DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:JAAAAA!Alex schreef:Stofzuiger schreef:Wat lief! Ben je vanavond nog op het eiland thee wezen doen?
Geen thee! Maar ik heb wel Smikkie en June gezien
Ik Dikwangen en Alex
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:VC, je tafel staat Ik zie net de foto! Kon je niet langer meer wachten op zijn hulp?
Hij is mooi!!!!
M'n broertje kwam vandaag en toen vroeg ik of hij me even wilde helpen met sjouwen en ik heb zelf de oude tafel uit elkaar gehaald en deze in elkaar gezet
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
+1Alex schreef:Smikkell schreef:JAAAAA!Alex schreef:Stofzuiger schreef:Wat lief! Ben je vanavond nog op het eiland thee wezen doen?
Ik Dikwangen en Alex
Gast- Gast
Smikkell schreef:+1Alex schreef:Smikkell schreef:JAAAAA!Alex schreef:Stofzuiger schreef:Wat lief! Ben je vanavond nog op het eiland thee wezen doen?
Ik Dikwangen en Alex
Alex- Ratel
Super leuk dat hij ein-de-lijk staat! Nu kun je beginnen met verven.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:VC, je tafel staat Ik zie net de foto! Kon je niet langer meer wachten op zijn hulp?
Hij is mooi!!!!
M'n broertje kwam vandaag en toen vroeg ik of hij me even wilde helpen met sjouwen en ik heb zelf de oude tafel uit elkaar gehaald en deze in elkaar gezet
Gast- Gast
Smikkell schreef:Super leuk dat hij ein-de-lijk staat! Nu kun je beginnen met verven.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:VC, je tafel staat Ik zie net de foto! Kon je niet langer meer wachten op zijn hulp?
Hij is mooi!!!!
Hij is mooi hè ^^ En het is zoooveel lichter in huis Misschien ga ik morgen al verf halen, maar het is wel een pokke eind naar de bouwmarkt.
Moet ik nou hier je emoticons ook gaan veranderen? Je moet blij kijken van mijn +1...!!Alex schreef:Smikkell schreef:+1Alex schreef:Smikkell schreef:JAAAAA!Alex schreef:Stofzuiger schreef:Wat lief! Ben je vanavond nog op het eiland thee wezen doen?
Ik Dikwangen en Alex
Gast- Gast
Dikwangen zijn leuk he?! De kleine ligt nu naast me op de bank, net de laatste fles op en nu een nachtje slapen (hoop ik)
Gast- Gast
Is je gehaakte cactus eigenlijk al gelukt Smikk?
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Moet ik nou hier je emoticons ook gaan veranderen? Je moet blij kijken van mijn +1...!!Alex schreef:Smikkell schreef:+1Alex schreef:Smikkell schreef:JAAAAA!Alex schreef:Stofzuiger schreef:Wat lief! Ben je vanavond nog op het eiland thee wezen doen?
Ik Dikwangen, hun mama en Alex
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Dikwangen zijn leuk he?! De kleine ligt nu naast me op de bank, net de laatste fles op en nu een nachtje slapen (hoop ik)
En maar aan het huilen maken he!
Alex- Ratel
Nog niet begonnen. Nog niet de goede wol en snap er nog weinig van.VeryCherry schreef:Is je gehaakte cactus eigenlijk al gelukt Smikk?
Gast- Gast
Ik wilde zien of hij echt zou gaan huilen bij Nijntje..Alex schreef:Stofzuiger schreef:Dikwangen zijn leuk he?! De kleine ligt nu naast me op de bank, net de laatste fles op en nu een nachtje slapen (hoop ik)
Gast- Gast
Met gehaakte meisjes mutsjes? Ik zou niet durvenAlex schreef:Stofzuiger schreef:Dikwangen zijn leuk he?! De kleine ligt nu naast me op de bank, net de laatste fles op en nu een nachtje slapen (hoop ik)
Gast- Gast
Stond hem super leuk!Stofzuiger schreef:Met gehaakte meisjes mutsjes? Ik zou niet durvenAlex schreef:Stofzuiger schreef:Dikwangen zijn leuk he?! De kleine ligt nu naast me op de bank, net de laatste fles op en nu een nachtje slapen (hoop ik)
Gast- Gast
Ja, jammer dat hij zo boos kijkt op de fotoSmikkell schreef:Stond hem super leuk!Stofzuiger schreef:Met gehaakte meisjes mutsjes? Ik zou niet durvenAlex schreef:Stofzuiger schreef:Dikwangen zijn leuk he?! De kleine ligt nu naast me op de bank, net de laatste fles op en nu een nachtje slapen (hoop ik)
Gast- Gast
Ah jammer, ben benieuwd naar het resultaat namelijk
Ergens heb ik wel zin om te haken, maar ik ben bang dat mijn handen niet meer mee willen werken.
Ergens heb ik wel zin om te haken, maar ik ben bang dat mijn handen niet meer mee willen werken.
De rest van de dag was S. zo vrolijkStofzuiger schreef:Ja, jammer dat hij zo boos kijkt op de fotoSmikkell schreef:Stond hem super leuk!Stofzuiger schreef:Met gehaakte meisjes mutsjes? Ik zou niet durvenAlex schreef:Stofzuiger schreef:Dikwangen zijn leuk he?! De kleine ligt nu naast me op de bank, net de laatste fles op en nu een nachtje slapen (hoop ik)
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Met gehaakte meisjes mutsjes? Ik zou niet durvenAlex schreef:Stofzuiger schreef:Dikwangen zijn leuk he?! De kleine ligt nu naast me op de bank, net de laatste fles op en nu een nachtje slapen (hoop ik)
Ik heb een foto als bewijs ... En ik heb ook iets gehoord over Nijntje
Alex- Ratel
Ik ben echt kapot en nu heb ik zit morgen tot 2 uur in mijn bed te blijven liggen.. Vast geen goed idee he?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb het koud. K. heeft de verwarming niet eens aangezet. Mannen ...
Alex- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: