DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Ibbeltje schreef:silly-one schreef:Waar is het voor Ibbeltje? Mijn moeder heeft een paar jaar gecollecteerd en is er via de kerk vaak ingerold. Ook heeft ze een jaar gelopen voor de kankerstichting, maar dat was omdat mijn oom net was overleden aan kanker ( nummer 4 in de familie). Dus daar heeft ze zelf contact voor gelegd.
Nierstichting
Had even een hoop telefoontjes. Anders bel je een keer een dialyse afdeling van een ziekenhuis en vraag of ze mensen kennen die willen collecteren voor de nierstichting. Vast wel dat je op die manier aan mensen kan komen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
We zijn nu met allerlei stichtingen elkaar aan het helpen dus misschien dat die nog iemand hebben. maar ja anders is dat ook een idee dank je.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
hallo!
Even een vraagje tussen door.. om lekker aan het strand te wandelen, waar kan je dat beter doen... Zandvoort of Noordwijk aan zee?
(wil natuurlijk ook ergens lkkr warm kunnen zitten, wat drinken)
Even een vraagje tussen door.. om lekker aan het strand te wandelen, waar kan je dat beter doen... Zandvoort of Noordwijk aan zee?
(wil natuurlijk ook ergens lkkr warm kunnen zitten, wat drinken)
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Goedenavond! Ik zit weer eens alleen op de bank, helaas..
En m`n vriend heeft mijn auto mee en de sleutels van z`n eigen ook. Erg handig, nu kan ik geen kant op.
En m`n vriend heeft mijn auto mee en de sleutels van z`n eigen ook. Erg handig, nu kan ik geen kant op.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Goedenavond! Ik zit weer eens alleen op de bank, helaas..
Nu zit je verplicht vast aan ons
Gast- Gast
Jaa, ach dat is ook niet erg.
En ik zit vast aan een verschrikkelijk irritante rondvliegende gordijnhakende stoelklimmende rotkat!
En ik zit vast aan een verschrikkelijk irritante rondvliegende gordijnhakende stoelklimmende rotkat!
Rush- Lady Post-a-lot
Goeie mep geven? Of hem in de wc opsluiten, heb je ook even rust . Bij mijn poes hoef je maar 1 keer je stem te verheffen en ze doet het nooit meer
Gast- Gast
@ Twisted Angel, ik heb geen idee maar zou er even een topic voor openen. Er is vast wel iemand op het forum die het wel weet en hier heb je natuurlijk maar een paar mensen...
Mijn dillema, ga ik nog naar beneden om chips te kopen of niet (stond er net zonder portomonee)...
Mijn dillema, ga ik nog naar beneden om chips te kopen of niet (stond er net zonder portomonee)...
Gast- Gast
Als ze stout is dan hoef ik maar 1x in m`n vingers te knippen en dan is het klaar, maar ze rent op zo`n moment gewoon als een kip zonder kop als een idioot door huis heen, overal overheen en bij langs, echt niet normaal. En dan kan ik vingers knippen en stem verheffen wat ik wil, she doesn`t give a fuck!Zusje schreef:Goeie mep geven? Of hem in de wc opsluiten, heb je ook even rust . Bij mijn poes hoef je maar 1 keer je stem te verheffen en ze doet het nooit meer
Rush- Lady Post-a-lot
Ik wil ook een Hoogvliet onder mijn huis, net als Zusje
Ik ben echt strontchago, bah bah... Zo ff stuk lopen.
Ik ben echt strontchago, bah bah... Zo ff stuk lopen.
Gast- Gast
Zelda schreef:+1Maple schreef:
Ik ben echt strontchago, bah bah...
Wat is er meiden?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Hooii! Ik heb vandaag hele goede resultaten geboekt op school! Ik ben blij, jeeej!
Gast- Gast
Spui de chagerijnigheid!
Rush- Lady Post-a-lot
Let`s celebrate!!Joan schreef:Hooii! Ik heb vandaag hele goede resultaten geboekt op school! Ik ben blij, jeeej!
Vrijdag ofzo?
Rush- Lady Post-a-lot
Jor: die ellendige vent hier in huis die z'n leuter achternaloopt... wat ik je net al appte, hij irirteert me mateloos..
Gast- Gast
Wat goed Joan!
Ik heb een drukke dag gehad met zoontje en ik heb het nu gewoon helemaal gehad. Het huis is een teringzooi maar ik ben te moe om het op te ruimen. Na het eten kondigde mijn vriend ineens aan weg te gaan voor een gesprek met iemand voor zijn bedrijf. Ik zit mezelf weer eens vreselijk in de weg, as always....
Ik heb een drukke dag gehad met zoontje en ik heb het nu gewoon helemaal gehad. Het huis is een teringzooi maar ik ben te moe om het op te ruimen. Na het eten kondigde mijn vriend ineens aan weg te gaan voor een gesprek met iemand voor zijn bedrijf. Ik zit mezelf weer eens vreselijk in de weg, as always....
Gast- Gast
Goh Maple, wat lijkt me dat moeilijk.
Rush- Lady Post-a-lot
Joh Zelda, kruip lekker op de bank met een mok thee, dat opruimen kan morgen ook nog wel..
Wel vervelend dat je vriend ineens ervandoor gaat. Wel herkenbaar helaas.
Wel vervelend dat je vriend ineens ervandoor gaat. Wel herkenbaar helaas.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Let`s celebrate!!Joan schreef:Hooii! Ik heb vandaag hele goede resultaten geboekt op school! Ik ben blij, jeeej!
Vrijdag ofzo?
Hihihih, ja! Ik heb zin in vrijdag! Ik ga NU reserveren, voor ik het vergeet!
Gast- Gast
Map: Ik weet het idd... En oowww wat ben jij sterk.. Maar echt die wederhelf van je.. Ik kan hem wel wat aandoen...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: