DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Goedemorgen!
Gefeliciteerd, Alex!
Ojee, Reva, heb je alweer een monteur in huis?
Gefeliciteerd, Alex!
Ojee, Reva, heb je alweer een monteur in huis?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wow, meerdere zelfs!Reva schreef:En monteur nummer drie is binnen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Orgie!Reva schreef:En monteur nummer drie is binnen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Orgie!Reva schreef:En monteur nummer drie is binnen
Whahaha, daar dacht ik ook al aan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Gefeliciteerd Alex!
Wow drie monteurs. Wat moeten die daar? Zijn vast opgeroepen door die monteur van laatst: "Waar ik nou toch laatst was, *gniffel gniffel*"
Anyway, hoi!
Whaha, ik werd net gebeld, zag al dat het een +33 nummer was. Eerst alleen "Allo??", dus ik "Hallo", krijg ik de vraag of ik Frans spreek, ik op m'n beste Frans: "Non, je ne parle pas francais, euh, euh... Do you speak English?" Die vrouw: "Non" ratelderatelderatel in het Frans En toen hing ze op voordat ik kon zeggen dat ik het niet begreep
Wow drie monteurs. Wat moeten die daar? Zijn vast opgeroepen door die monteur van laatst: "Waar ik nou toch laatst was, *gniffel gniffel*"
Anyway, hoi!
Whaha, ik werd net gebeld, zag al dat het een +33 nummer was. Eerst alleen "Allo??", dus ik "Hallo", krijg ik de vraag of ik Frans spreek, ik op m'n beste Frans: "Non, je ne parle pas francais, euh, euh... Do you speak English?" Die vrouw: "Non" ratelderatelderatel in het Frans En toen hing ze op voordat ik kon zeggen dat ik het niet begreep
Gast- Gast
Hij zegt dat hij later geen mooie dochter wil en dat hem heel lastig lijkt voor mijn vader.
Zo slecht heb ik ze nog niet eerder gehoord..
Gast- Gast
Whahahahahahahaha OMG!Reva schreef:Hij zegt dat hij later geen mooie dochter wil en dat hem heel lastig lijkt voor mijn vader.
Gast- Gast
Reva schreef:Hij zegt dat hij later geen mooie dochter wil en dat hem heel lastig lijkt voor mijn vader.
Heb jij dat
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Bruce schreef:Whahahahahahahaha OMG!Reva schreef:Hij zegt dat hij later geen mooie dochter wil en dat hem heel lastig lijkt voor mijn vader.
Die kop van mn vriend
Gast- Gast
Bruce schreef:Gefeliciteerd Alex!
Anyway, hoi!
Whaha, misschien schrok ze van je
Gast- Gast
Die zit er gewoon bij??? Schaamteloos!Reva schreef:Bruce schreef:Whahahahahahahaha OMG!Reva schreef:Hij zegt dat hij later geen mooie dochter wil en dat hem heel lastig lijkt voor mijn vader.
Die kop van mn vriend
Edit: Van die monteurs dan he
Gast- Gast
Bruce schreef:Die zit er gewoon bij??? Schaamteloos!Reva schreef:Bruce schreef:Whahahahahahahaha OMG!Reva schreef:Hij zegt dat hij later geen mooie dochter wil en dat hem heel lastig lijkt voor mijn vader.
Die kop van mn vriend
Ik denk dat hij hem nog niet heeft gezien, want vriend zit in de woonkamer en de monteur die dat zei is direct de badkamer in gegaan, bwahaha.
Gast- Gast
Bruce schreef:Die zit er gewoon bij??? Schaamteloos!Reva schreef:Bruce schreef:Whahahahahahahaha OMG!Reva schreef:Hij zegt dat hij later geen mooie dochter wil en dat hem heel lastig lijkt voor mijn vader.
Die kop van mn vriend
Gast- Gast
Moggûh
Lexie, gefeliciteerd!
En Marin, succes!
Wat is het lekker weer vandaag... I it! Zometeen komt Toetje hier negerzoentjes eten en straks ga ik naar mijn zussie, die heeft zo'n rugpijn dat ze de bank niet af kan
Lexie, gefeliciteerd!
En Marin, succes!
Wat is het lekker weer vandaag... I it! Zometeen komt Toetje hier negerzoentjes eten en straks ga ik naar mijn zussie, die heeft zo'n rugpijn dat ze de bank niet af kan
Laatst aangepast door Sjaantje op di 24 jan 2012 - 22:19; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smiiiikkkkkk, help me!!!!
Ik geloof dat ik liever elk jaar die rekening betaal haha.
Gast- Gast
Bedankt voor jullie felicitaties! Rush, we zijn afgelopen zondag uit eten geweest. We zijn weer naar onze trouwlocatie gegaan, echt leuk en bijzonder om daar weer te zijn.
Alex- Ratel
Ohja, dat lijkt mij ook erg bijzonder inderdaad. Ik hoop dat je een leuke dag hebt Alex, ook al is die vandaag vast niet heel anders dan alle andere
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat denk ik ook niet Het is wel leuk om te bedenken wat ik vier jaar geleden op dit moment aan het doen was
Laatst aangepast door Alex op di 24 jan 2012 - 21:58; in totaal 1 keer bewerkt
Alex- Ratel
Ik wilde nét vragen hoe lang je getrouwd bent, vier jaar dus!Alex schreef:Dat denk ik ook niet ;-) Het is wel leuk om te bedenken wat ik vier jaar geleden op dit moment aan het doen was
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe?Reva schreef:Smiiiikkkkkk, help me!!!!
Ik lig al 1,5 uur wakker in mijn bed. Buiten de dekens is het koud Maar ik moet nu toch wel.op gaan schieten...
Gast- Gast
Whahaha, ik ga mijn kastje nu ophangen en ik heb geen waterpas, heb ik er een appje voor gedownload, hoe nerd
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
prima oplossing toch...VeryCherry schreef:Whahaha, ik ga mijn kastje nu ophangen en ik heb geen waterpas, heb ik er een appje voor gedownload, hoe nerd
Gast- Gast
Alex schreef:Dat denk ik ook niet Het is wel leuk om te bedenken wat ik vier jaar geleden op dit moment aan het doen was
Haha, dat lijkt mij ook heel grappig idd
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: