Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:36

Rush schreef:Joh Zelda, kruip lekker op de bank met een mok thee, dat opruimen kan morgen ook nog wel..
Haha je hebt niet gezien hoe het hier nu eruit ziet :P nee dat ga ik zo nog even doen, als zoon in bed ligt. Daarna inderdaad op de bank kruipen en hopelijk vanavond een heerlijke massage krijgen van mijn vriend...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rush wo 25 jan 2012 - 7:36

Joan schreef:
Rush schreef:
Joan schreef:Hooii! Very Happy Ik heb vandaag hele goede resultaten geboekt op school! Ik ben blij, jeeej! Very Happy
Let`s celebrate!!
Vrijdag ofzo? :P

Hihihih, ja! Ik heb zin in vrijdag! Ik ga NU reserveren, voor ik het vergeet!
Gooooood! Ik heb de tomtom van m`n vriend geregeld, dus het gaat helemaal goedkomen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:36

Hele leuke shop middag gehad met een vriendin - goed geslaagd ook. Nu dus moe op de bank gekropen, helaas alleen, want vriend is (wederom) bij zijn ouders. Het gaat niet goed daar, ze gaan failliet, maar ik weet niet wat ik moet/kan doen voor ze.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:37

O bah Pippa, wat een ontzettend naar nieuws...hoe moet dat nu verder dan?

Gast
Gast

Maple schreef:Ik wil ook een Hoogvliet onder mijn huis, net als Zusje :P

Ik ben echt strontchago, bah bah... Zo ff stuk lopen.

Lijkt mooier dan het is hoor... Ik bedoel, voor mijn gevoel moet ik alsnog HELEMAAL naar beneden laughcry. En dat ligt niet alleen aan mij, mijn buurman had ook altijd precies hetzelfde haha. Het is gewoon koud en nattig buiten blugh... Al is het hier in huis ook koud, ben te lui om de verwarming aan te doen.

Wanneer kun je hem het huis uitgooien?

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 25 jan 2012 - 7:37

Zelda schreef:
Rush schreef:Joh Zelda, kruip lekker op de bank met een mok thee, dat opruimen kan morgen ook nog wel..
Haha je hebt niet gezien hoe het hier nu eruit ziet :P nee dat ga ik zo nog even doen, als zoon in bed ligt. Daarna inderdaad op de bank kruipen en hopelijk vanavond een heerlijke massage krijgen van mijn vriend...
Nee klopt, maar ik weet wel zeker dat het er morgen nog steeds zou liggen, als je het zou laten liggen.

Maargoed, ga maar een beetje opruimen dan :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Ik ga morgenavond met Okidoki naar de stad om wat te drinken, heb ik ook wel zin in.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:38

Ik ben altijd wel benieuwd hoe huizen eruit zien als mensen zeggen dat er écht opgeruimd moet worden! laughcry Ik roep het hier dagelijks als er alleen maar een paar schoenen en een jas staan/liggen; terwijl mijn zus het roept als er afwas van 3 weken staat en ze geen kleding meer heeft om aan te trekken Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:39

Pippa schreef:Ik ben altijd wel benieuwd hoe huizen eruit zien als mensen zeggen dat er écht opgeruimd moet worden! laughcry Ik roep het hier dagelijks als er alleen maar een paar schoenen en een jas staan/liggen; terwijl mijn zus het roept als er afwas van 3 weken staat en ze geen kleding meer heeft om aan te trekken Embarassed

Vergelijk mij maar met je zus Very Happy. Al is dat ook weer niet altijd het geval maar soms... Oh oh oh...

Gast
Gast

Zelda schreef:
Rush schreef:Goh Maple, wat lijkt me dat moeilijk. Neutral
Mij ook ja..
't Ging echt beter. Todat meneer zielig ging doen, hij bijna overspannen zegt te zijn en vanavond dus maar thuis gaat slapen en vervolgens wel steeds belt met dat huppelmupkutwijf, en bovendien z'n baan misschien wéér op de tocht staat (en ik, als hij dan niet kan rondkomen alimentatieplicht heb? Hebben we nu vanaf gezien, maar geen idee hoe dat dan zit. Maar dan kan ik in elk geval m'n huis niet meer betalen en sta ik op straat, maargoed, daar hebben instanties geen boodschap aan, schijnt...)

Echt, rot op naar je nieuwe huis.

Gast
Gast

Pippa schreef:Ik ben altijd wel benieuwd hoe huizen eruit zien als mensen zeggen dat er écht opgeruimd moet worden! laughcry Ik roep het hier dagelijks als er alleen maar een paar schoenen en een jas staan/liggen; terwijl mijn zus het roept als er afwas van 3 weken staat en ze geen kleding meer heeft om aan te trekken Embarassed
Nee ik maak geen foto, maar geloof me als ik zeg dat het echt erg is nu laughcry het avondeten (pannenkoeken) staan nog op tafel, bestek/borden enz. ook nog. Er moet gestofzuigd worden en er liggen een paar kledingstukken door de kamer heen..

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 25 jan 2012 - 7:39

Zelda schreef:O bah Pippa, wat een ontzettend naar nieuws...hoe moet dat nu verder dan?
Verschrikkelijk Pippa. Je voelt je dan zo machteloos. Je wil zo graag helpen, maar je weet niet hoe. Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:40

.

Laatst aangepast door Pippa op wo 25 jan 2012 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:41

Pippa, wat erg Sad soms kunnen mensen zoveel pech in het leven hebben, verschrikkelijk...

Maple, knuffel voor jou hug

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 25 jan 2012 - 7:41

Ik heb het altijd opgeruimd, om eerlijk te zijn.

Anyway Zelda, die pannenkoeken, borden, bestek en kledingstukken kan je allemaal zo wel onder de bank/kast schuiven. KLAAR! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:42

Rush schreef:Ik heb het altijd opgeruimd, om eerlijk te zijn.
Ik niet laughcry ben een ontzettend chaoot, dat geef ik eerlijk toe. Gelukkig ben ik niet zoals mijn moeder, dat is pas echt een schoonmaakfreak, vreselijk..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:43

Haha een foto hoeft niet hoor Zelda, zo bedoelde ik het niet, was gewoon benieuwd wat rommelig is! Maar dit klinkt nog wel alsof het meevalt.

Haha Zusje, echt? Word je dan niet gek?

SHIT, ik had broodjes in de oven, maar was zo druk aan het typen Embarassed Nu heb ik bruine broodjes..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:44

En toen werd er zoveel gepost dat mijn post gewoon wegvalt DagCafé - Pagina 6 394967

Edit: Maar dank je Zelda, jij ook hug

Gast
Gast

Maple schreef:En toen werd er zoveel gepost dat mijn post gewoon wegvalt DagCafé - Pagina 6 394967
Ik las het en ik vind het oprecht heel erg voor je. Daarom zei ik ook: dikke knuffel voor jou.

Gast
Gast

Ik ruim ook de hele dag op, kan echt niet rustig zitten anders. Net uur door het hele huis gegaan om op te ruimen & te poetsen, dus nu mag ik van mezelf op de bank kruipen & relaxen!

Laatst aangepast door Pippa op wo 25 jan 2012 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Erin wo 25 jan 2012 - 7:45

Goedenavond!

Ik heb nog een goed nummer voor jou Maple!

Whooee! bounce
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Rush wo 25 jan 2012 - 7:45

Maple schreef:En toen werd er zoveel gepost dat mijn post gewoon wegvalt DagCafé - Pagina 6 394967

Edit: Maar dank je Zelda, jij ook hug
Ik was aan het typen, maar toen kreeg ik een fout. laughcry

Maar wat ik wilde vragen, heeft hij al een eigen huis dan?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bimbam wo 25 jan 2012 - 7:45

Goedenavond. Ik ben een avondje alleen vandaag maar ik verveel me de pleuris Evil or Very Mad
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:46

Zelda schreef:
Ik las het en ik vind het oprecht heel erg voor je. Daarom zei ik ook: dikke knuffel voor jou.

Ik had het gelezen, dank je. Bedacht me later dat het wel zo netjes was je ff te bedanken Embarassed Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:46

Maple, ik was al aan een stuk voor jou begonnen. Ik leef zo met je mee, en vind het zo ontzettend rot. Het leek net een beetje oke te gaan. Maar... waarom slaapt die bij jou dan? Hij heeft toch eigen huis inmiddels, of nog niet? En kan hij niet bij die *#$ slapen dan? Dan heb jij in ieder geval géén last van hem. En zijn baan, is dat jouw zorg ja? Zijn jullie nog niet officieel gescheiden, of heb je dan nog steeds de zorg voor hem?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: