DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Ik ben steeds meer verbaasd erover hoe hoog en hoe ver ze kunnen springen
Ik vind het wel echt leuk en ben blij dat ik Doezel heb aangeschaft ! Mijn kleine vrijkont
Ik vind het wel echt leuk en ben blij dat ik Doezel heb aangeschaft ! Mijn kleine vrijkont
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Zelda schreef:Ik ben er weer vandoor. Fijne dag dames!
Doeeeggg xx
Stuiterbal- Kletskop
fijne dag zelda, ow en hier vond ze toen ze klein was dozen, zakjes en wattenstaafjes helemaal geweldig. De wattenstaafjes vond ze leuker dan d`r balletjes en muizen
Gast- Gast
Zie topic van Littlejoy, die schrijft: Dat een kat een (stukje) gekookt ei is, is geen probleem. De eerste is had eet moeten zijn, maar ik vind m leukStella_ schreef:Stofzuiger schreef:Is hij ook een gekookt ei?Stella_ schreef:Mijn kat spoort niet echt serieus !
Is hij een gekookt ei hahahahhaha
Uhh nee hij is een sprinkhaan. Hij springt echt rond op 4 poten, vliegt van de ene hoek naar de andere, en legt zich dan opeens languit neer en gaat meteen slapen.
Gast- Gast
Ja klopt Lilly hier ook. En dan vooral het speelgoed van S
Stuiterbal- Kletskop
ow en tegenwoordig vind ze m`n ugg`s ook leuk. Gisteren zaten we te eten zat ze m`n voeten kopjes te geven. Een ander paar lag op de slaapkamer in een hoek, nou daar zat ze dus `s ochtend om 6u mee te spelen pffff vermoeiend.
Gast- Gast
Ik ga zo een enorme bos tulpen voor mezelf kopen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
En ik wil naar de kringloop, maar het regent. Dan ga ik niet naar buiten, want dan gaat de kleur uit mijn haar
Ik heb een ziekelijke hekel aan paraplu's Zit tussen mijn oren hoor, whahaha.
Stofzuiger schreef:Wat was er gister mis met je haar? Ik wil zo ruilen...Smikkell schreef:Ja, goedemorgen en ook meteen weer tot ziens.
Ik ga toch maar de deur uit, want stoppen met regenen gaat het vast niet meer vandaag. En mijn haar zit nog wel zo leuk vandaagin tegenstelling tot gister.
+1.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Woohoo, mijn broertje heeft een vaatwasser voor ons geregeld
Vaatwassers zijn fijn!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jaaaa, nooit nooit nooit meer afwassen en een vol aanrecht
nu nog verzinnen hoe ik hem moet aansluiten, maar ik ben in staat er iemand voor in te huren
ja ik kan ook niet meer zonder hoor wij hadden het geluk dat we iemand kennen die loodgieter is geweest en die het voor nop wilde doen (moesten natuurlijk wel alle materialen betalen voor het aan te sluiten)
Gast- Gast
Ik wil hem inbouwen in een keukenkastje. Zijn die onderdelen duur? Ik 'ken' wel iemand die loodgieter is, maar niet goed genoeg om het out of the blue te vragen.
Is het niet zo dat je 'gewoon' stroom en waterafvoer moet hebben?VeryCherry schreef:Ik wil hem inbouwen in een keukenkastje. Zijn die onderdelen duur? Ik 'ken' wel iemand die loodgieter is, maar niet goed genoeg om het out of the blue te vragen.
Rush- Lady Post-a-lot
ik vond het nog redelijk prijzig ja. Weet niet meer het precieze bedrag. Maar het vervelende bij de bouwmarkt is wel dat die schroefjes e.d. allemaal per zoveel verpakt zitten en je hebt er meestal maar een paar nodig.
Gast- Gast
Wij hadden laatst 2 dingen van iets nodig en ze hadden alleen doosjes van 30, voor 8 euro. Zo`n doosje is heel snel open.Lily schreef:ik vond het nog redelijk prijzig ja. Weet niet meer het precieze bedrag. Maar het vervelende bij de bouwmarkt is wel dat die schroefjes e.d. allemaal per zoveel verpakt zitten en je hebt er meestal maar een paar nodig.
Het was trouwens niet mijn idee en ik was er ook niet opgekomen omdat te doen, maar achteraf snap ik het wel van m`n vriend
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Is het niet zo dat je 'gewoon' stroom en waterafvoer moet hebben?VeryCherry schreef:Ik wil hem inbouwen in een keukenkastje. Zijn die onderdelen duur? Ik 'ken' wel iemand die loodgieter is, maar niet goed genoeg om het out of the blue te vragen.
Je kan een verloopstukje op de koudwaterleiding zetten, maar ik wil absoluut niet zelf lopen prutsen
Weet je wat het erge is? We hebben wel een vaatwasseraansluiting, maar die zit onder de buffetkast en is volgestort met beton
Oh lekker handig VC. Nee ik zou ook niet zelf gaan prutsen, heb er echt totaal geen verstand van.
Rush- Lady Post-a-lot
haha ja wij hadden er ook 1 maar die is op zo`n rotplaats gezet, namelijk op de plaats waar je de eetkamertafel neerzet.
Wij hadden laatst nog van die hoekstukjes e.d. nodig voor de plinten af te maken. Heb je binnenbocht en buitenbocht en tussenstukjes. Dingen zitten per 2 verpakt en we hadden er net 1 of 3 nodig van elk en die krengen zijn niet goedkoop. Komen we ook aan bij de bouwmarkt. Hebben ze net die hele serie uit het assortiment gehaald.
Wij hadden laatst nog van die hoekstukjes e.d. nodig voor de plinten af te maken. Heb je binnenbocht en buitenbocht en tussenstukjes. Dingen zitten per 2 verpakt en we hadden er net 1 of 3 nodig van elk en die krengen zijn niet goedkoop. Komen we ook aan bij de bouwmarkt. Hebben ze net die hele serie uit het assortiment gehaald.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: