DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Toet schreef:Mijn eerste dag was leuk maar vermoeiend. Ik ben echt blij dat ik op stage maar diensten van 6 uur heb, wat een chaotische bende
Gast- Gast
Jep!Erin schreef:Was ie naar je toe gekomen? Vind het nog steeds een super lieve actie van je!
Edit: raar en dubbel hem weer te zien. Fijn iets voor hem te kunnen doen en hem te kunnen troosten. Fijn ook om even een nachtje in zijn armen te slapen
Laatst aangepast door Smikkell op ma 23 jan 2012 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:HeldErin schreef:Oh god, ik ben de mijne ook vergeten.. Opnieuw
Het is dat jij het zegt anders zou ik het weer vergeten.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Jullie zijn ondankbaar. Jullie hebben een wasmachine die het doet en benutten dat niet optimaal. Foei.
Gast- Gast
Ooooooooooooooh Smikk maar dán heb je een goed excuus!
Vroeg me straks nog af hoe het gisteravond / vannacht afgelopen was, maar jullie hebben dus uitgebreid zitten kletsen? Vond hij je aanbod nog gek of raar, of gewoon lief??
Stoffie, als je wasmachine het niet doet, kun je de was altijd nog naar Smikkie brengen. Moet je wél eerst wachten tot haar was klaar en eruit gehaald is
Vroeg me straks nog af hoe het gisteravond / vannacht afgelopen was, maar jullie hebben dus uitgebreid zitten kletsen? Vond hij je aanbod nog gek of raar, of gewoon lief??
Stoffie, als je wasmachine het niet doet, kun je de was altijd nog naar Smikkie brengen. Moet je wél eerst wachten tot haar was klaar en eruit gehaald is
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nou dat klinkt als een hele fijne avond voor jullie beide! Toch fijn dat je er voor hem kon zijn, maar snap wel dat het een dubbel gevoel is na al die tijd.
Erin- Ratel
Kom maar brengen. Mijn wasmachine speelt een melodietje als hij klaar is.Sjaantje schreef:Ooooooooooooooh Smikk maar dán heb je een goed excuus!
Ja, hij vond het heel fijn. Hij kon niet slapen en hier heeft hij, nadat we eerst hebben gekletst, goed geslapen.
Gast- Gast
Nope.Toet schreef:Zouden jullie het volhouden ergens 5 maanden stage te lopen terwijl de manier van werken absoluut niet aansluit bij jouw visie?
Ben gewoon benieuwd naar antwoorden van wat 'random' personen, niet om nu al te zeuren. Ik wist dit al voor dat ik aan de stage begon, het maakt het echter wel vermoeiender.
Ik kan mij best aanpassen, maar als de visie ver van die van mij ligt wordt het moeilijk. Dat merkte in in het onderwijs en dat merkte ik bij ouders die een heel andere manier van opvoeden en hygiene hadden.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 23 jan 2012 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Jullie zijn ondankbaar. Jullie hebben een wasmachine die het doet en benutten dat niet optimaal. Foei.
Nee hoor lief, ik heb twee jaar met de hand moeten wassen dus ik ben blij met mijn wasmachine!
Erin- Ratel
Fijn dat je dit voor hem kon doen, Smikkell! Al kan ik me voorstellen dat het na al die tijd (weet alleen niet hoe lang precies) wel raar voelt.
Dan kom ik wel een paar dagen, heb bergen was. Heb je wel een strijkijzer en strijkplank?
Het weekend maar eens op zolder een paar dozen leeggooien op zoek naar mijn uniformen...
Het weekend maar eens op zolder een paar dozen leeggooien op zoek naar mijn uniformen...
Gast- Gast
dat zou echt een ramp zijn voor mij. Leven zonder strijkijzer nog erger trouwens.Erin schreef:Stofzuiger schreef:Jullie zijn ondankbaar. Jullie hebben een wasmachine die het doet en benutten dat niet optimaal. Foei.
Nee hoor lief, ik heb twee jaar met de hand moeten wassen dus ik ben blij met mijn wasmachine!
Gast- Gast
Toet schreef:Zouden jullie het volhouden ergens 5 maanden stage te lopen terwijl de manier van werken absoluut niet aansluit bij jouw visie?
Ben gewoon benieuwd naar antwoorden van wat 'random' personen, niet om nu al te zeuren. Ik wist dit al voor dat ik aan de stage begon, het maakt het echter wel vermoeiender.
Moet er niet aan denken. Maar ja volhouden... Ik zou wat aan die visie proberen te doen ipv het 'uit zitten'.
Erin- Ratel
8 jaarSjaantje schreef:Fijn dat je dit voor hem kon doen, Smikkell! Al kan ik me voorstellen dat het na al die tijd (weet alleen niet hoe lang precies) wel raar voelt.
Gast- Gast
Nee, die heb ik niet. Maar strijken vind ik niet erg.Stofzuiger schreef:Dan kom ik wel een paar dagen, heb bergen was. Heb je wel een strijkijzer en strijkplank?
Gast- Gast
Toet schreef:Zouden jullie het volhouden ergens 5 maanden stage te lopen terwijl de manier van werken absoluut niet aansluit bij jouw visie?
Ik moet tijdens mijn werk wel gedragingen negeren die tegen mijn principes ingaan, maar ben professioneel genoeg om dat wel te doen. Wel geef ik het aan dat het tegen mijn principes ingaat en of we er niet iets aan kunnen veranderen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hangt eraf Toet, als het niet overeen komt met mijn visie wil ik me nog weleens inschikken, tenzij het echt tegen mijn principes ingaat, dan volg ik wel mijn eigen gevoel.
Gast- Gast
Hoe zie je dat voor je? Als ik het niet eens ben met de visie van b.v. een openbare, klassikale school, dan kan ik daar moeilijk in vijf maanden een Freinetschool van maken...Erin schreef:Toet schreef:Zouden jullie het volhouden ergens 5 maanden stage te lopen terwijl de manier van werken absoluut niet aansluit bij jouw visie?
Moet er niet aan denken. Maar ja volhouden... Ik zou wat aan die visie proberen te doen ipv het 'uit zitten'.
Gast- Gast
Toet, het zou voor mij aan de mate liggen, en in hoeverre ik er iets aan zou kunnen veranderen of me er toch maar bij neer kan leggen. Maar anders zou ik het érg moeilijk vinden!
Da's lang ja!Smikkell schreef:8 jaarSjaantje schreef:Fijn dat je dit voor hem kon doen, Smikkell! Al kan ik me voorstellen dat het na al die tijd (weet alleen niet hoe lang precies) wel raar voelt.
Smikkell schreef:Hoe zie je dat voor je? Als ik het niet eens ben met de visie van b.v. een openbare, klassikale school, dan kan ik daar moeilijk in vijf maanden een Freinetschool van maken...Erin schreef:Toet schreef:Zouden jullie het volhouden ergens 5 maanden stage te lopen terwijl de manier van werken absoluut niet aansluit bij jouw visie?
Nou ja het meer een eigen draai aan geven zodat het vol te houden is, puur en alleen voor jezelf. En hopen en bidden dat ze jou visie als positief ervaren etc etc
Erin- Ratel
Maar ik weet niet of het op prijs wordt gesteld om binnen een organisatie volgens een andere (je eigen) visie te werken.Erin schreef:Smikkell schreef:Hoe zie je dat voor je? Als ik het niet eens ben met de visie van b.v. een openbare, klassikale school, dan kan ik daar moeilijk in vijf maanden een Freinetschool van maken...Erin schreef:Toet schreef:Zouden jullie het volhouden ergens 5 maanden stage te lopen terwijl de manier van werken absoluut niet aansluit bij jouw visie?
Nou ja het meer een eigen draai aan geven zodat het vol te houden is, puur en alleen voor jezelf. En hopen en bidden dat ze jou visie als positief ervaren etc etc
Gast- Gast
Toet- Lady Post-a-lot
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: