Goedemorgen!
+9
Oasis
Ibbeltje
Middleme
Roodkapje
Lejow
Minx
GeKKiE
Jade
Plien84
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen allemaal, lekker geslapen? Ik lag er al om 20:30 uur in, voelde me helemaal niet lekker en nog steeds niet. Moet helaas van 8 uur tot 20 uur werken, dus ik hoop dat het snel overgaat! Fijne dag allemaal.
Gast- Gast
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen! Ik lag er helaas pas om half 12 in en moet om 7 uur weer op het werk verschijnen... Het opstaan ging vrij moeilijk, maarrre... here I am!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen allemaal!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Goeiemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, maar nu ik wakker ben voel ik me prut....
Heb gister de hele dag zitten niezen, samen met de helft van mijn klas.
Ben nu hartstikke verkouden en ook vooral heel erg moe.
Ben benieuwd hoeveel er ziek zijn vandaag.
Ik heb heerlijk geslapen, maar nu ik wakker ben voel ik me prut....
Heb gister de hele dag zitten niezen, samen met de helft van mijn klas.
Ben nu hartstikke verkouden en ook vooral heel erg moe.
Ben benieuwd hoeveel er ziek zijn vandaag.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Goedemorgen ben net wakker. Ga er zo uit vandaag eerste stagedag dus ben benieuwd. Ben aan het eind van de dag wel echt kapot denk ik maar ja dat is dan niet anders.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Moggeee! Hier is de wekker ook weer gegaan, al was ik nog helemaal niet klaar met slapen vond ik zelf hahaha
En ik vraag me af waar Jan de Hoop is, want die bij RTL 4 al een hele hoop die muts met die bruine haren. Wordt veel liever wakker met Jan
Beterschap voor alle kwakkelenden!
En ik vraag me af waar Jan de Hoop is, want die bij RTL 4 al een hele hoop die muts met die bruine haren. Wordt veel liever wakker met Jan
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben jaloers op jullie....
Ik heb helemaal niet geslapen en zit nu nog keihard te bikkelen in mijn nachtdienst.. nog iets meer als een uurtje en dan mag ik ook voor eventjes mijn bedje in duiken... Tot half 1 want ik moet om 1 uur weer op school staan om mijn dochters op te halen.
Aankomende 2 nachten ook weer nachtdienst.... ik kijk er nog niet echt naar uit
Ik heb helemaal niet geslapen en zit nu nog keihard te bikkelen in mijn nachtdienst.. nog iets meer als een uurtje en dan mag ik ook voor eventjes mijn bedje in duiken... Tot half 1 want ik moet om 1 uur weer op school staan om mijn dochters op te halen.
Aankomende 2 nachten ook weer nachtdienst.... ik kijk er nog niet echt naar uit
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Mogguh!
Hier weer een dagje naar stage. Dan ook meteen wat punten met mn mentor bespreken over mn portfolio. Vanavond weer hard aan de studie!
Lejow, hier deed de tv het uberhaupt niet, dus an is die muts zelfs nog beter, hahahaha.
Hier weer een dagje naar stage. Dan ook meteen wat punten met mn mentor bespreken over mn portfolio. Vanavond weer hard aan de studie!
Lejow, hier deed de tv het uberhaupt niet, dus an is die muts zelfs nog beter, hahahaha.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen!
Hier lekker geslapen! Straks Lise naar school brengen en Mas naar de psz. Dan ga ik me bezig houden met de was.
Fijne dag all!
Hier lekker geslapen! Straks Lise naar school brengen en Mas naar de psz. Dan ga ik me bezig houden met de was.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Wakker, maar nog doodmoe. Zou misschien met vriendin afspreken als het werk niet belt. Maar twijfel even of ik af ga spreken.
Verder in huis opruimen, poetsen en van alles.
Fijne dag.
Wakker, maar nog doodmoe. Zou misschien met vriendin afspreken als het werk niet belt. Maar twijfel even of ik af ga spreken.
Verder in huis opruimen, poetsen en van alles.
Fijne dag.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen,
Ik heb goed geslapen maar kan mijn ogen amper open houden nog.
Vandaag nog leren, leren, leren en om 15 uur tentamen maken!
Fijne dag allemaal!
Ik heb goed geslapen maar kan mijn ogen amper open houden nog.
Vandaag nog leren, leren, leren en om 15 uur tentamen maken!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen vannacht! Ik ga zo sporten en daarna nog wat in het huishouden doen. Verder nog geen plannen voor vandaag.
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker geslapen vannacht! Ik ga zo sporten en daarna nog wat in het huishouden doen. Verder nog geen plannen voor vandaag.
Fijne dag allemaal!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen!
Heb vannacht tot 5 uur goed geslapen, daarna lag ik alleen maar te draaien... Vanochtend hebben we onze poesjes naar de dierenarts gebracht, ze worden gesteriliseerd vandaag. Vond het wel zielig dat we ze geen eten mochten geven, het zijn nogal vreetzakjes Hopelijk gaat alles goed en hebben ze er niet al te veel last van.
Nu werken en vanmiddag de poesjes weer ophalen. Vanavond lekker zingen
Fijne dag!
Heb vannacht tot 5 uur goed geslapen, daarna lag ik alleen maar te draaien... Vanochtend hebben we onze poesjes naar de dierenarts gebracht, ze worden gesteriliseerd vandaag. Vond het wel zielig dat we ze geen eten mochten geven, het zijn nogal vreetzakjes Hopelijk gaat alles goed en hebben ze er niet al te veel last van.
Nu werken en vanmiddag de poesjes weer ophalen. Vanavond lekker zingen
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Muh. Ik had gister weer een migraine aanval en ik voel me vandaag een beetje als een leeggelopen ballon.
Ik moet hard aan de slag deze week, ik maak het trouwkaartje voor mijn collega en die moet eens af.
Gast- Gast
Goedemiddag
Heb heerlijk geslapen en vanmorgen al wezen sporten .
Nu ff niks doen en straks even wat dingen doen in het huis
Heb heerlijk geslapen en vanmorgen al wezen sporten .
Nu ff niks doen en straks even wat dingen doen in het huis
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Lejow schreef:Moggeee! Hier is de wekker ook weer gegaan, al was ik nog helemaal niet klaar met slapen vond ik zelf hahaha
Volgende week maandag issie weer terug. Hij was op vakantie
Ik ga vanmiddag nog even brood halen, letters op de post doen, geboortebord in de grondverf zetten en nog een paar houten figuurtjes op de foto zetten. Oh en het eten vast klaarzetten.
Fijne dag verder!!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: