Zwanger worden na miskraam.
+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Zwanger worden na miskraam.
Graag. slaatje leeftijden 34/41 1e miskraam 1e kindje. Wanneer de miskraam precies heeft plaats gevonden weet ik niet, maar ik werd woensdag 30 mei ongesteld. Zou jij me in het lijstje willen zetten?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Snoes schreef:Ik dacht al dat je maandag een afspraak had staan inderdaad. Gaan ze dan 'beslissen' of jullie er echt voor mogen gaan? Of gaan jullie er nu ook gewoon al voor? Kans is natuurlijk reeel dat je voor maandag je eisprong al hebt gehad, of had je altijd een wat langere cyclus?Jasmine schreef:Ik heb maandag weer een afspraak staan. Ben benieuwd.
Ik ga niet nog een ronde wachten. Daar heb ik het geduld niet meer voor. Vorige keer zag ze eigenlijk al geen bezwaren, maar toen wilde ze toch nog een keer curetteren. Sindsdien voelt mijn lijf zo veel rustiger dat ik gewoon weet dat het goed zit. Ik verwacht dan idd. mijn eisprong gehad te hebben, heb 'm vermoedelijk gister/vandaag/morgen. Heb nl. altijd een cyclus van maximaal 30 dagen en steeds rond dag 12-14 mijn eisprong.
Tja, ik ben ook nog wel een beetje ongeduldig hoor
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Snoes schreef:Ik dacht al dat je maandag een afspraak had staan inderdaad. Gaan ze dan 'beslissen' of jullie er echt voor mogen gaan? Of gaan jullie er nu ook gewoon al voor? Kans is natuurlijk reeel dat je voor maandag je eisprong al hebt gehad, of had je altijd een wat langere cyclus?Jasmine schreef:Ik heb maandag weer een afspraak staan. Ben benieuwd.
Ik ga niet nog een ronde wachten. Daar heb ik het geduld niet meer voor. Vorige keer zag ze eigenlijk al geen bezwaren, maar toen wilde ze toch nog een keer curetteren. Sindsdien voelt mijn lijf zo veel rustiger dat ik gewoon weet dat het goed zit. Ik verwacht dan idd. mijn eisprong gehad te hebben, heb 'm vermoedelijk gister/vandaag/morgen. Heb nl. altijd een cyclus van maximaal 30 dagen en steeds rond dag 12-14 mijn eisprong.
Tja, ik ben ook nog wel een beetje ongeduldig hoor
Heel erg logisch toch? Ga voor je duimen meid. Hoe laat mag je maandag?
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Graag. slaatje leeftijden 34/41 1e miskraam 1e kindje. Wanneer de miskraam precies heeft plaats gevonden weet ik niet, maar ik werd woensdag 30 mei ongesteld. Zou jij me in het lijstje willen zetten?
Ik heb je erbij gezet!
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10
Sofie schreef:slaatje schreef:Graag. slaatje leeftijden 34/41 1e miskraam 1e kindje. Wanneer de miskraam precies heeft plaats gevonden weet ik niet, maar ik werd woensdag 30 mei ongesteld. Zou jij me in het lijstje willen zetten?
Ik heb je erbij gezet!
Dank je Sofie. Wat is een eug trouwens?
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Dank je Sofie. Wat is een eug trouwens?
Graag gedaan!
EUG staat voor Extra Uteriene Gradiviteit = buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Sofie- Fluisteraar
Jasmine, groot gelijk hoor! Je wacht nu al 4 maanden, het is wel goed toch? Ik vind niet dat je ongeduldig bent hoor, ik vind het juist heel logisch bij jou. Dan hopen we op een mooie positieve test over 2/3 weken!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb het geprobeerd om mezelf toe te voegen, maar het lukt niet. De data zijn: 28/34, 1e, 7 juni 12 en geen bijzonderheden.
Bedankt voor alle knuffels!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Ik heb het geprobeerd om mezelf toe te voegen, maar het lukt niet. De data zijn: 28/34, 1e, 7 juni 12 en geen bijzonderheden.
Je staat erbij!
Sofie- Fluisteraar
Jamine... ik wou dat ik iets voor je kon doen om straks je onzekerheid en angst weg te halen als je weer zwanger bent.. maar helaas kan dat niet. Kan er alleen maar voor je zijn, met je bellen, of iets leuks gaan doen voor de afleiding...
Snel weer ff rondje door de stad doen?
Snel weer ff rondje door de stad doen?
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Dank je wel meis . Komt helemaal goed.
En moeten binnenkort zeker keer weer rondje stad doen. Is veel te lang geleden.
En moeten binnenkort zeker keer weer rondje stad doen. Is veel te lang geleden.
Jasmine- Ratel
Ander vraagje van persoonlijke aard: Hoe lang heeft het geduurd voordat jullie zonder leeg gevoel wakker werden? Over het geheel van de dag gaat het wel, maar als ik wakker word heb ik zo'n leeg, onbestemd gevoel.
mzcharlotte- Ratel
De 1e maand had ik de gehele dag een leeg gevoel. Daarna werd het minder, maar bleef het wel aanwezig. Nu ik zelfs weer zwanger ben, heb ik het gevoel nog steeds af en toe als ik eraan terug denk.
Een hele dikke knuffel voor alle meiden en hopelijk mag het voor jullie gauw weer zover zijn.
Een hele dikke knuffel voor alle meiden en hopelijk mag het voor jullie gauw weer zover zijn.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
FF, ik schrok toen ik zag dat je hier had gepost!
Ik heb me ook wel een maand echt wel verdrietig gevoeld, daarna elke keer weer als ik ongesteld werd en hoorde dat er weer iemand zwanger was, dan werd ik weer zo verdrietig.
nu ik weer zwanger ben is de MK op de achtergrond maar ben nog steeds bang dat het mis gaat, ik kan niet wachten tot over 3 week ik weer een echo heb en tot ik de baby voel.
Ik heb me ook wel een maand echt wel verdrietig gevoeld, daarna elke keer weer als ik ongesteld werd en hoorde dat er weer iemand zwanger was, dan werd ik weer zo verdrietig.
nu ik weer zwanger ben is de MK op de achtergrond maar ben nog steeds bang dat het mis gaat, ik kan niet wachten tot over 3 week ik weer een echo heb en tot ik de baby voel.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
@ Sofie; Uiteindelijk geen klachten gehad van de clomid? Wanneer heb je nu een afspraak voor een echo?
@ Jasmine; Ik kan me voorstellen dat je niet nog een ronde wilde wachten. En ik herken wat je zegt over het aanvoelen van je lichaam, je voelt ook echt wel wanneer het er echt weer klaar voor is. Ik duim dat deze ronde weer raak is!
@ Slaatje; Hele fijne dag morgen, laat hem voorlopig maar niet meer los!
@ Mzcharlotte; Wat erg dat je je hier ook aan moet sluiten Je hebt zover ik kan nagaan een spontane miskraam gehad? Vind het echt heel erg voor je!
Wat betreft je vragen; de cyclus na een miskraam is bij elke vrouw anders. Je krijgt pas weer een eisprong als het hcg hormoon uit je lichaam is, dit verschilt dus ook heel erg. Het is ook afhankelijk van de duur van je zwangerschap. Bij mij duurde dit iedere keer best lang (3-4wkn), ik heb 3 keer een miskraam gehad met 8 weken. Ik deed zelf iedere week een zwangerschapstest waarbij ik kon zien dat het hormoon minder werd. Mijn eerste menstruatie kwam iedere keer tussen de 40-50 dagen.
Het lege gevoel herken ik niet. Ik voelde me iedere keer opgelucht als alles weg was, had dan het gevoel dat ik weer verder kon. Ik heb er wel vaak verdriet om en frustratie is bij mij ook regelmatig aanwezig.
@ Flip; Fijn dat alles nu goed gaat!!
@ Kwak; Kan me voorstellen dat je onzeker blijft! Dat de komende drie weken maar om mogen vliegen.
Ik zit in mijn vruchtbare dagen. De gyn adviseerd ook altijd een ronde te wachten met zwanger worden na een miskraam, wat ik altijd negeerde. Maar toch merk ik dat mijn lichaam er dan ook nog niet klaar voor is. Nu dus zeker wel, mag er alleen nog even niks mee doen. Maar ik zit al bijna op 2/3 van de wachttijd, dus het schiet al op.
@ Jasmine; Ik kan me voorstellen dat je niet nog een ronde wilde wachten. En ik herken wat je zegt over het aanvoelen van je lichaam, je voelt ook echt wel wanneer het er echt weer klaar voor is. Ik duim dat deze ronde weer raak is!
@ Slaatje; Hele fijne dag morgen, laat hem voorlopig maar niet meer los!
@ Mzcharlotte; Wat erg dat je je hier ook aan moet sluiten Je hebt zover ik kan nagaan een spontane miskraam gehad? Vind het echt heel erg voor je!
Wat betreft je vragen; de cyclus na een miskraam is bij elke vrouw anders. Je krijgt pas weer een eisprong als het hcg hormoon uit je lichaam is, dit verschilt dus ook heel erg. Het is ook afhankelijk van de duur van je zwangerschap. Bij mij duurde dit iedere keer best lang (3-4wkn), ik heb 3 keer een miskraam gehad met 8 weken. Ik deed zelf iedere week een zwangerschapstest waarbij ik kon zien dat het hormoon minder werd. Mijn eerste menstruatie kwam iedere keer tussen de 40-50 dagen.
Het lege gevoel herken ik niet. Ik voelde me iedere keer opgelucht als alles weg was, had dan het gevoel dat ik weer verder kon. Ik heb er wel vaak verdriet om en frustratie is bij mij ook regelmatig aanwezig.
@ Flip; Fijn dat alles nu goed gaat!!
@ Kwak; Kan me voorstellen dat je onzeker blijft! Dat de komende drie weken maar om mogen vliegen.
Ik zit in mijn vruchtbare dagen. De gyn adviseerd ook altijd een ronde te wachten met zwanger worden na een miskraam, wat ik altijd negeerde. Maar toch merk ik dat mijn lichaam er dan ook nog niet klaar voor is. Nu dus zeker wel, mag er alleen nog even niks mee doen. Maar ik zit al bijna op 2/3 van de wachttijd, dus het schiet al op.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:@ Mzcharlotte; Wat erg dat je je hier ook aan moet sluiten Je hebt zover ik kan nagaan een spontane miskraam gehad? Vind het echt heel erg voor je!
Bedankt voor je antwoorden Weegschaal, ik vind je er echt positief instaan. "Gelukkig" was mijn miskraam inderdaad spontaan en ben ik ook helemaal "leeg". Ik hoef dus geen medicatie of curretage te ondergaan, waar ik echt blij om ben. Waar ik ook (prettig) verbaasd over ben, dat ik echt kon rekenen op mijn eigen gevoel. Ik wíst dat het niet goed zat en ik wíst dat het mis zou gaan, ondanks dat ik 24u eerder nog een kloppend hartje heb gezien. Het was zo dubbel.
Mijn cyclus was 35 dagen, dus als ik er twee a drie weken bij optel zit ik op ongeveer 8 weken voordat ik weer ongesteld word. Daar houd ik voorlopig rekening mee.
Het lege gevoel is wel echt verschrikkelijk. Ondanks dat ik het aan voelde komen, ondanks dat ik een soort van opgelucht ben dat de onzekerheid voorbij is en dat alles naar omstandigheden goed is verlopen, staan we zo met lege handen. Als nu ook het bloeden (lang zoveel niet meer natuurlijk als tijdens, maar genoeg om een maandverbandje in te moeten houden) voorbij zou zijn, dan kan ik voor mijn gevoel weer een stapje vooruit.
We proberen nu echt vooruit te kijken. In plaats van een budgetvakantie in september, gaan we nu kijken of we nog een reis van onze wenslijst kunnen doen (even duimen gekruist voor NY of Bali). Onze keuken komt volgende week, we willen in het najaar toch onze slaapkamer verplaatsen, ik moet waarschijnlijk nog een herkansing van mijn examen doen, dus er staat genoeg op het programma.
mzcharlotte- Ratel
@ mzcharlotte; Dat je het zo voelde aankomen zeg.... Ik heb dit zelf niet gehad. Ik kon voor mijn gevoel ook steeds weer wat meer vooruit na de curretage of idd helemaal als het bloedverlies dan over was. En dan was een eerste negatieve zwangerschapstest en daarna menstruatie steeds weer een stapje verder vooruit.
Fijn dat jullie er zo instaan! Hoop dat er een mooie vakantie te boeken is!
Ik ben zelf ook van het vooruit kijken, naar de leuke dingen die nog komen gaan. Maar als je je wat minder voelt mag je het hier altijd spuien hoor. Want die momenten had ik toch ook wel vaak genoeg.
Fijn dat jullie er zo instaan! Hoop dat er een mooie vakantie te boeken is!
Ik ben zelf ook van het vooruit kijken, naar de leuke dingen die nog komen gaan. Maar als je je wat minder voelt mag je het hier altijd spuien hoor. Want die momenten had ik toch ook wel vaak genoeg.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, wanneer heb jij precies de afspraak staan?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Weegschaal, wanneer heb jij precies de afspraak staan?
12 juli! Eerst was het vrijdag de 13e, waar ik trouwens helemaal niks om gaf
Weegschaal- Kletskop
Oké, dan kan ik met je mee aftellen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Weegschaal schreef:Snoes schreef:Weegschaal, wanneer heb jij precies de afspraak staan?
12 juli! Eerst was het vrijdag de 13e, waar ik trouwens helemaal niks om gaf
Dat is gewoon al over 1 maandje!
Jasmine- Ratel
@ Jasmine Jij had vandaag toch weer een afspraak bij de gyn? Hoe is die verlopen?
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Klopt Flip, had vandaag weer controle. Heb even gekopieerd uit het andere topic:
Heb vanochtend mijn (voorlopig) laatste controle bij de gynaecoloog gehad. Alles zag er goed uit. Er was nog steeds wat vocht zichtbaar, maar dat is in principe alleen een mogelijke belemmering bij het zwanger worden. Maar omdat zwanger worden niet zo'n probleem is kijken we dat even aan. Ook is mij luteale fase aan de korte kant. Als ik over 3 á 4 maanden nog niet zwanger ben, mag ik contact opnemen en dan gaan we nog weer verder kijken. Of anders, als ik zwanger ben, voor een echo bij 6 á 7 weken. In elk geval mogen we er nu gewoon weer voor gaan. Als het goed is heb ik mijn eisprong al gehad. We hebben deze in elk geval goed benut, dus ik zit nu op het wachtbankje. Het geeft in elk geval rust dat ik eerst naar de gynaecoloog mag en we daarna wel verder zien.
Heb vanochtend mijn (voorlopig) laatste controle bij de gynaecoloog gehad. Alles zag er goed uit. Er was nog steeds wat vocht zichtbaar, maar dat is in principe alleen een mogelijke belemmering bij het zwanger worden. Maar omdat zwanger worden niet zo'n probleem is kijken we dat even aan. Ook is mij luteale fase aan de korte kant. Als ik over 3 á 4 maanden nog niet zwanger ben, mag ik contact opnemen en dan gaan we nog weer verder kijken. Of anders, als ik zwanger ben, voor een echo bij 6 á 7 weken. In elk geval mogen we er nu gewoon weer voor gaan. Als het goed is heb ik mijn eisprong al gehad. We hebben deze in elk geval goed benut, dus ik zit nu op het wachtbankje. Het geeft in elk geval rust dat ik eerst naar de gynaecoloog mag en we daarna wel verder zien.
Jasmine- Ratel
Mzcharlotte: Dat gevoel herken ik niet van na de miskramen. Ik heb het nu meer, nu de uitgerekende datum dichterbij komt en ik nog niet zwanger ben.
Weegschaal: Nee helemaal geen klachten gehad gelukkig. Donderdag heb ik de eerste echo.
Frustrerend dat je er niets mee kan doen.
Je hebt over een week over 4 toch een afspraak bij de gynaecoloog? Zag je antwoord inmiddels al staan. Gaat de tijd wel snel voor je gevoel?
Jasmine: Fijn dat je voorlopig de laatste keer bij de gynaecoloog bent geweest. Hopen dat je er pas weer hoeft te komen als je zwanger bent en dat dat al heel snel is.
Weegschaal: Nee helemaal geen klachten gehad gelukkig. Donderdag heb ik de eerste echo.
Frustrerend dat je er niets mee kan doen.
Jasmine: Fijn dat je voorlopig de laatste keer bij de gynaecoloog bent geweest. Hopen dat je er pas weer hoeft te komen als je zwanger bent en dat dat al heel snel is.
Sofie- Fluisteraar
Sofie, succes met de echo donderdag!
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen