DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Nou, toch sterkte gewenst dan!Smikkell schreef:Sorry, voor nu even niets voor op het forum.Sjaantje schreef:How comes?
Truste, ik duik mijn nest in, want over 6 uurtjes rammelt mijn vijand weer
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan niet slapen...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Kan je wel kletsen... want dan ga je lekker niet slapen en dan kom je hier kletsenErin schreef:Ik kan niet slapen...
Gast- Gast
Kletsen kan altijd hahaha!
Erin- Ratel
Hoe was jou dag?? Al was het niet forum bespreek waardig volgens jou?
Erin- Ratel
Mijn dag wel goed. Overdag beetje op de bank gehangen. Had best een drukke week en vond het wel even lekker om niets te doen Ik de avond had ik een afspraak en dat was leuk! Het weekend helemaal geen plannen.Erin schreef:Hoe was jou dag?? Al was het niet forum bespreek waardig volgens jou?
Jij een leuke dag gehad?
Gast- Gast
Ik heb vanmorgen wat agressie eruit gegooid dmv sporten. Daarna thuis gekomen, schoonouders en zusje over de vloer. Ben daarna met haar naar de stad geweest.
Daarna nog even lekker wat gegeten en nu even lekker niks. Heb trouwens breinaalden en twee bolletjes wol van m'n schoonmoeder gekregen om mee te beginnen. Zo lief!
Daarna nog even lekker wat gegeten en nu even lekker niks. Heb trouwens breinaalden en twee bolletjes wol van m'n schoonmoeder gekregen om mee te beginnen. Zo lief!
Erin- Ratel
Die hoeft niet. Het kan ook niet eens..June schreef:Lambal, te beroerd om ook de onderkant te doen?
Gast- Gast
Erin, wat goed dat sporten. En inderdaad lief van je schoonmoeder. Als het niet lukt dan hoor ik het wel he!!
En misschien kan je schoonmoeder je ook twee ballen geven i.p.v. bollen, dan kun je hier een keer komen breien
En misschien kan je schoonmoeder je ook twee ballen geven i.p.v. bollen, dan kun je hier een keer komen breien
Gast- Gast
Smikkell schreef:Erin, wat goed dat sporten. En inderdaad lief van je schoonmoeder. Als het niet lukt dan hoor ik het wel he!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Erin, wat goed dat sporten. En inderdaad lief van je schoonmoeder. Als het niet lukt dan hoor ik het wel he!!
Bwhhahhahahaha ja wie weet. Wordt nu wel een beetje nieuwsgierig hoor maar die ballen zijn veeeeeeeeeeeeeer te zoeken momenteel. Ik ga nu proberen te breien.. Oh lord!!
Heb gebokst jonguh!! Heerlijk!
June!!
Erin- Ratel
Boksen, inderdaad een goede manier om je agressie kwijt te raken.
Terecht ook dat je nieuwsgierig ben...
Terecht ook dat je nieuwsgierig ben...
Gast- Gast
Jij kan het weten. En als zelfs Kruimeldief dat vindt...June schreef:Ja Smikkell is heel lief en gezellig
Gast- Gast
Kan daar op google niets over vinden..June schreef:Die is zelf ook lief en dus betrouwbaar :-)!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kan daar op google niets over vinden..June schreef:Die is zelf ook lief en dus betrouwbaar :-)!
Mijn moeder zei dat en ik heb het zelf zo ervaren, dus het is waar.
Gast- Gast
Kent je moeder Kruimeldief nog van de camping?June schreef:Smikkell schreef:Kan daar op google niets over vinden..June schreef:Die is zelf ook lief en dus betrouwbaar :-)!
Mijn moeder zei dat en ik heb het zelf zo ervaren, dus het is waar.
Gast- Gast
Ik geloof gelijk dat Smikkie heel lief is, net als jij June
Erin- Ratel
Daar ga je de fout in...Erin schreef:Ik geloof gelijk dat Smikkie heel lief is, net als jij June
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: