Zwanger worden na miskraam.
+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Zwanger worden na miskraam.
Wat een goed nieuws Sofie! Fijn dat de echo goed was. Nu hopen dat je eind deze maand een positieve test hebt!
Fijn mzcharlotte dat het alweer wat beter met je gaat! en inderdaad net wat weegschaal zegt zo herkenbaar dat je telkens gaan nadenken over hoever je nu zou zijn.
afgelopen woensdag is met keizersnede de tweeling van zn schoonzusje gehaald. 2 maanden te vroeg maar complicaties. Vandaag mochten we even kijken op de IC waar de kleintjes liggen, ongelooflijk zo klein.. en dan kijk ik er lang na en denk ik ook zo`n kleintje zou eigenlijk ook in mijn buik moeten groeien. Ik was namelijk even ver zwanger als mijn schoonzusje..
Fijn mzcharlotte dat het alweer wat beter met je gaat! en inderdaad net wat weegschaal zegt zo herkenbaar dat je telkens gaan nadenken over hoever je nu zou zijn.
afgelopen woensdag is met keizersnede de tweeling van zn schoonzusje gehaald. 2 maanden te vroeg maar complicaties. Vandaag mochten we even kijken op de IC waar de kleintjes liggen, ongelooflijk zo klein.. en dan kijk ik er lang na en denk ik ook zo`n kleintje zou eigenlijk ook in mijn buik moeten groeien. Ik was namelijk even ver zwanger als mijn schoonzusje..
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Vlinderjoy; Confronterend he
Hoop wel dat het goed gaat en blijft gaan met de kindjes!
Hoop wel dat het goed gaat en blijft gaan met de kindjes!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Weegschaal schreef:Wil je er nu wel gelijk weer voor gaan of wil je tot na je menstruatie wachten? Ik vraag dit omdat veel vrouwen na een miskraam zo'n drang hebben om zo snel mogelijk weer zwanger te worden.
Mijn kinderwens is nu wel sterker dan ooit ja, maar we hebben daar niet echt een plan over gemaakt. We willen op dezelfde manier verder gaan als voor de zwangerschap, want we waren er toen ook niet enorm mee bezig (temperaturen, uitrekening wanneer de eisprong is enz). We zien wel hoe het komt deze keer.
12 juli is er zo! Ik ben zo benieuwd!
@ Vlinderjoy, wat confronterend. Ook ik hoop dat alles goed blijft gaan met de kleintjes.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Zo, hier ben ik weer even. Heb de afgelopen dagen wat probleempjes gehad met mijn computer...
Hoe gaat het met jullie?
Afgelopen zaterdag heb ik mijn eisprong gehad. Nog 9 dagen tot mijn nod.
Hoe gaat het met jullie?
Afgelopen zaterdag heb ik mijn eisprong gehad. Nog 9 dagen tot mijn nod.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Spannend, Sofie!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@ Sofie; Spannend!!!
@ Vlinderjoy; Hoe gaat het met de kindjes van je schoonzus?
@ mzcharlotte; Je gebruikt nu dus geen voorbehoedsmiddel? De gyn adviseerd dit vaak tot de eerste menstruatie, al heb ik daar zelf ook nooit naar geluisterd.
@ Jasmine; Hoe is het met je?? Ben heel benieuwd of je al ongesteld bent en wanneer je anders gaat testen?
Ik ben vandaag weer ongesteld geworden na een cyclus van 21 dagen. Erg kort, maar ik had mijn eisprong ook al rond dag 8. Hoop nu nog een mooie cyclus van 28 dagen te krijgen en dan daarna voorlopig niet!!
@ Vlinderjoy; Hoe gaat het met de kindjes van je schoonzus?
@ mzcharlotte; Je gebruikt nu dus geen voorbehoedsmiddel? De gyn adviseerd dit vaak tot de eerste menstruatie, al heb ik daar zelf ook nooit naar geluisterd.
@ Jasmine; Hoe is het met je?? Ben heel benieuwd of je al ongesteld bent en wanneer je anders gaat testen?
Ik ben vandaag weer ongesteld geworden na een cyclus van 21 dagen. Erg kort, maar ik had mijn eisprong ook al rond dag 8. Hoop nu nog een mooie cyclus van 28 dagen te krijgen en dan daarna voorlopig niet!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Inderdaad korte cycles weegschaal! Maar ik ga ook voor je hopen dat je hierna geen ongesteldheid meer krijgt!!
Met kindjes van mn schoonzusje gaat het gelukkig goed! Ze zijn erg sterk en doen het heel goed gelukkig
Met kindjes van mn schoonzusje gaat het gelukkig goed! Ze zijn erg sterk en doen het heel goed gelukkig
Vlinderjoy- Fluisteraar
Even snel ego, maar het lijkt erop dat ik ongesteld ga worden. Nog geen helder rood gesignaleerd, maar verder zijn alle kenmerken er: hoofdpijn, misselijk en bruinverlies
Positief punt is wel: ik heb een mooie cyclus van rond de 27 dagen. Een cyclus waar veel meiden alleen maar van mogen dromen, dus ik heb straks gewoon nieuwe kansen. Heb alleen geen zin/geduld meer om te wachten
Positief punt is wel: ik heb een mooie cyclus van rond de 27 dagen. Een cyclus waar veel meiden alleen maar van mogen dromen, dus ik heb straks gewoon nieuwe kansen. Heb alleen geen zin/geduld meer om te wachten
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat balen is dat Jasmine
Maar zolang er geen helderrood bloedverlies is, kan alles nog!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Wat balen is dat Jasmine
Haha, optimist
Jasmine- Ratel
Uiteraard! Ik gun het jou zo hard dat ik liever niet geloof dat je ongesteld gaat worden
Snoes- Lady Post-a-lot
Dat is dan wel weer lief van je.
Ik geloof zelf liever ook niet dat ik ongesteld word natuurlijk, maar ben bang dat ik mezelf dan alleen maar voor de gek houd.
Ik geloof zelf liever ook niet dat ik ongesteld word natuurlijk, maar ben bang dat ik mezelf dan alleen maar voor de gek houd.
Jasmine- Ratel
Helaas, ben toch echt ongesteld geworden.
Jasmine- Ratel
Balen jasmine
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Wat heftig vlinderjoy!!
Hoeveel wogen ze bij de geboorte? En zijn ze voor of na de 32 wkn geboren?
Fijn dat het goed gaat, liggen ze nog aan de beademing/cpap oid?
Hoeveel wogen ze bij de geboorte? En zijn ze voor of na de 32 wkn geboren?
Fijn dat het goed gaat, liggen ze nog aan de beademing/cpap oid?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat balen Jasmine
Snoes- Lady Post-a-lot
Balen Jasmine
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Balen jasmine
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Hè jammer jasmine, balen!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Balen Jasmine!
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Helaas kom ik me hier ook melden. Ik heb woensdag het intake gesprek gehad bij de vk en de eerste echo gehad. Hierop bleek dat mijn baarmoeder zelf wel de grootte van een zwangerschap van 9w had (zover zou ik ook zijn) maar dat er geen kindje in zat. Er was wel iets te zien wat waarschijnlijk een vruchtzakje was. Waarschijnlijk is het in de eerste week al gestopt met groeien maar er is dus nog niks uit gekomen. Ik moet zo meteen weer naar de vk voor nog een echo om het echt 100% zeker te weten (dat weten we eigenlijk wel al maar nog ff een dubbel check zeg maar). Ook gaan we bespreken wat voor stappen we willen nemen, het vruchtzakje moet er immers wel uitkomen. Ik zelf wil mijn lichaam 1 of 2 weken de tijd geven om het zelf te doen en anders moet ik of medicatie om het op te wekken of een curretage. Hier ben ik nog niet over uit wat ik wil... Ik heb tot nu toe trouwens nog totaal geen last gehad van krampen of bloedverlies. Zijn er meer meiden die dit op deze manier hebben meegemaakt? En wat hebben jullie besloten?
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
MM, dit heb ik meegemaakt met n echo met 8w4, ook een vruchtzakje maar niet echt een vruchtje. Ik kon het niet aan om ermee door te lopen, dus heb gekozen voor de pillen. Die hebben alleen niet goed hun werk gedaan bij mij, waardoor ik alsnog gecurreteerd ben. Er bleek toen ook veel meer weefsel te zitten dan ze dachten, dus waarschijnlijk was er toch iets meer ontwikkeld dan gedacht.
Succes met je keuze, als je vragen hebt mag je ze altijd stellen
Succes met je keuze, als je vragen hebt mag je ze altijd stellen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
MM zoals je misschien weet (je weet vast wel wie ik ben) heb ik een Mk later in de zwangerschap meegemaakt. Bij ons ontdekte ze het bij ruim 10wk en waarschijnlijk is het rond de 9e week misgegaan. Ik heb ervoor gekozen om het een week de kans te geven op de natuurlijke manier los te laten komen en ook gedeeltelijk gedaan om het te verwerken. Dit vond ik erg fijn. Echter na een week nog niet 'afgekomen' en bezoek gynaecoloog noodzakelijk. Bij de gynaecoloog had ik pillen gekregen (Cytotec) en deze moest ik vaginaal inbrengen. Hierop is het 'kindje' afgekomen. Bij nacontrole paar dagen later bleek echter dat er nog wat rest weefsel achter was gebleven en moest ik nog een curretage ondergaan. Ondanks de curretage kijk ik er met 'goed gevoel' op terug. En zou ik bij een evt volgende MK (hoop het niet natuurlijk) weer voor hetzelfde behandelplan gaan.
Denk er wel aan dat het bij jou waarschijnlijk wel al vroeg in de zwangerschap is misgegaan en dat de kans dat het nu nog op de natuurlijke manier áfkomt' klein is. Dit is mij toendertijd verteld door de gynaecoloog.
Veel sterkte!!!! En als er iets of je wilt iets weten mag je altijd privebericht via FB/hyves/forum sturen.
Denk er wel aan dat het bij jou waarschijnlijk wel al vroeg in de zwangerschap is misgegaan en dat de kans dat het nu nog op de natuurlijke manier áfkomt' klein is. Dit is mij toendertijd verteld door de gynaecoloog.
Veel sterkte!!!! En als er iets of je wilt iets weten mag je altijd privebericht via FB/hyves/forum sturen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Balen Jasmine!!
Sofie Hoe is het bij jou? Over 7 dgn testen? Heb je al klachten?
Weegschaal ' Fijn' dat je ongesteld bent geworden met een redelijk korte cyclus.
Vlinderjoy Met hoeveel weken zijn de kindjes van je schoonzus geboren? Mijn broer en mijn man zijn zus hebben ook beide een tweeling die geboren zijn rond de 32 weken en die doen het nu naar behoren goed. Wel wat aangehouden maar geen grote dingen (denk aan spraak/taalachterstand).
Sofie Hoe is het bij jou? Over 7 dgn testen? Heb je al klachten?
Weegschaal ' Fijn' dat je ongesteld bent geworden met een redelijk korte cyclus.
Vlinderjoy Met hoeveel weken zijn de kindjes van je schoonzus geboren? Mijn broer en mijn man zijn zus hebben ook beide een tweeling die geboren zijn rond de 32 weken en die doen het nu naar behoren goed. Wel wat aangehouden maar geen grote dingen (denk aan spraak/taalachterstand).
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Mystery mom sterkte.. bij mij is het op de natuurlijke manier gegaan..
Flip, Ze zijn gehaald met 30 weken. Zijn overgebracht naar ander ziekenhuis dichter bij hun huis dus gaat tot nu toe gelukkig allemaal nog steeds goed!
Sofie, spannend voor jou!
Flip, Ze zijn gehaald met 30 weken. Zijn overgebracht naar ander ziekenhuis dichter bij hun huis dus gaat tot nu toe gelukkig allemaal nog steeds goed!
Sofie, spannend voor jou!
Vlinderjoy- Fluisteraar
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger na een miskraam
» Zwanger na een miskraam..
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks