DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:prima oplossing toch...VeryCherry schreef:Whahaha, ik ga mijn kastje nu ophangen en ik heb geen waterpas, heb ik er een appje voor gedownload, hoe nerd
Yup, alleen echt kut dat mijn vriend niet kan zien hoe het eruit ziet
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha VC, een waterpas-app? Geen roze toch, hoop ik?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zeker wel, want vandaag drinkt ze thee met mij. Dat doen we zeker niet elke dag..Rush schreef:Ohja, dat lijkt mij ook erg bijzonder inderdaad. Ik hoop dat je een leuke dag hebt Alex, ook al is die vandaag vast niet heel anders dan alle andere
Gast- Gast
Haha. Ja wel leuk om de dag te herleven, lijkt meAlex schreef:Dat denk ik ook niet Het is wel leuk om te bedenken wat ik vier jaar geleden op dit moment aan het doen was
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Smikkell schreef:Hoe?Reva schreef:Smiiiikkkkkk, help me!!!!
Ik geloof dat ik liever elk jaar die rekening betaal haha.
Ik lig al 1,5 uur wakker in mijn bed. Buiten de dekens is het koud Maar ik moet nu toch wel.op gaan schieten...
Foei, June komt toch al over een uur?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Haha VC, een waterpas-app? Geen roze toch, hoop ik?
Nee, een groene
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Smikkell schreef:Zeker wel, want vandaag drinkt ze thee met mij. Dat doen we zeker niet elke dag..Rush schreef:Ohja, dat lijkt mij ook erg bijzonder inderdaad. Ik hoop dat je een leuke dag hebt Alex, ook al is die vandaag vast niet heel anders dan alle andere
Dat is waar. Jij ook bedankt voor je felicitatie.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Correctie.. al twee uur. Het is later dan ik dachtReva schreef:Smikkell schreef:Hoe?Reva schreef:Smiiiikkkkkk, help me!!!!
Ik geloof dat ik liever elk jaar die rekening betaal haha.
Ik lig al 1,5 uur wakker in mijn bed. Buiten de dekens is het koud Maar ik moet nu toch wel.op gaan schieten...
Foei, June komt toch al over een uur?
Ik spring snel onder de douche...
Gast- Gast
Rush schreef:Haha. Ja wel leuk om de dag te herleven, lijkt meAlex schreef:Dat denk ik ook niet Het is wel leuk om te bedenken wat ik vier jaar geleden op dit moment aan het doen was
Ja, is het ook. Ik stond vier jaar geleden om deze tijd heel relaxed in mijn ouders slaapkamer te wachten tot K. kwam en mijn zusje riep toen: 'Daar komt K. in de limo!' En toen werd ik ineens bloednerveus, haha.
Alex- Ratel
Homo, ik was nog bezig, maar nu wacht je maar evenAlex schreef:Smikkell schreef:Zeker wel, want vandaag drinkt ze thee met mij. Dat doen we zeker niet elke dag..Rush schreef:Ohja, dat lijkt mij ook erg bijzonder inderdaad. Ik hoop dat je een leuke dag hebt Alex, ook al is die vandaag vast niet heel anders dan alle andere
Gast- Gast
Smikkell schreef:Homo, ik was nog bezig, maar nu wacht je maar evenAlex schreef:Smikkell schreef:Zeker wel, want vandaag drinkt ze thee met mij. Dat doen we zeker niet elke dag..Rush schreef:Ohja, dat lijkt mij ook erg bijzonder inderdaad. Ik hoop dat je een leuke dag hebt Alex, ook al is die vandaag vast niet heel anders dan alle andere
Bwhahahahaha HOMO?
Alex- Ratel
Oef, gelukkig maar...VeryCherry schreef:Nee, een groeneSjaantje schreef:Haha VC, een waterpas-app? Geen roze toch, hoop ik?
Lexie, wat leuk om dat zo weer te herbeleven Komt dan zometeen het moment dat jij de trap afkwam in je übermooie jurk
Wat leuk om daaraan terug te denken, Alex!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Dat maakt mijn telefoon.er zelf van Vast waterschadeAlex schreef:Smikkell schreef:Homo, ik was nog bezig, maar nu wacht je maar evenAlex schreef:Smikkell schreef:Zeker wel, want vandaag drinkt ze thee met mij. Dat doen we zeker niet elke dag..Rush schreef:Ohja, dat lijkt mij ook erg bijzonder inderdaad. Ik hoop dat je een leuke dag hebt Alex, ook al is die vandaag vast niet heel anders dan alle andere
Bwhahahahaha HOMO?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Lexie, wat leuk om dat zo weer te herbeleven Komt dan zometeen het moment dat jij de trap afkwam in je übermooie jurk
Jaaaaa! En hier ben ik beneden:
Alex- Ratel
Oooooooooooooh wauw................ *zwijmel*
Hahaha, ik was heel erg m'n best aan het doen om niet heel hard te huilen, was veel te bang dat mijn make up uit zou lopen Maar je ziet toch wel dat ik geëmotioneerd ben.
Alex- Ratel
Wat lief, Alex!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Jaa Alex, dat zie je echt goed! Wat een lieve foto!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Tot het moment dat mijn zusje riep dat K. eraan kwam had ik nog helemaal geen last van zenuwen. Dat kwam zodra ze dat riep en blijkbaar was dat heel veel in korte tijd en dat moest er uit :-)
Alex- Ratel
ik heb `s ochtend bijna nergens last van gehad tot ik bij de kapper wegreed en thuis aankwam toen werd ik toch wel zenuwachtig. Heel de ochtend spanning gehad tot aan de huwelijksceremonie aan toe. En toen het ja-woord gezegd was was er alsof er een last van m`n schouders viel haha.
Gast- Gast
Logisch toch dat dat eruit moet!!! En je ziet het meteen aan de foto, het trok meteen mijn aandacht en dat maakt de foto zo gevoelig
Lily schreef:...alsof er een last van m`n schouders viel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40