DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Razz zal ik jouw kant op komen?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Rush schreef:Ik heb het financieel 'gewoon' maar ik spaar heel veel en daar kom ik daarna niet meer aan. Nu heb ik wat rekeningen gehad en dure boodschappen waardoor ik eigenlijk geen geld meer heb voor een uitje wat op de planning staat. Er komen nog incasso`s aan en dit weekend moeten er ook weer boodschappen komen. Maar nu baal ik dus heel erg, want ik vind het ook zo stom om af te zeggen.Ibbeltje schreef:Rush schreef:Zeggen jullie wel eens iets af omdat je eigenlijk geen geld hebt? Dus iets wat je eerst toegezegd hebt?
Ja als ik het echt niet red. Mensen weten bij mij wel dat ik het financieel niet breed heb dus is het voor zover ik weet nooit een probleem als ik dan af zeg. Al komt het niet vaak voor hoor haha.
Maar is het uitje zoveel dat je het niet van je spaar af kan halen?
Mijn spaarrekening is niet voor dat soort dingen. Anders kom ik nooit aan mijn spaardoel voor 2012.Ibbeltje schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ibbeltje schreef:Razz zal ik jouw kant op komen?
Super lief meid maar dat hoeft echt niet hoor
Ik probeer het nog 2 uurtjes vol te houden en daarna ga ik lekker voor 2 uurtjes onder de wol en hopelijk is het dan zo goed als weg
Gast- Gast
Rush schreef:Mijn spaarrekening is niet voor dat soort dingen. Anders kom ik nooit aan mijn spaardoel voor 2012.Ibbeltje schreef:
Tja dan denk ik hoe belangrijk is dat uitje voor je? Ik persoonlijk zou het er wel voor gebruiken.
Razz_ schreef:Ibbeltje schreef:Razz zal ik jouw kant op komen?
Super lief meid maar dat hoeft echt niet hoor
Ik probeer het nog 2 uurtjes vol te houden en daarna ga ik lekker voor 2 uurtjes onder de wol en hopelijk is het dan zo goed als weg
Weet je het zeker? Geef anders maar een gil hoor.
rush, dan zou ik het niet afzeggen hoor. Hier zijn we blij als we maandelijks iets kunnen sparen maar we gaan geen dingen afzeggen o.i.d. omdat we geld op de spaarrekening moeten zetten.
Gast- Gast
Dus je hebt wel geld Rush, maar je vind het uitje niet het geld waard om te gebruiken?
Gast- Gast
Als ik allemaal leuke dingen zou gaan doen van m`n spaargeld, dan blijft er uiteindelijk niets over natuurlijk. Ik ben daarin streng voor mezelf. Ik kom niet aan mijn spaargeld voor dat soort dingen.Ibbeltje schreef:Rush schreef:Mijn spaarrekening is niet voor dat soort dingen. Anders kom ik nooit aan mijn spaardoel voor 2012.Ibbeltje schreef:
Tja dan denk ik hoe belangrijk is dat uitje voor je? Ik persoonlijk zou het er wel voor gebruiken.
Rush- Lady Post-a-lot
+1Lily schreef:rush, dan zou ik het niet afzeggen hoor. Hier zijn we blij als we maandelijks iets kunnen sparen maar we gaan geen dingen afzeggen o.i.d. omdat we geld op de spaarrekening moeten zetten.
Gast- Gast
Ja ik weet het zeker, maar bedankt voor het aanbod. Erg lief !
Ik ga nu maar even op de bank liggen. Tekenfilms kijken met S.
Gast- Gast
Nee, ik heb geen geld, dat zeg ik toch netStofzuiger schreef:Dus je hebt wel geld Rush, maar je vind het uitje niet het geld waard om te gebruiken?
Ik heb spaargeld ja, maar dat is spaargeld, om te sparen dus.
Rush- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:Dus je hebt wel geld Rush, maar je vind het uitje niet het geld waard om te gebruiken?
Ja die woorden zocht ik...jij verwoord het hoe ik het bedoel.
Ik zou persoonlijk het vervelend vinden als ik weet dat iemand veel spaart en een spaardoel wil bereiken, maar vervolgens wel een afspraak afzegt omdat er geen?? geld is.
Dan vraag ik mij af wat belangrijker is en hoeveel die persoon voor je betekent.
dat bedoel ik. Als ik zeg dat ik geen geld heb, heb ik ook echt niks, ook geen spaarrekening.Rush schreef:Nee, ik heb geen geld, dat zeg ik toch netStofzuiger schreef:Dus je hebt wel geld Rush, maar je vind het uitje niet het geld waard om te gebruiken?
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ja ik weet het zeker, maar bedankt voor het aanbod. Erg lief !
Ik duim voor je dat je je gauw beter voelt.
Hoezo? Iedereen heeft toch spaargeld (als je kan sparen) en leefgeld? Mijn leefgeld is bijna op, dat is gewoon heel simpel.Ibbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Dus je hebt wel geld Rush, maar je vind het uitje niet het geld waard om te gebruiken?
Ik zou persoonlijk het vervelend vinden als ik weet dat iemand veel spaart en een spaardoel wil bereiken, maar vervolgens wel een afspraak afzegt omdat er geen?? geld is.
Dan vraag ik mij af wat belangrijker is en hoeveel die persoon voor je betekent.
Rush- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:dat bedoel ik. Als ik zeg dat ik geen geld heb, heb ik ook echt niks, ook geen spaarrekening.Rush schreef:Nee, ik heb geen geld, dat zeg ik toch netStofzuiger schreef:Dus je hebt wel geld Rush, maar je vind het uitje niet het geld waard om te gebruiken?
Ja hier ook.
Spaargeld= ook geld toch?
Waar spaar je voor Rush? Waarom kan je dat geld nu niet gebruiken?
En als ik zeg dat ik geen geld heb, heb ik geen leefgeld meer.Stofzuiger schreef:dat bedoel ik. Als ik zeg dat ik geen geld heb, heb ik ook echt niks, ook geen spaarrekening.Rush schreef:Nee, ik heb geen geld, dat zeg ik toch netStofzuiger schreef:Dus je hebt wel geld Rush, maar je vind het uitje niet het geld waard om te gebruiken?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hoezo? Iedereen heeft toch spaargeld (als je kan sparen) en leefgeld? Mijn leefgeld is bijna op, dat is gewoon heel simpel.Ibbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Dus je hebt wel geld Rush, maar je vind het uitje niet het geld waard om te gebruiken?
Nee heb geen spaargeld. Was het maar zo. Maar dat komt door de financiele situatie. DUs alles gaat hier gewoon op momenteel.
Ik spaar gewoon voor de toekomst, maar ik kom niet aan mijn spaargeld voor uitjes en dat soort dingen. Dan komt er natuurlijk nooit een grens. Dan kan ik deze week ook nog wel 3x naar de bioscoop gaan.Ibbeltje schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Ibbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Dus je hebt wel geld Rush, maar je vind het uitje niet het geld waard om te gebruiken?
Ja die woorden zocht ik...jij verwoord het hoe ik het bedoel.
+ 1
Gast- Gast
dat is weer iets anders vind ik. A als ik zou afspreken met iemand en die zegt af omdat ze anders niet heel veel kan sparen zou ik pissig zijn, dan is geld blijkbaar belangrijker is ik ben.Rush schreef:En als ik zeg dat ik geen geld heb, heb ik geen leefgeld meer.Stofzuiger schreef:dat bedoel ik. Als ik zeg dat ik geen geld heb, heb ik ook echt niks, ook geen spaarrekening.Rush schreef:Nee, ik heb geen geld, dat zeg ik toch netStofzuiger schreef:Dus je hebt wel geld Rush, maar je vind het uitje niet het geld waard om te gebruiken?
Gast- Gast
Rush schreef:Ik spaar gewoon voor de toekomst, maar ik kom niet aan mijn spaargeld voor uitjes en dat soort dingen. Dan komt er natuurlijk nooit een grens. Dan kan ik deze week ook nog wel 3x naar de bioscoop gaan.Ibbeltje schreef:
Ik zeg ook niet dat je al je geld daar aan op moet maken. Maar ik snap niet dat je niet voor dat uitstapje gaat als je verder aan het sparen bent.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar het IS al spaargeld en dat ga ik niet gebruiken, want dan blijf je er geld afhalen. Het is niet zo dat ik nog €100 heb en nu kan kiezen tussen het uitje en sparen.Stofzuiger schreef:dat is weer iets anders vind ik. A als ik zou afspreken met iemand en die zegt af omdat ze anders niet heel veel kan sparen zou ik pissig zijn, dan is geld blijkbaar belangrijker is ik ben.Rush schreef:En als ik zeg dat ik geen geld heb, heb ik geen leefgeld meer.Stofzuiger schreef:dat bedoel ik. Als ik zeg dat ik geen geld heb, heb ik ook echt niks, ook geen spaarrekening.Rush schreef:Nee, ik heb geen geld, dat zeg ik toch netStofzuiger schreef:Dus je hebt wel geld Rush, maar je vind het uitje niet het geld waard om te gebruiken?
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: