neusuitzuigertje....?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
neusuitzuigertje....?
we waren afgelopen weekend weg met vrienden en ze had voor haar zoontje een ding om de neus uit te zuigen...een soort buisje wat je in de neus doet met een slangetje er aan waar je dan aan kan zuigen.... dit leek me erg handig want ik heb nu zon neusreiniger/pompje zon balletje zeg maar maar dat is drama bij A. en ik heb ook het idee dat iker niet genoeg uit krijg. iemand een idee waar je zon ding kunt kopen? mn vriendin heeft hem gekregen in een kraampakket dus die wist het niet
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: neusuitzuigertje....?
deze bedoel ik trouwens
duckie- Ratel
Dat is handig, wij hebben ook zo'n soort ballonnetje. Ik gebruik hem wel regelmatig, gaat op zich wel aardig maar krijg er lang niet altijd alles mee uit.
Gast- Gast
werkt die een beetje fijn? en is hij makkelijk te reinigen ed? ik denk dat ik straks even naar het dorp wandel en daar even ga kijken want ze is nu weer flink verkouden
duckie- Ratel
ik weet 't niet, wij hebben 'm niet. Ik heb er al zo'n 10 keer voor staan twijfelen of ik 'm zou kopen of niet, maar nog niet gedaan dus
Gast- Gast
Rejoy. schreef:ik weet 't niet, wij hebben 'm niet. Ik heb er al zo'n 10 keer voor staan twijfelen of ik 'm zou kopen of niet, maar nog niet gedaan dus
Hier hetzelfde
Gast- Gast
Ik geloof een euro of 5-7 bij de DA, ga er straks ook even voor kijken, heb m donderdag zien liggen daar en wist niet wat het was... Nu dus wel, ga m wel halen!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: