DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Ik had ook niet gedacht dat jij zo lang was, VC! En wat was je dan mager.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
wow VC die lengte en dat gewicht
en ja heb geloof ik de afgelopen jaren niet zoveel fruit gegeten dan de laatste tijd
en ja heb geloof ik de afgelopen jaren niet zoveel fruit gegeten dan de laatste tijd
Gast- Gast
Yup, ik ben echt zo lang
Ben echt blij dat ik niet meer zo afgrijselijk weinig meer weeg, durf echt geen foto's van vroeger meer te kijken.
Ben echt blij dat ik niet meer zo afgrijselijk weinig meer weeg, durf echt geen foto's van vroeger meer te kijken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
even een ander vraagje anders open ik er even een topic over maar weet iemand of die AH reclames die liedjes ook ergens te vinden zijn zonder dat erin gepraat wordt? (hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)
Gast- Gast
Weet je niet hoe die nummers heten, Lily? Dan kun je ze gewoon zoeken op Youtube, of denk ik nu te makkelijk?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
haha ja daar heb ik dus al gezocht maar dan wordt er nog doorheen gepraat. Pfff het is moeilijker dan ik dacht
Gast- Gast
Goedemorgen !!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Hallo binnenkomers!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn kat spoort niet echt serieus !
Stuiterbal- Kletskop
Zelda schreef:Net z'n baasjeStella_ schreef:Mijn kat spoort niet echt serieus !
lOVE YOU TO !!!
Ohh trouwens ik ga morgen naar de 90's in de mondial. Zou echt iets voor jou zijn
Stuiterbal- Kletskop
Haha nee joh ik hou niet van 90's muziek doe mij maar R&B....Stella_ schreef:Zelda schreef:Net z'n baasjeStella_ schreef:Mijn kat spoort niet echt serieus !
lOVE YOU TO !!!
Ohh trouwens ik ga morgen naar de 90's in de mondial. Zou echt iets voor jou zijn
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Lejow schreef:Ibbeltje schreef:Lejow ik las ergens volgens mij dat hij op vakantie is of zo? Weet niet precies.
Ja, las het net ook op de ontbijtnieuws hyves
Gelukkig maar, hij komt dus terug.. Ik bedoel.. Het ontbijtnieuws is geen ontbijtnieuws zonder ons Jantje!
Oh oke. En ja geheel mee eens
Heej maarre je buik groeit lekker he
Ja best wel haha, ben Zoooo benieuwd hoe ze eruit ziet!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, goedemorgen en ook meteen weer tot ziens.
Ik ga toch maar de deur uit, want stoppen met regenen gaat het vast niet meer vandaag. En mijn haar zit nog wel zo leuk vandaagin tegenstelling tot gister.
Ik ga toch maar de deur uit, want stoppen met regenen gaat het vast niet meer vandaag. En mijn haar zit nog wel zo leuk vandaag
Gast- Gast
Ik at voor 3 tot in de zwangerschapsdiabetes kreeg, maar was na 2 weken weer op eigen gewicht. Terwijl ik alleen maar zat...Alex schreef:Zelda schreef:Haha, ik dacht ook 'vrij spel' te hebben door te eten voor 2 want ik kwam tóch al aan....maar daar heb ik nu echt spijt van.
+1.
Gast- Gast
Borstvoeding aan 2 kindjes helpt als een tierelier!Stofzuiger schreef:Ik at voor 3 tot in de zwangerschapsdiabetes kreeg, maar was na 2 weken weer op eigen gewicht. Terwijl ik alleen maar zat...Alex schreef:Zelda schreef:Haha, ik dacht ook 'vrij spel' te hebben door te eten voor 2 want ik kwam tóch al aan....maar daar heb ik nu echt spijt van.
+1.
Gast- Gast
Wat was er gister mis met je haar? Ik wil zo ruilen...Smikkell schreef:Ja, goedemorgen en ook meteen weer tot ziens.
Ik ga toch maar de deur uit, want stoppen met regenen gaat het vast niet meer vandaag. En mijn haar zit nog wel zo leuk vandaagin tegenstelling tot gister.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Is hij ook een gekookt ei?Stella_ schreef:Mijn kat spoort niet echt serieus !
Is hij een gekookt ei hahahahhaha
Uhh nee hij is een sprinkhaan. Hij springt echt rond op 4 poten, vliegt van de ene hoek naar de andere, en legt zich dan opeens languit neer en gaat meteen slapen.
Stuiterbal- Kletskop
Hahahaha. Ik heb ongeveer hetzelfde gisterenavond geplaatst in dit topic. Idiote beesten!Stella_ schreef:Stofzuiger schreef:Is hij ook een gekookt ei?Stella_ schreef:Mijn kat spoort niet echt serieus !
Is hij een gekookt ei hahahahhaha
Uhh nee hij is een sprinkhaan. Hij springt echt rond op 4 poten, vliegt van de ene hoek naar de andere, en legt zich dan opeens languit neer en gaat meteen slapen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ach dat deed ie hier ook hoor toen ze nog klein was nu slaapt ze alleen nog maar. Owja `s ochtends om 6u wordt ze actief omdat ze dan honger heeft
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: