DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Om 1 uur vannacht? Beetje overdreven. Typisch Smik en June.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Om 1 uur vannacht? Beetje overdreven. Typisch Smik en June.
Sommige mensen willen idd gewoon altijd opvallen Heb al gezegd dat die rieten rokjes en schelpentopjes echt not done zijn op zo'n soort eiland, maar vraag me af of ze mijn advies aannemen.
Gast- Gast
Ze nemen de eerste voeding van mij over en brengen de kids naar het KDV, kan ik uitslapen tot 13.00. Heerlijk.Alex schreef:Om 1 uur vannacht? Beetje overdreven. Typisch Smik en June.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ze nemen de eerste voeding van mij over en brengen de kids naar het KDV, kan ik uitslapen tot 13.00. Heerlijk.Alex schreef:Om 1 uur vannacht? Beetje overdreven. Typisch Smik en June.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Stofzuiger schreef:Ze nemen de eerste voeding van mij over en brengen de kids naar het KDV, kan ik uitslapen tot 13.00. Heerlijk.Alex schreef:Om 1 uur vannacht? Beetje overdreven. Typisch Smik en June.
Zo, dat heb je even goed geregeld! Stuur je ze daarna door naar mij? Kan ik donderdag uitslapen.
Alex- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:Om 1 uur vannacht? Beetje overdreven. Typisch Smik en June.
Sommige mensen willen idd gewoon altijd opvallen Heb al gezegd dat die rieten rokjes en schelpentopjes echt not done zijn op zo'n soort eiland, maar vraag me af of ze mijn advies aannemen.
Bwhahaha, vast niet!
Alex- Ratel
Als je even een theetje komt doen, dan wel. Lijkt me leuk! Heeft K. geen plannen met je morgen?Alex schreef:Smik, zie ik jou en June ook nog morgen?
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Smik, zie ik jou en June ook nog morgen?
Ze zijn iig rond 1 uur op het eiland
Stuur nooit berichten naar de verkeerde mensen
Gast- Gast
Ik vind het best!Stofzuiger schreef:Ze nemen de eerste voeding van mij over en brengen de kids naar het KDV, kan ik uitslapen tot 13.00. Heerlijk.Alex schreef:Om 1 uur vannacht? Beetje overdreven. Typisch Smik en June.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als je even een theetje komt doen, dan wel. Lijkt me leuk! Heeft K. geen plannen met je morgen?Alex schreef:Smik, zie ik jou en June ook nog morgen?
Vast wel, maar dat kan ook nog wel na het theetje met jullie Weet je al waar jullie gaan eten?
Alex- Ratel
Thanks. Dat is wel een goed idee! Ik zal eens met ze overleggen. Ze vinden het vast een minder groot probleem dan ik. Mensen vandaag vonden het een goed plan.Zusje schreef:Well duh .
Smikk, zal ik doen! Enne als je je zo schuldig voelt maak dan ook gelijk een plan van aanpak voor het andere. Dan heb je een plan en hoef je je er niet zo druk meer om te maken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Alex schreef:Smik, zie ik jou en June ook nog morgen?
En wie zijn die verkeerde mensen?
Alex- Ratel
Oke, die schelpenbikini en zo'n rokje heb ik hier liggen. Breng me niet op ideeen.Reva schreef:Alex schreef:Om 1 uur vannacht? Beetje overdreven. Typisch Smik en June.
Gast- Gast
RevaAlex schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Alex schreef:Smik, zie ik jou en June ook nog morgen?
Ik stuurde een bericht voor Zuiger naar Reva..
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Om 1 uur vannacht? Beetje overdreven. Typisch Smik en June.
Boeiend, het staat me sowieso, waar ik ook ben..
Gast- Gast
Smikkell schreef:RevaAlex schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Alex schreef:Smik, zie ik jou en June ook nog morgen?
Bwhahaha, zo stuurde Zuiger ook een keer een berichtje voor mij naar Reva.
Alex- Ratel
Nee. Heb je een tip?Alex schreef:Smikkell schreef:Als je even een theetje komt doen, dan wel. Lijkt me leuk! Heeft K. geen plannen met je morgen?Alex schreef:Smik, zie ik jou en June ook nog morgen?
Vast wel, maar dat kan ook nog wel na het theetje met jullie Weet je al waar jullie gaan eten?
Gast- Gast
Ik heb er tweeJune schreef:Reva schreef:Alex schreef:Om 1 uur vannacht? Beetje overdreven. Typisch Smik en June.
Boeiend, het staat me sowieso, waar ik ook ben..
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:RevaAlex schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Alex schreef:Smik, zie ik jou en June ook nog morgen?
JOH! Ik denk dat Smikk dat eerder wist dan jij, bwhahahahahahahaha
Gast- Gast
Ja, dat weet ik nog wel. Beschamend! Dat was echt verkeerde bericht, verkeerde tijd, weg pleziertje!Alex schreef:Smikkell schreef:RevaAlex schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Alex schreef:Smik, zie ik jou en June ook nog morgen?
Gast- Gast
Ik ben verdrietig, maar ja, zit in baalmodus.
Op het eiland zit een Beren restaurant en die vind ik wel lekker en betaalbaar.
Op het eiland zit een Beren restaurant en die vind ik wel lekker en betaalbaar.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smik, het lijkt me een goed plan en ik ben het met Zusje eens dat het waarschijnlijk rust zal geven als je voor dat andere ook een plan maakt. Het is je gegund in ieder geval
Gast- Gast
Eens..Reva schreef:
JOH! Ik denk dat Smikk dat eerder wist dan jij, bwhahahahahahahaha
Gast- Gast
Ze willen alleen nog geen plan. Pas als ik alle diploma's heb die ik wilJune schreef:Smik, het lijkt me een goed plan en ik ben het met Zusje eens dat het waarschijnlijk rust zal geven als je voor dat andere ook een plan maakt. Het is je gegund in ieder geval
Gast- Gast
Baloe Beer, Knollen & Citroenen, Humphrey's (zit tegenover het station). Zijn ook allemaal best betaalbaar.
Alex- Ratel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: