DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Goedemorgen. Of voor mij al ongeveer middag, aangezien ik al vanaf half drie wakker ben...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Heey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pff, ik heb allemaal pijnlijke en opgezette klieren in mijn nek.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dat klinkt naar, Alex.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Waardoor zijn je klieren zo opgezet Alex?
Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
VeryCherry schreef:Waardoor zijn je klieren zo opgezet Alex?
Weet ik niet ... Als het na het weekend nog zo is ga ik naar de huisarts. Ik vind dat altijd een beetje eng.
Alex- Ratel
zodra ik een beetje verkouden ben zwellen mijn klieren ook op, misschien bij jou ook? Maar inderdaad even goed in de gaten houden.
En ik ben er eindelijk uit wat we met de playback met carnaval gaan doen, het enige probleem is dat we nog maar 3 weken hebben haha.
En ik ben er eindelijk uit wat we met de playback met carnaval gaan doen, het enige probleem is dat we nog maar 3 weken hebben haha.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hoi Rush!
Lily, ik ben niet verkouden of grieperig ofzo. Ik heb wel een koortslip, dat verschijnt altijd als ik verminderde weerstand heb. Dat zou dan dus wel de opgezette klieren kunnen veroorzaken. Ik kijk het gewoon nog even aan. Hoe gaat het met jou? Nog misselijk?
Lily, ik ben niet verkouden of grieperig ofzo. Ik heb wel een koortslip, dat verschijnt altijd als ik verminderde weerstand heb. Dat zou dan dus wel de opgezette klieren kunnen veroorzaken. Ik kijk het gewoon nog even aan. Hoe gaat het met jou? Nog misselijk?
Alex- Ratel
nee gelukkig is de misselijkheid een heel stuk minder. Merk wel dat ik elke 2u iets moet eten anders wordt ik dus wel weer misselijk. Verder erg moe en last van m`n rug dus valt allemaal nog mee.
Gast- Gast
Haha Lily, je komt straks toch aan, dus dat eten maakt ook niet zoveel uit.
Ik ga lekker een mok thee pakken. Heb een rustig dagje vandaag.
Ik ga lekker een mok thee pakken. Heb een rustig dagje vandaag.
Rush- Lady Post-a-lot
De ergste vergissing die je kunt makenRush schreef:Haha Lily, je komt straks toch aan, dus dat eten maakt ook niet zoveel uit.
Gast- Gast
Ik weet het, je hoeft niet te eten voor 2 (of meer).Zelda schreef:De ergste vergissing die je kunt makenRush schreef:Haha Lily, je komt straks toch aan, dus dat eten maakt ook niet zoveel uit.
Rush- Lady Post-a-lot
Maar, je kan het wel als excuus gebruiken
Rush- Lady Post-a-lot
Haha, ik dacht ook 'vrij spel' te hebben door te eten voor 2 want ik kwam tóch al aan....maar daar heb ik nu echt spijt van.Rush schreef:Ik weet het, je hoeft niet te eten voor 2 (of meer).Zelda schreef:De ergste vergissing die je kunt makenRush schreef:Haha Lily, je komt straks toch aan, dus dat eten maakt ook niet zoveel uit.
Gast- Gast
ach het is wel beter zo, want eerst at ik heel ongezond en dan at ik rond demiddag een mok met yoghurt ofzo en `s avonds warm. En tussendoor allemaal zoetigheid en weet ik veel wat. Nu eet ik regelmatiger en gezonder
Gast- Gast
Zelda schreef:Haha, ik dacht ook 'vrij spel' te hebben door te eten voor 2 want ik kwam tóch al aan....maar daar heb ik nu echt spijt van.
+1.
Alex- Ratel
Ja, ik dacht ook altijd dat het niet uitmaakte, maar toen m`n vriendin zwanger was, heeft ze me vorig jaar alles haarfijn uitgelegd. Ik dacht het echt altijdZelda schreef:Haha, ik dacht ook 'vrij spel' te hebben door te eten voor 2 want ik kwam tóch al aan....maar daar heb ik nu echt spijt van.Rush schreef:Ik weet het, je hoeft niet te eten voor 2 (of meer).Zelda schreef:De ergste vergissing die je kunt makenRush schreef:Haha Lily, je komt straks toch aan, dus dat eten maakt ook niet zoveel uit.
Rush- Lady Post-a-lot
Wel goed Lily, dat je nu veel gezonder en regelmatiger eet! :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Toen ik zwanger was ging ik eindelijk normaal eten. Gevolg was dat er na de zwangerschap 10 kilo bij zat, maar toen zag ik er tenminste niet meer uit als een graatmager spook. Voor de zwangerschap woog ik 45 kilo bij een lengte van 1.80
Wow, VC
En ben jij zo lang joh? Wow! Had ik niet gedacht ...
En ben jij zo lang joh? Wow! Had ik niet gedacht ...
Alex- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: