DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
En dan heb ik het niet over June.Smikkell schreef:Lijkt me hilarisch. Vermaak jij mijn bezoek danReva schreef:Wie wil om acht uur de monteur hier ontvangen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lijkt me hilarisch. Vermaak jij mijn bezoek danReva schreef:Wie wil om acht uur de monteur hier ontvangen?
We kunnen samen natuurlijk
Gast- Gast
Smikkell schreef:En dan heb ik het niet over June.Smikkell schreef:Lijkt me hilarisch. Vermaak jij mijn bezoek danReva schreef:Wie wil om acht uur de monteur hier ontvangen?
Over wie dan? Je muis?
Gast- Gast
Het feit dat ze de monteur wel binnen laat en ons niet. Wij kunnen sowieso alleen maar meevallen na de monteur de vorige keer.June schreef:Smikkell schreef:Lijkt me hilarisch. Vermaak jij mijn bezoek danReva schreef:Wie wil om acht uur de monteur hier ontvangen?
We kunnen samen natuurlijk
Gast- Gast
Zoiets.June schreef:Smikkell schreef:En dan heb ik het niet over June.Smikkell schreef:Lijkt me hilarisch. Vermaak jij mijn bezoek danReva schreef:Wie wil om acht uur de monteur hier ontvangen?
Over wie dan? Je muis?
Gast- Gast
Ja, dat is inderdaad wel pijnlijk. Ik weet niet wat er de vorige keer is gebeurd met de monteur..
Gast- Gast
Niet? Het is het teruglezen waard. Woensdag middag.....June schreef:Ja, dat is inderdaad wel pijnlijk. Ik weet niet wat er de vorige keer is gebeurd met de monteur..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Niet? Het is het teruglezen waard. Woensdag middag.....June schreef:Ja, dat is inderdaad wel pijnlijk. Ik weet niet wat er de vorige keer is gebeurd met de monteur..
Oh no, weer een zoektocht. Heb jij het niet nog ergens voor me?
Gast- Gast
Ik wilde eerst al het wasgoed weghalen, maar dacht nou kan het net zo goed laten hangen, hij heeft toch alles al gezien
Gast- Gast
Ik heb het niet sneller dan jij en ik slaap al..June schreef:Smikkell schreef:Niet? Het is het teruglezen waard. Woensdag middag.....June schreef:Ja, dat is inderdaad wel pijnlijk. Ik weet niet wat er de vorige keer is gebeurd met de monteur..
Oh no, weer een zoektocht. Heb jij het niet nog ergens voor me?
Gast- Gast
Hahahaha Reva, ik moet zo lachen om het verhaal, ik huil bijna . Vooral de tampondecoratie en ik zie die man al aan zijn lul naar buiten worden getrokken
Gast- Gast
Ik heb toen wel smakelijk gelachen om je verhaal, maar snap dat jij het liefst van de wereld wou verdwijnen voor een paar seconde op dat moment!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Daar hebben ze middeltjes voor..Erin schreef:Ik heb toen wel smakelijk gelachen om je verhaal, maar snap dat jij het liefst van de wereld wou verdwijnen voor een paar seconde op dat moment!
Gast- Gast
Reva schreef:
Aww, sorry. Je moet gewoon niet zo grappig schrijven, dat doe je echt zelf.
Gast- Gast
Nu ga ik slapen en niet alle dekens aan de kant trappen
Dat in tegenstelling tot actieve slapers.
Dat in tegenstelling tot actieve slapers.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar hebben ze middeltjes voor..Erin schreef:Ik heb toen wel smakelijk gelachen om je verhaal, maar snap dat jij het liefst van de wereld wou verdwijnen voor een paar seconde op dat moment!
Geef mij wat van dat spul dan!
Erin- Ratel
Achter het station even vragen..Erin schreef:Smikkell schreef:Daar hebben ze middeltjes voor..Erin schreef:Ik heb toen wel smakelijk gelachen om je verhaal, maar snap dat jij het liefst van de wereld wou verdwijnen voor een paar seconde op dat moment!
Geef mij wat van dat spul dan!
Gast- Gast
Ik wil Monsters Inc.
Erin- Ratel
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: