Goedemorgen
+4
Suus
Marin
Ibbeltje
Lotus
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik redelijk, maar ik was wel weer een beetje onrustig. Ik heb aan het eind van de ochtend een vergadering. Vanmiddag heb ik een gesprek bij de bank. Dat vind ik erg spannend, want voor een groot deel hangt daar vanaf of ik een appartementje ga kopen. Ik ben benieuwd. Het wordt wel heel echt nu. Ik vind het echt heel spannend. Voor de rest van de dag heb ik geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik redelijk, maar ik was wel weer een beetje onrustig. Ik heb aan het eind van de ochtend een vergadering. Vanmiddag heb ik een gesprek bij de bank. Dat vind ik erg spannend, want voor een groot deel hangt daar vanaf of ik een appartementje ga kopen. Ik ben benieuwd. Het wordt wel heel echt nu. Ik vind het echt heel spannend. Voor de rest van de dag heb ik geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goedemorgen
Morning!
Ik kon heel slecht in slaap komen, ik heb het huis ondertussen al 5 keer behangen en geschilderd in mijn hoofd. Was een planning aan het bedenken enz enz.
De kids hebben wel goed geslapen, dus niet wakker geweest of eruit moeten gaan voor ze.
Lise gaat zo naar school met de buren mee, dan ga ik even verder stoeien met de was.
Vanmiddag met Lise naar zwemles, horen vandaag of ze af kan zwemmen voor C.
Voor de rest nog even boodschappen doen en eigenlijk moet ik even naar Leenbakker om nieuwe kussens op te halen, maar weet niet of ik daar aan toe kom.
Ik hoop dat ik vannacht beter slaap, al denk ik zelf van niet omdat we morgen natuurlijk de oplevering hebben.
Fijne dag all!
Ik kon heel slecht in slaap komen, ik heb het huis ondertussen al 5 keer behangen en geschilderd in mijn hoofd. Was een planning aan het bedenken enz enz.
De kids hebben wel goed geslapen, dus niet wakker geweest of eruit moeten gaan voor ze.
Lise gaat zo naar school met de buren mee, dan ga ik even verder stoeien met de was.
Vanmiddag met Lise naar zwemles, horen vandaag of ze af kan zwemmen voor C.
Voor de rest nog even boodschappen doen en eigenlijk moet ik even naar Leenbakker om nieuwe kussens op te halen, maar weet niet of ik daar aan toe kom.
Ik hoop dat ik vannacht beter slaap, al denk ik zelf van niet omdat we morgen natuurlijk de oplevering hebben.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Lotus spannend allemaal!
Doedel Lise voor C al op spannend! Hoop dat ze mag!
Vervelend als je niet goed geslapen hebt, Hopelijk een betere nacht vannacht.
En spannend de oplevering ja of je dan idd goed zal slapen
Hier goed geslapen. Vroeg wakker, maar ja ik kan gebeld worden om te werken.
Als ik vrij ben dan ga ik nog wat opruimen en zo, denk stukje wandelen als het weer zo blijft.
Fijne dag!
Lotus spannend allemaal!
Doedel Lise voor C al op spannend! Hoop dat ze mag!
Vervelend als je niet goed geslapen hebt, Hopelijk een betere nacht vannacht.
En spannend de oplevering ja of je dan idd goed zal slapen
Hier goed geslapen. Vroeg wakker, maar ja ik kan gebeld worden om te werken.
Als ik vrij ben dan ga ik nog wat opruimen en zo, denk stukje wandelen als het weer zo blijft.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Ik zit te wachten tot ik kan gaan werken De post staat pas om 10 uur klaar.. Dus ben ik eens op tijd wakker, moet ik nog wachten...lekker dan
Daarna gauw thuis douchen en klaar maken en dan heb ik het sollicitatiegesprek. Nou daar draait m'n dag dus wel zo'n beetje om. Vanavond lekker tv kijken en oh ja, een freelance klusje uittypen.
Lise, succes met zwemles, waterratje dat je bent!
Ik zit te wachten tot ik kan gaan werken De post staat pas om 10 uur klaar.. Dus ben ik eens op tijd wakker, moet ik nog wachten...lekker dan
Daarna gauw thuis douchen en klaar maken en dan heb ik het sollicitatiegesprek. Nou daar draait m'n dag dus wel zo'n beetje om. Vanavond lekker tv kijken en oh ja, een freelance klusje uittypen.
Lise, succes met zwemles, waterratje dat je bent!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen!
Ik heb wel oke geslapen en nu aan het werk. Na het werk even sporten, eten en boodschappen doen en daarna mag ik op de bank ploffen
Fijne dag iedereen!
En Marin, heel veel succes met je sollicitatiegesprek!!!
Ik heb wel oke geslapen en nu aan het werk. Na het werk even sporten, eten en boodschappen doen en daarna mag ik op de bank ploffen
Fijne dag iedereen!
En Marin, heel veel succes met je sollicitatiegesprek!!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Succes Marin!
Ik ben moe, maar dat is niets nieuws. Misschien is moe ook niet het juiste woord. Ik ben nog niet opgestart, en dat gaat ook niet gebeuren voor 12 uur. Gisteren startte ik helemaal niet op zelfs...
Gast- Gast
Oh oh Zero, da's niet best. Veel koffie er tegen aan helpt ook niet? Dan maar een sluierdagje vandaag. Heb je veel te doen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Morgen! Ik ga nu naar de sportschool voor zumba en nog wat apparaten daarna. Vanmiddag paar wasjes doen en eind vd middag naar Süskind in de bios. Daarna eet ik ff wat in de stad en ga ik door naar Italiaanse les!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb genoeg te doen om mijn dag mee door te komen, maar het is niet zoveel dat ik elke minuut van de dag aan het werk hoef gelukkig. Ik heb al een bakkie pleur op, maar ik ben deze week gewoon een leeggelopen ballon. Word tijd dat ik op vakantie ga (de spanning daarvoor zal ook wel mee spelen)
Gast- Gast
Succes Marin,
Ik ben lekker een dagje vrij vandaag.
Straks kennnis maken bij mensen, waar ik misschien ga oppassen.
En daarna boodschappen doen.
Vanmiddag nog even de badkamer schoonmaken.
Hopelijk is mijn vriend eerder klaar met school vandaag, dan kunnen we nog naar de kringloopwinkel
Ik ben lekker een dagje vrij vandaag.
Straks kennnis maken bij mensen, waar ik misschien ga oppassen.
En daarna boodschappen doen.
Vanmiddag nog even de badkamer schoonmaken.
Hopelijk is mijn vriend eerder klaar met school vandaag, dan kunnen we nog naar de kringloopwinkel
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen,
Ik heb als een blok geslapen. Had gisteravond voor het slapen een kop 'goede nachtrust' op, dat werkte erg goed! Mijn katten waren er trouwens ook dol op, aangezien er valeriaan in zit dus die werden erg aanhankelijk.
Vandaag ga ik boodschappen halen, wasje draaien en hopen dat s.elektvracht komt als ik gewoon thuis ben (ga er niet speciaal thuis voor blijven). Ze waren namelijk gister al geweest en hadden een briefje in de bus gegooid dat ze vandaag tussen 10.00 en 18.00uur weer komen (verwacht eigenlijk niets, dus daarom dat ik er niet speciaal thuis voor ga zitten).
Voor degene die opstartproblemen hebben, rustig aan
Fijne dag allemaal!
Edit: Ga vanmiddag even met een vriendin naar de stad.
Ik heb als een blok geslapen. Had gisteravond voor het slapen een kop 'goede nachtrust' op, dat werkte erg goed! Mijn katten waren er trouwens ook dol op, aangezien er valeriaan in zit dus die werden erg aanhankelijk.
Vandaag ga ik boodschappen halen, wasje draaien en hopen dat s.elektvracht komt als ik gewoon thuis ben (ga er niet speciaal thuis voor blijven). Ze waren namelijk gister al geweest en hadden een briefje in de bus gegooid dat ze vandaag tussen 10.00 en 18.00uur weer komen (verwacht eigenlijk niets, dus daarom dat ik er niet speciaal thuis voor ga zitten).
Voor degene die opstartproblemen hebben, rustig aan
Fijne dag allemaal!
Edit: Ga vanmiddag even met een vriendin naar de stad.
Laatst aangepast door SnowWhite op wo 25 jan 2012 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Goedemorgen!
Ik was om 8 uur wakker en heb net gedoucht etc. Zo meteen even ontbijten en vanmiddag ga ik met een vriendin shoppen in Den Bosch en daar ook lekker wat eten.
Fijne dag allemaal :-)
Ik was om 8 uur wakker en heb net gedoucht etc. Zo meteen even ontbijten en vanmiddag ga ik met een vriendin shoppen in Den Bosch en daar ook lekker wat eten.
Fijne dag allemaal :-)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen. Was om 7 uur al wakker, moest mijn moeder even naar haar werk brengen, en ben daarna nog een uurtje lekker terug in bed gekropen.
Zometeen wat in het huishouden doen en op mijn gemak douchen en aankleden en vanmiddag met mijn zus naar het ziekenhuis. Vanavond eindelijk weer eens een vrije woensdagavond sinds weken, denk dat ik lekker ga sporten of zo
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen. Was om 7 uur al wakker, moest mijn moeder even naar haar werk brengen, en ben daarna nog een uurtje lekker terug in bed gekropen.
Zometeen wat in het huishouden doen en op mijn gemak douchen en aankleden en vanmiddag met mijn zus naar het ziekenhuis. Vanavond eindelijk weer eens een vrije woensdagavond sinds weken, denk dat ik lekker ga sporten of zo
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: