Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iemand ervaring met laptops van Dell?

+7
teletascha
waterkers
Mida4you
Rovine
Marin
meisjesmama
duckie
11 plaatsers

Ga naar beneden

iemand ervaring met laptops van Dell? Empty iemand ervaring met laptops van Dell?

Bericht  duckie di 24 jan 2012 - 9:14

iemand hier ervaring mee?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met laptops van Dell? Empty Re: iemand ervaring met laptops van Dell?

Bericht  meisjesmama di 24 jan 2012 - 9:15

Ja hoor ik typ er nu op 1...
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

iemand ervaring met laptops van Dell? Empty Re: iemand ervaring met laptops van Dell?

Bericht  duckie di 24 jan 2012 - 9:17

bevalt hij goed? en hoe lang heb je hem al? en hoe is de accu duur enz?
hoe was de levering?

ik twijfel ook omdat ik graag eerst mag kijken en voelen enzo voor ik hem koop
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  meisjesmama di 24 jan 2012 - 9:22

duckie schreef:bevalt hij goed? en hoe lang heb je hem al? en hoe is de accu duur enz?
hoe was de levering?

ik twijfel ook omdat ik graag eerst mag kijken en voelen enzo voor ik hem koop

Hij bevalt heel goed! Deze hebben we alweer bijna 1 jaar en daarvoor hadden we ook een dell laptop.
De accu duur is ongeveer 3 uur (maar pin me daar niet op vast) De levering was prima alleen het betalen liep iets stroef aan hun zijde.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  duckie di 24 jan 2012 - 9:26

oke... volgens mij zijn ze namelijk niet duur in vergelijking met andere laptops in de winkel ofzo... gebruiken jullie de laptop intensief? en ook voor zwaardere programmas ofzo of dat neit...

duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 24 jan 2012 - 9:34

Ik heb nu een Dell netbookje en m'n vriend heeft een grote 17 inch laptop en we zijn er allebei heel tevreden over (behalve dat ik m'n netbook te klein vind voor normaal gebruik maar dat ligt niet aan t merk). Hierna wil ik ook een nieuwe Dell laptop kopen, 15 inch. Ik vind ze prettig in gebruik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rovine di 24 jan 2012 - 9:35

Ik heb een zakelijke laptop van Dell (Vostro 3350) en hij is I love you. Ik heb hem nu ongeveer 2 maanden en ben er heel erg blij mee. Batterij gaat ongeveer 3,5 uur mee als ik gewoon internet, bij spelletjes verbruikt hij meer, maar dat kun je zelf instellen. Hij is heel stil. Wat voor mij heel belangrijk is, is dat de warmteafvoer aan de zijkant zit omdat ik hem nooit aan tafel gebruik.

Levering was trager dan ik dacht, hij zou er binnen 48 uur zijn, het werden 4 dagen. Alsnog niet gek, hij is vanuit China gekomen, dus 48 uur hadden ze niet gehaald. Nadeel van de bezorging is wel dat je niet vantevoren weet wanneer ze hem komen brengen. Ik heb hem daarom op mijn werk laten bezorgen, daar weet ik hoe laat UPS komt. Weet niet of het voor particuliere laptops anders is.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mida4you di 24 jan 2012 - 9:37

Ik heb ook een Dell laptop gehad en was er zeer tevreden over!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  waterkers di 24 jan 2012 - 9:38

Ik heb er ook een. Hij bevalt goed, heb hem nu zo'n drie jaar. Heb hem in al die jaren veelvuldig gebruikt voor mijn studie. Ik merk nu wel dat de accu niet zo heel lang meer mee gaat, maar ik gebruik hem nu eigenlijk altijd thuis en heb hem dan gewoon aan de stroom. Ik heb hem veel voor de studie gebruikt, maar ook spelletjes erop gedaan en dat deed/doet het prima.

Ik weet eigenlijk niet meer hoelang de levering van deze was. maar heb geen problemen hiermee gehad en met de betaling ook niet.
waterkers
waterkers
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 96
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  meisjesmama di 24 jan 2012 - 9:38

Mijn man heeft er wel iets verstand van en zegt inderdaad dat de prijs kwaliteit verhouding goed is.
Wij gebruiken hem niet voor zware programma's omdat we ook nog een computer hebben.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 9:39

Een heel groot bedrijf in Nederland heeft een contract met Dell. En de computers en laptops werken wel fijn. Al moet ik zeggen dat de nieuwen gewoon echt goed werken en de oude modellen wat jammer zijn. Maar dat ligt aan de tijd, niet aan Dell. smile

Gast
Gast

Bericht  teletascha di 24 jan 2012 - 9:55

Ik heb van het werk een laptop van Dell en prive ook een Dell laptop (een Inspiron 15). Ze werken allebei probleemloos. Prive laptop was 379 euro, dus viel wel mee.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Minx di 24 jan 2012 - 10:19

Ik heb ook een dell, kreeg van mijn oom toen de tip om niet aan te klikken als particulier maar midden en klein bedrijf. Ik heb dan ook de vostro 3500. Is alleen wat onhandig als er wat mee aan de hand is dan word je over 6 verschillende afdelingen heen en weer geslingerd. Bij mijn vorige laptop was binnen een jaar wss de speaker door gebrand. Door dat vele door geschakel en dat ik dus heel vaak het verhaal uit heb moeten leggen was het uiteindelijk zo dat mijn laptop op ontploffen stond haha. Maar ik had toen echt binnen een week een nieuwe laptop zonder iets te hoeven betalen, deze is zelfs nog iets beter met een prachtig rode achterkant en weer een jaar garantie. Dus echt wel goede service dus.

edit: mijn broertje had een nieuwe met een lijn dode pixels ook binnen een week een nieuwe zonder problemen.

Dit lijkt nu veel maar is domme pech geweest. Mijn eerste laptops waren left overs van mijn vaders werk dus al stokoud en die bleven het ook doen. Waren ook van Dell
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Flippin' Bitch wo 25 jan 2012 - 5:28

Heb geen laptop, maar pc van Dell en het blijft toch een van m'n beste aankopen van de afgelopen jaren.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  _Femme wo 25 jan 2012 - 6:40

Ik heb al 3 jaar een Dell Studio en ik vind het een geweldig ding iemand ervaring met laptops van Dell? 561177 Ook prima met levering enz.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 9:45

Ik heb nu bijna 3 jaar een Dell Studio, ben er heel tevreden over, ook over de service!

Gast
Gast

Bericht  duckie wo 25 jan 2012 - 9:51

ik ben me er nu in aan het verdiepen.... en blijf met 4 types over waar ik nog het een en ander van wil uitzoeken wat de verschillen zijn en wat beter is... want ze verschillen ook maar 50 euro in prijs...

kan alleen het type studio nergens vinden op de site

hebben jullie ook een verwisselbare cover erbij trouwens?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  ellibre wo 25 jan 2012 - 12:25

Ik heb een dell laptop en ik heb er helaas geen goed woord voor over. Wat een onding.. Ik zeg niet dat daarom alle Dell laptops slecht zijn, maar hieronder mijn ervaringen:

Ik heb de mijne gekocht in mei 2010. Binnen een maand was de koeling (fan) kapot, hij maakte enorm veel herrie en koelde niet goed. Deze werd vervangen, waarna dit probleem verholpen was. Dit ging via de standaard Dell collect & return garantie, waardoor ik m'n laptop 4 weken kwijt was. Twee maanden laten vielen er complete lijnen uit in m'n beeldscherm, deze werden zwart, groen of rood. Omdat het de tweede keer binnen korte tijd was dat hij kapot ging en ik m'n laptop niet weer 4 kon missen heb ik er voor gekozen om voor 39 euro een Dell monteur langs te laten komen. Deze kwam eerst twee keer niet opdagen op de afgesproken tijd. De derde keer kwam hij wel op tijd langs en verving hij het beeldscherm, maar niet voor een nieuwe; het was een tweedehands beeldscherm, die door Dell zelf gerepareerd was nadat hij defect teruggestuurd was. Sindsdien is mijn beeld een stuk minder scherp, en als de kijkhoek niet helemaal recht is is het net alsof m'n scherm "sneeuwt", terwijl hij voorheen heel scherp was. Nog een paar maanden later ging mijn harde schijf kapot, ook deze moest vervangen worden. Viel nog binnen de garantie, en ik had gelukkig net een backup gemaakt, maar moest wel alle software weer opnieuw regelen en installeren. Dit alles dus binnen een half jaar naar aanschaf.

Na het probleem met de harde schijf was ik helemaal klaar met m'n laptop en heb ik m'n oude pc gerepareerd, die ik sindsdien vooral gebruik. Ik gebruikte mijn laptop nog amper. Toevallig moest ik laatst een aantal artikelen lezen en dat wilde ik in bed doen. Vandaar dat ik m'n laptop maar weer eens wilde gebruiken, en je raadt het al: hij ging weer kapot. Hij raakte steeds oververhit en viel binnen 10 minuten uit. Hij werd zo heet dat het pijn deed om de onderkant aan te raken. De koeling bleek voor de derde keer kapot. Omdat ik helemaal klaar was met Dell heb ik buiten Dell om een nieuwe koeling besteld en deze zelf maar gemonteerd, en nu werkt hij inderdaad weer, de vraag is echter hoe lang.

Oh ja, wat ik er nog bij vergeet te zeggen: toen ik hem kocht werd mij verteld dat de accuduur zo'n 3 uur was. Voor mij erg belangrijk, omdat ik destijds erg veel met de trein reisde en daarin wilde werken. De eerste twee maanden werkte de accu inderdaad zo'n 3 uur, maar daarna nam de accuduur enorm snel af. Na een maand of 8 was deze nog maar zo'n 60 minuten bij normaal gebruik (internet, word, pdf's lezen), ondanks dat ik energie-zuinige instellingen gebruikte, ik geen onnodige software liet draaien, en dingen als wifi uitzette als ik het niet gebruikte. Ook hierover contact gehad met Dell, zij gaven echter aan dat dit "normaal" was en dat zij niet bereid waren de accu kosteloos te vervangen (binnen de garantieperiode).

Overigens heb ik destijds zo'n 700 euro voor mijn laptop betaald, met het idee dat deze mijn pc (die ik dus inmiddels weer gebruik) moest vervangen en zo'n 4-5 jaar mee zou moeten gaan.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: