DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Hallo!
Ik vind ze je ook allemaal mooi staan, alleen de eerste ook minder.
Ik vind ze je ook allemaal mooi staan, alleen de eerste ook minder.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:Ik vind als ik eerlijk mag zijn de eerste het minst mooi, maar de rest staat je super!
+1!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Hallootjes!
Alex- Ratel
Sjaan, ik vind de tweede dan weer niet zo mooi. De rest wel. de eerste is de vorm niet heel mooi, maar blauwe jurkjes zijn mijn liefde!
Ik heb net babymuisjes gezien. Gelukkig niet hier thuis. Ze waren echt schattig!
Ik heb net babymuisjes gezien. Gelukkig niet hier thuis. Ze waren echt schattig!
Gast- Gast
Thnx ladies
Die eerste gaat ook terug, vind m gewoon echt niet mooi staan. Blij dat jullie dat ook vinden.
Morgen feest van oma, zit nu dus te dubben welke jurk ik aan zal doen... Ik neig naar die grijze maar vind het wel eng, ik draag nooit lichte kleding omdat ik (lang leve de bijwerkingen van medicatie, NOT!) vrij snel zweet en ik vind het zo erg als je dat dan ziet :S Bij zwart valt het iig minder snel op, dus draag ik bijna alleen maar zwarte shirts op een spijkerbroek.
Die eerste gaat ook terug, vind m gewoon echt niet mooi staan. Blij dat jullie dat ook vinden.
Morgen feest van oma, zit nu dus te dubben welke jurk ik aan zal doen... Ik neig naar die grijze maar vind het wel eng, ik draag nooit lichte kleding omdat ik (lang leve de bijwerkingen van medicatie, NOT!) vrij snel zweet en ik vind het zo erg als je dat dan ziet :S Bij zwart valt het iig minder snel op, dus draag ik bijna alleen maar zwarte shirts op een spijkerbroek.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaan, dat ballonjurkje zo kort staat je echt goed! En die met die kringen vind ik ook leuk.
Gast- Gast
Ja, die vind ik ook de mooiste.Stofzuiger schreef:Sjaan, dat ballonjurkje zo kort staat je echt goed! En die met die kringen vind ik ook leuk.
Gast- Gast
Ik vind m ook super! Of nee, ik vind mijn benen super mooi uitkomen in dat korte jurkje! Echt, ik krijg gewoon tranen in mijn ogen als ik mezelf dan zo zie staan...
Het is alleen een hele stap voor mij... altijd heb ik mijn best gedaan mijn benen zo goed mogelijk te verbergen dus ook mentaal is het voor mij nu een hele stap om ineens andere kleding te dragen
Het is alleen een hele stap voor mij... altijd heb ik mijn best gedaan mijn benen zo goed mogelijk te verbergen dus ook mentaal is het voor mij nu een hele stap om ineens andere kleding te dragen
Smikkell schreef:Ja, die vind ik ook de mooiste.Stofzuiger schreef:Sjaan, dat ballonjurkje zo kort staat je echt goed! En die met die kringen vind ik ook leuk.
Ik ook! Sjaan, je bent een lekker wijf! Met mooie, rechte!! benen
Alex- Ratel
Staat je goed hoor Sjaantje.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Whieuw! Ik ben zó trots op mijzelf!
Alles wat baby is, is schattig. Nou ja, bijna allesSmikkell schreef:Ik heb net babymuisjes gezien. Gelukkig niet hier thuis. Ze waren echt schattig!
Maar je hebt dus geen nestje? Is grote muis al wel gevangen, of woont hij/zij nog gezellig bij je?
Ik denk dat ik toeslagpartner met hem ga worden en dat ik hem vanaf nu huur laat betalen.Sjaantje schreef:Alles wat baby is, is schattig. Nou ja, bijna allesSmikkell schreef:Ik heb net babymuisjes gezien. Gelukkig niet hier thuis. Ze waren echt schattig!
Maar je hebt dus geen nestje? Is grote muis al wel gevangen, of woont hij/zij nog gezellig bij je?
Nee, ik hoop toch niet dat ik hier (ooit) een nestje heb. Maar ze waren wel schattig. Piep kleine muisjes die van onder de piano kwamen. Veel minder eng dan die grote, terwijl ze toch eigenlijk het zelfde en even snel zijn. Alleen deze kunnen de pindakaas van de klemmen eten zonder dat de klemmen dichtklappen
Gast- Gast
Leuk Sjaan! Zou die eerste wel terug doen, je hebt een veel mooier figuur dan dat, al ben je ook in die jurk geen olifant. De tweede vind ik wel wat bloot, denk dat die heel leuk zou zijn met een bolero er overheen! Want de lijn van de jurk staat je wel super. Leuk hoor!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goed plan, maar of hij daar zo blij mee is... Oh nee, ik denk trouwens dat het een meisje is, en ik denk dat ze Minnie heetSmikkell schreef:Ik denk dat ik toeslagpartner met hem ga worden en dat ik hem vanaf nu huur laat betalen.Sjaantje schreef:Alles wat baby is, is schattig. Nou ja, bijna allesSmikkell schreef:Ik heb net babymuisjes gezien. Gelukkig niet hier thuis. Ze waren echt schattig!
Nee, ik hoop toch niet dat ik hier (ooit) een nestje heb. Maar ze waren wel schattig. Piep kleine muisjes die van onder de piano kwamen. Veel minder eng dan die grote, terwijl ze toch eigenlijk het zelfde en even snel zijn. Alleen deze kunnen de pindakaas van de klemmen eten zonder dat de klemmen dichtklappen
Pompoen, ik had idd ook een bolero erbij aangetrokken maar was vergeten daar een pica van te maken. Staat idd stukken beter dan zonder maar ik wil m sowieso wat korter hebben dus meneer Naaimachine mag ermee aan de gang
Och verhip ja! Dat heb ik vanmiddag nog gezien, toen mijn zussie een afstandsbediening op haar dikke buik legdeSmikkell schreef:Meisjes krijgen baby's
Nou ja, misschien is het wel een verwijfd muizen-jongetje die zichzelf Minnie noemt
Spot maar met mijn naamSjaantje schreef:Och verhip ja! Dat heb ik vanmiddag nog gezien, toen mijn zussie een afstandsbediening op haar dikke buik legdeSmikkell schreef:Meisjes krijgen baby's
Nou ja, misschien is het wel een verwijfd muizen-jongetje die zichzelf Minnie noemt
Heb ik al verteld dat mijn zusje ook C. heet? En ook Sjaan wordt genoemd?
Gast- Gast
Ik zou niet dúrven te spotten met je!!
En nee, dat wist ik niet! Wat grappig!!
En nee, dat wist ik niet! Wat grappig!!
Iedereen ineens al naar bed?? Ik moet ook zo, had er eigenlijk al lang in moeten liggen want morgen weer vroeeeeeeeeeeeg op :S
Rustig hier...
Hoe is het met je, Smikk?
Hoe is het met je, Smikk?