DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Gelukkig hoef je daarvoor niet een trap op en af Maar vervelend is het wel.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja dat klopt hahaha. Ja ik begin er nu langzaam de **** van te krijgen. Ik hoef niet veel te doen of ik lig plat en kan haast geen stap meer verzetten.
Gisteren bij de fysio geweest en alles zat echt behoorlijk vast in mijn rug. Dus ze heeft flink gekraakt
Gisteren bij de fysio geweest en alles zat echt behoorlijk vast in mijn rug. Dus ze heeft flink gekraakt
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Aah arme jij ...hoop dat het gauw beter gaat. Ze zeggen wel blijven bewegen ...maar ja moet je het wel kunnen.
Ja klopt als je blijft liggen word je idd alleen maar stijver. Zo maar eens een warme douche en ik moet nog een pakketje terug sturen dus toch even de deur uit.
Jij al helemaal klaar voor morgen ???
Jij al helemaal klaar voor morgen ???
Stuiterbal- Kletskop
Succes met de deur uit te gaan.
En nee nog niet helemaal maar ben druk bezig ondertussen. Appeltjes dus al in de oven, ben ondertussen de laatste bloem aan het haken, dan die aan de rest vast maken, dan nog 2 taarten maken. komt allemaal wel goed
En nee nog niet helemaal maar ben druk bezig ondertussen. Appeltjes dus al in de oven, ben ondertussen de laatste bloem aan het haken, dan die aan de rest vast maken, dan nog 2 taarten maken. komt allemaal wel goed
Leuk veel plezier morgen !!!
Stuiterbal- Kletskop
Dank je wel. Jammer dat het niet lukte dat je kwam. En ja nu is het helemaal sowieso niet te doen met je rug
Reva schreef:En gisteren ging je je nog twee uur uitsloven in de sportschool?
Ja klopt en daarna ook nog gaan stappen. En nu lig ik plat. Had ik niet van te voren zien aankomen natuurlijk
Stuiterbal- Kletskop
Stella_ schreef:Reva schreef:En gisteren ging je je nog twee uur uitsloven in de sportschool?
Ja klopt en daarna ook nog gaan stappen. En nu lig ik plat. Had ik niet van te voren zien aankomen natuurlijk
Je wordt niet preventief gekraakt door de fysio.
Gast- Gast
Nee ik was al een tijd niet meer geweest en gisteren was de 1e keer sinds maanden. En ook de 1e keer dat ze me gekraakt heeft.
Stuiterbal- Kletskop
Ik ben mijn atelier aan het opruimen en tegelijk de slaapkamer...
't gaat wel goed, maar 't schiet toch ook niet echt op...grrr, waarom word het altijd eerst een nog grotere troep als ik ga operuimen?
't gaat wel goed, maar 't schiet toch ook niet echt op...grrr, waarom word het altijd eerst een nog grotere troep als ik ga operuimen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben wanhopig op zoek naar mijn uniformen. Shirts heb ik nu, maar kan maar 1 broek vinden. Ja, 2 korte, maar dat is geen succes aangezien het gaat vriezen...
Gast- Gast
Middag!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
oei hoop dat je ze vind. Voor wanneer heb je ze nodig?
Heb nu yoghurttaart in de koelkast staan, hoewel het nog geen taart is maar ik denk te dunne yoghurt hahah. we zullen zien.
Ik zou vandaag gaan verven, maar ik zit zo lekker op de bank met mijn breinaalden. Morgen weer een dag!
Vandaag nog wel wat doen in huis. Maar ook de dag is nog niet om
Ibbel, heb je naast alle hapjes ook nog taart? Welke hapjes heb je nu allemaal?
Vandaag nog wel wat doen in huis. Maar ook de dag is nog niet om
Ibbel, heb je naast alle hapjes ook nog taart? Welke hapjes heb je nu allemaal?
Gast- Gast
Ja ik heb appelchips, komkommer/bloemkool met dipsausje op basis van yoghurt (als dat lekker is?), cherrytomaatjes gevuld met roomkaas, en nog wat andere chips. Even denken was het dat? heb niet heel spectaculair uitgepakt of zo haha.
edit: o ik vergeet helemaal dat ik ook augurk in kipfilet heb en gekookt ei met rookvlees Oh en snack a jacks.
edit: o ik vergeet helemaal dat ik ook augurk in kipfilet heb en gekookt ei met rookvlees Oh en snack a jacks.
Laatst aangepast door Ibbeltje op za 28 jan 2012 - 3:23; in totaal 1 keer bewerkt
Woensdag...Ibbeltje schreef:oei hoop dat je ze vind. Voor wanneer heb je ze nodig?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Woensdag...Ibbeltje schreef:oei hoop dat je ze vind. Voor wanneer heb je ze nodig?
Dan heb je nog eventjes. maar fijn als je ze al eerder hebt.
Ja, moet het ook nog wassen natuurlijk met een wasmachine die het 9 van die 10 keer niet goed doet. En de shirts zijn donkerblauw en de broeken wit, dus kan ook niet samen in een wasje.Ibbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Woensdag...Ibbeltje schreef:oei hoop dat je ze vind. Voor wanneer heb je ze nodig?
Dan heb je nog eventjes. maar fijn als je ze al eerder hebt.
Maar anders trek ik gewoon spijkerbroek aan en zeg ik dat het nog niet goed past na mijn zwangerschap. Maar of ze dat geloven...
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: