreef:Behang en verf, en een tv, magnetron, home cinema-set en een wasmachine.
Welke kleur/kleuren verf en behang?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ja, we waren getrouwd in gemeenschap van goederen, ik heb het huis en om het dan zo eerlijk ogelijk te verdelen krijgt hij de inboedel. En ik wilde sowieso graag alles nieuw, de meubels zijn mijn smaak niet echt en de tv enzo was al van hem, had hij van z'n ouderlijk huis uit al meegenomen.Smikkell schreef:Neemt hij alles mee?
Maar firebutterfly: behang voor de slaapkamer, 2 muren grijs en één muur wit met zilver-grijze rozen erop.
En tv een Samsung LED en home cinema van LG.
Gast- Gast
Klinkt leuk dat behang Maple!
He, m'n vakantieveilingen verslaving begint weer op te spelen!
He, m'n vakantieveilingen verslaving begint weer op te spelen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Klinkt als een leuke dag Maple! En voor al die dingen vind ik 1000 euro eigenlijk niet eens zo veel geld .
Ik ben inmiddels weer thuis. Was vandaag op bezoek bij Freakielief. Superleuk maar wat een eind rijden is dat toch...
Ik ben inmiddels weer thuis. Was vandaag op bezoek bij Freakielief. Superleuk maar wat een eind rijden is dat toch...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Leuk Zusje... Was hij lief?
Ja echt een droppie
Sorry dat ik niet meer reageerde op je sms maar was dus net de auto ingestapt haha .
Gast- Gast
Geen probleem...Zusje schreef:Smikkell schreef:Leuk Zusje... Was hij lief?
Ja echt een droppie
Sorry dat ik niet meer reageerde op je sms maar was dus net de auto ingestapt haha .
Inmiddels wel van van de ander gehoord. In het ziekenhuis.. Na de crematie ging het niet goed met hem. Nu baal ik wel dat ik niet mee ben geweest. (niet quoten)
Gast- Gast
Waarom? Je weet dat je niet de juiste persoon in deze bent, hoe rot dat wellicht voor hem ook is...
Gast- Gast
Wat leuk dat je bij freakie bent geweest, Zusje!
Smikk, maak je een hoes voor bestaande poef of ga je zelf ook de vulling doen etc?
Smikk, maak je een hoes voor bestaande poef of ga je zelf ook de vulling doen etc?
Gast- Gast
bestaande poef. Zo'n houten ding van de ikea..Reva schreef:Wat leuk dat je bij freakie bent geweest, Zusje!
Zusje, ik weet het ook wel, maar toch...
Gast- Gast
Ik heb niks te eten in huis, blegh, heb honger Alleen een krop sla, daar kan je lekker veel mee
Al mijn spijkerbroeken zitten op de 95 graden in de was, knijp hem wel een beetje
Al mijn spijkerbroeken zitten op de 95 graden in de was, knijp hem wel een beetje
Gast- Gast
Reev ik hoop degenen die ook kleiner mogen worden?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik hoop dat het wat wordt met die broek. Ben benieuwd.Reva schreef:Ik heb niks te eten in huis, blegh, heb honger Alleen een krop sla, daar kan je lekker veel mee
Al mijn spijkerbroeken zitten op de 90 graden in de was, knijp hem wel een beetje
Ik heb juist heel veel eten in huis omdat ik dit weekend thuis zou eten. Deze maand zoveel avonden niet thuis gegeten. Maar ik heb helemaal geen honger Kan ik zo alles weer weggooien Zal ik wat naar je opsturen??
Gast- Gast
Hoe stom schat je haar inIbbeltje schreef:Reev ik hoop degenen die ook kleiner mogen worden?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoe stom schat je haar inIbbeltje schreef:Reev ik hoop degenen die ook kleiner mogen worden?
Vandaar ook een er achter.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Reev ik hoop degenen die ook kleiner mogen worden?
Ja, uiteraard. Ook wat sportbroeken etc erbij
Smikk, das ook niet handig! Ik heb ook nog een komkommer en cherrytomaatjes zag ik. Karige salade straks
Gast- Gast
Dat wordt een uber salade Misschien nog een ui? Of iets anders?
Na morgen eet ik weer heel de week niet thuis. Niet zo handig, maar ach.
Na morgen eet ik weer heel de week niet thuis. Niet zo handig, maar ach.
Gast- Gast
Nou ik knaag stukjes komkommer met ijsbergsla en wittewijnazijn met wat peper en andere kruiden De cherrytomaten liepen zelfstandig naar de vuilnisbak.
Ik vind een krop sla altijd zoveel lekkerder dan voorgesneden sla
Gast- Gast
Eens..Reva schreef:Nou ik knaag stukjes komkommer met ijsbergsla en wittewijnazijn met wat peper en andere kruiden De cherrytomaten liepen zelfstandig naar de vuilnisbak.
Gast- Gast
Ik nodig morgen wel iemand uit om hier te eten...
Dan eet ik tenminste en komt het misschien ook nog (voor een deel) op.
Iemand?
Dan eet ik tenminste en komt het misschien ook nog (voor een deel) op.
Iemand?
Laatst aangepast door Smikkell op za 28 jan 2012 - 9:32; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Heb ik al jullie honger gekregen ofzo? Serieus, ik had een portie eten over van gisteravond die ik zojuist op heb, toen heb ik nog een half stokbrood met kaas gegeten en zit nu aan een bak popcorn... Hongerrrr!
Gast- Gast
Wow. Een rolmops bij All you need is love die eerst heel vals zingt voor haar ouders en daarna rennend naar ze toe gaat. Fraai.
Gast- Gast
Zusje schreef:Heb ik al jullie honger gekregen ofzo? Serieus, ik had een portie eten over van gisteravond die ik zojuist op heb, toen heb ik nog een half stokbrood met kaas gegeten en zit nu aan een bak popcorn... Hongerrrr!
Ik heb ook honger, maar ik heb niks in huis Dit is mn ontbijt
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: