Bezoek bijstandsmoeder aan zoon in cel vergoed
+11
Blond
slaatje
Atelier Madame
Susan
TGR
Highway
Liz
rapa nui
Rush
TukTuk
Jordana
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bezoek bijstandsmoeder aan zoon in cel vergoed
http://www.bndestem.nl/regio/breda/10325963/Bezoek-bijstandsmoeder-aan-zoon-in-cel-vergoed.ece
Ik zat dit artikel te lezen en ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Dus wat is jullie mening hierover?
Ik zat dit artikel te lezen en ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Dus wat is jullie mening hierover?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Bezoek bijstandsmoeder aan zoon in cel vergoed
Belachelijk! Heel lullig dat ze zo ver weg woont, maar hij zal er wel niet voor niets zitten..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ze kiest er zelf voor om wekelijks op bezoek te gaan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ze krijgt een keer per maand vergoed. Maar dan slaat ze er toch een slaatje uit om te zeggen ik wil wekelijks?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik vind 1 keer per week een bezoek vergoeden te veel. Ik vind het netjes dat de gemeente Maastricht al 1x per maand een vergoeding geeft. Ik kan me voorstellen dat je dit niet wekelijks kunt betalen als je in de bijstand zit maar dat is daar dan een conseqentie van en ook van het feit dat je zoon iets strafbaars gedaan heeft. Er als er al meer vergoeding gegevens moet worden dan is er ook een tussenweg van eerst 1x in de 2 weken. Ik denk dat er ook genoeg moeders in de bijstand zitten dit ook wel graag hun ouders in het bejaardentehuis, hun kleinkind of wat al niet meer graag vaker willen zien maar dit niet kunnen doen ivm de reiskosen. Hebben die nu ook recht op deze vergoeding?
Laatst aangepast door rapa nui op di 24 jan 2012 - 1:01; in totaal 1 keer bewerkt
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Jordana schreef:Ze krijgt een keer per maand vergoed. Maar dan slaat ze er toch een slaatje uit om te zeggen ik wil wekelijks?
Precies, schandalig!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Heel netjes dat ze het doen maar ze halen zich er wel wat mee op de hals; er zullen honderden vergelijkbare gevallen zijn die nu ook de handjes gaan ophouden. Ik ben er niet voor om dit allemaal te vergoeden maar zou het wel beter vinden als er wat meer rekening gehouden wordt met regio's waar familieleden wonen.
Nu wordt een gevangene daar geplaatst waar er als eerste een plekje vrijkomt.. ik vind dat ze vervolgens weer doorgeschoven moeten kunnen worden naar een gevangenis in hun regio. Ik vind dat ze daar wel rekening mee mogen gaan houden.
Nu wordt een gevangene daar geplaatst waar er als eerste een plekje vrijkomt.. ik vind dat ze vervolgens weer doorgeschoven moeten kunnen worden naar een gevangenis in hun regio. Ik vind dat ze daar wel rekening mee mogen gaan houden.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind het niet zo erg eigenlijk.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
TGR schreef:Ik vind het niet zo erg eigenlijk.
Ik ook niet.
Die zoon heeft iets strafbaars gedaan, daar hoeft die vrouw niet extra voor gestraft te worden. Ze gaat daar niet alleen heen voor hem, maar ook voor zichzelf. Ik vind het heel netjes dat ze dit vergoed krijgt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
+1Susan schreef:TGR schreef:Ik vind het niet zo erg eigenlijk.
Ik ook niet.
Die zoon heeft iets strafbaars gedaan, daar hoeft die vrouw niet extra voor gestraft te worden. Ze gaat daar niet alleen heen voor hem, maar ook voor zichzelf. Ik vind het heel netjes dat ze dit vergoed krijgt.
De reacties onder dat artikel vind ik dan ook
Gast- Gast
Susan schreef:TGR schreef:Ik vind het niet zo erg eigenlijk.
Ik ook niet.
En waar houdt het op?
Op alles wordt bezuinigd, maar dit moet maar wel gewoon kunnen?
TukTuk- Ratel
dit en ook vanwege de leeftijd van de jongen, hij os meerderjarig.AngelNyn schreef:Belachelijk! Heel lullig dat ze zo ver weg woont, maar hij zal er wel niet voor niets zitten..
los daarvan moet ze zelf maar voor vervoer zorgen, Ă©Ă©n keer per maand is al schappelijk.
het blijft de samenleving die er voor op mĂłet draaien.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Zelda schreef:+1Susan schreef:TGR schreef:Ik vind het niet zo erg eigenlijk.
Ik ook niet.
Atelier Madame- Ratel
Wat wil je zeggen?Atelier Madame schreef:Zelda schreef:+1Susan schreef:TGR schreef:Ik vind het niet zo erg eigenlijk.
Ik ook niet.
Gast- Gast
Susan schreef:TGR schreef:Ik vind het niet zo erg eigenlijk.
Ik ook niet.
Helemaal mee eens
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Dat ik het stom vind dat je gelijk met zon smiley begint te strooien als mensen een andere mening dan jouw eigen (links) sociale hebben.Zelda schreef:Wat wil je zeggen?Atelier Madame schreef:Zelda schreef:+1Susan schreef:TGR schreef:Ik vind het niet zo erg eigenlijk.
Ik ook niet.
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Dat ik het stom vind dat je gelijk met zon smiley begint te strooien als mensen een andere mening dan jouw eigen (links) sociale hebben.Zelda schreef:Wat wil je zeggen?Atelier Madame schreef:Zelda schreef:+1Susan schreef:TGR schreef:Ik vind het niet zo erg eigenlijk.
Ik ook niet.
Dat vindt zij vast ook van jou.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Nee hoor AtelierMadame, ik vind verreweg de meeste reacties onder dat artikel ontzettend kortzichtig en daarom zet ik er zo'n smiley neer, omdat ik mensen die zulke dingen roepen niet serieus kan nemen
Gast- Gast
Ik vind 1x per week reiskosten vergoeden wel erg veel. Er zijn heel veel mensen die hun ouders niet wekelijks zien omdat ze verder weg wonen. Er zullen ook mensen zijn die in de bijstand zitten en hun ouders in het verzoringstehuis minder zullen zien omdat ze de reiskosten niet kunnen betalen. Ik vond 1x per maand de reiskosten vergoeden een mooie schappelijke regeling wat dit betreft.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het absurd. Er wordt zoveel bezuinigd, ook harde bezuinigingen/wijzigingen in de bijstand zelf waardoor sommige mensen ineens helemaal geen inkomen meer hebben en dit zou dan wel kunnen? Die jongen heeft iets crimineel gedaan tuurlijk is dat heel sneu voor zijn moeder maar zoiets vanuit de bijstand vergoeden vind ik eigenlijk niet kunnen zeker niet wekelijks.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
1 keer per week vind ik wat veel, maar dat het vergoed wordt, daar kan ik niet zo mee zitten.
Dat die jongen het verkeerde pad opgaat, betekend nog niet dat zijn moeder daarvoor gestraft moet worden. Vind alleen die eerste uitspraak van een vergoeding voor 1 keer per maand ook al wel netjes. Max. 1 keer per 2 weken.
Dat die jongen het verkeerde pad opgaat, betekend nog niet dat zijn moeder daarvoor gestraft moet worden. Vind alleen die eerste uitspraak van een vergoeding voor 1 keer per maand ook al wel netjes. Max. 1 keer per 2 weken.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:1 keer per week vind ik wat veel, maar dat het vergoed wordt, daar kan ik niet zo mee zitten.
Maar waarom zou zoiets vergoed moeten worden? Er wordt overal op bezuinigd.. Waarom geld uitgeven aan zo iets? Lullig voor die moeder, maarja.. Er zijn genoeg mensen die in een lastige situatie zitten!
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Arwyn schreef:1 keer per week vind ik wat veel, maar dat het vergoed wordt, daar kan ik niet zo mee zitten.
Maar waarom zou zoiets vergoed moeten worden? Er wordt overal op bezuinigd.. Waarom geld uitgeven aan zo iets? Lullig voor die moeder, maarja.. Er zijn genoeg mensen die in een lastige situatie zitten!
Tsja, daar heb je ook gelijk in natuurlijk.
Maar persoonlijk vind ik 1 keer per maand vergoeden geen probleem.
Ach ja, gelukkig hoef ik dit soort keuzes niet te maken
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
belachelijk, helemaal zoals ik het lees. Ze willen het 1 keer per maand vergoeden maar omdat zoon er niet tegen kan en zijn moeder nodig heeft mag het ineens iedere week. Had die jongen maar moeten bedenken voor hij een strafbaar feit pleegde. Voor de moeder is het lullig maar er zijn inderdaad moeders die hun kind een stuk minder zien.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» SOA test vergoed?
» Refluxmedicatie wordt niet vergoed
» NAV: stelling: maagband moet vergoed worden?
» nacontrole Haemato-oncoloog niet vergoed?
» Andrea krijgt clusterhoofdpijn operatie toch vergoed
» Refluxmedicatie wordt niet vergoed
» NAV: stelling: maagband moet vergoed worden?
» nacontrole Haemato-oncoloog niet vergoed?
» Andrea krijgt clusterhoofdpijn operatie toch vergoed
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: