DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Oh, spannend! Willen jullie ook weten wat het wordt? (Sorry als je de vragen die ik stel al vaker hebt gekregen, maar ik heb de afgelopen tijd helemaal niet meegelezen hier)
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
maakt niet uit en ja we willen wel weten wat het wordt. Is toch wat leuker met kamertje inrichten en kleertjes kopen enzo.
Gast- Gast
Ik heb nog nooit een brief gehad. Als ik geld terug krijg stuur ik 'm in, maar de laatste jaren kom ik op 0 en dan stuur ik het ook niet in.Suus schreef:ExpressoB schreef:Suus schreef:Inmiddels ook een paar spetters hier, natuurlijk net toen ik even soep ging halen en dus naar buiten moest
Mijn jaaropgave heb ik vorige week binnen gekregen. Ik wacht wel even tot 1 maart met invullen
Ik moet ook wachten, heb nog meer jaaropgaves nodig. Je moet toch ook eerst wachten tot de brief van de belasting dienst?
Ik heb nog nooit een brief van de belasting gekregen dat ik dat moest doen eigenlijk. Ik doe het altijd omdat ik hoop dat ik geld terugkrijg
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
En mogen wij het ook weten, of blijft het een verrassing voor ons?
Voor wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik krijg altijd een brief.
Zo tijd voor lunch
Zo tijd voor lunch
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Snoes schreef:En mogen wij het ook weten, of blijft het een verrassing voor ons?
haha nee jullie mogen het ook weten hoor iedereen mag het geslacht weten maar namen gaan we niet vertellen (niet dat we dat nu al weten) en ik ben nu uitgerekent voor 17 aug maar dat kan woensdag nog iets bijgesteld worden.
Gast- Gast
Ah, superleuk! Een zomerkindje Ik vind het ook wel fijn om de naam pas bij de geboorte te weten hoor, dat houdt het spannend!
Ik duim voor een goede echo woensdag, maar dat zal wel helemaal goedkomen!
Ik duim voor een goede echo woensdag, maar dat zal wel helemaal goedkomen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Wat leuk! Ik was 16 aug uitgerekend.Lily schreef:Snoes schreef:En mogen wij het ook weten, of blijft het een verrassing voor ons?
haha nee jullie mogen het ook weten hoor iedereen mag het geslacht weten maar namen gaan we niet vertellen (niet dat we dat nu al weten) en ik ben nu uitgerekent voor 17 aug maar dat kan woensdag nog iets bijgesteld worden.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Wat leuk! Ik was 16 aug uitgerekend.Lily schreef:Snoes schreef:En mogen wij het ook weten, of blijft het een verrassing voor ons?
Ik 19 augustus.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
m`n aanvraagformulier voor kraamzorg is nu al een en al tipex
edit, vraagje ik moet invullen adres verzekeraar. Maar welk adres moet ik gebruiken een hoofdkantoor of een servicekantoor?
edit, vraagje ik moet invullen adres verzekeraar. Maar welk adres moet ik gebruiken een hoofdkantoor of een servicekantoor?
Gast- Gast
Kun je dan niet beter een nieuw formulier invullen? Ik vind dingen met typex er altijd zo slordig uitzien.Lily schreef:m`n aanvraagformulier voor kraamzorg is nu al een en al tipex
Qua verzekeraar zou ik denk ik hoofdkantoor invullen.
Gast- Gast
ik heb dat formulier opgestuurd gekregen dus kan geen andere invullen, en dan ga ik voor een hoofdkantoor thanks. Kannie straks op de post.
Gast- Gast
belde net een klant op om te melden dat we zo`n goede service hebben gisteren had ie besteld en vandaag al keurig in huis ontvangen. Vond hij toch dat ie even complimenten moest maken telefonisch. Altijd fijn om te horen.
Gast- Gast
Reva schreef:Zo, wakker
Aloha.
Mogge.
Alex- Ratel
Dat is altijd fijn om te horen, Lily
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zit gewoon al met het licht aan omdat het zo donker is door de regen. Wat een saaie dag
Gast- Gast
Hier regent het nu ook...
Suus- Lady Post-a-lot
@Bruce, voordat jij dat ene plantje was was jij toen een naam met een plaatsnaam in Spanje er achter?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Joehoe, ik heb bijna weekend!
Suus- Lady Post-a-lot
Yep!тыквашка schreef:@Bruce, voordat jij dat ene plantje was was jij toen een naam met een plaatsnaam in Spanje er achter?
Gast- Gast
тыквашка schreef:@Bruce, voordat jij dat ene plantje was was jij toen een naam met een plaatsnaam in Spanje er achter?
Mooi cryptisch omschreven
Alex- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: