DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Ik ben er weer vandoor, ga weer lekker zingen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Vanaf 1 februari beginnen ze weer met het land ehhhh.. (tsja, hoe zeg je dat in het Nederlands)...Jordana schreef:
Rush nu al???
Oh, bemesten!
Mits het niet vriest natuurlijk, dan heeft het niet zoveel nut.
Ik vat hem.. Bewijst voor mijzelf maar weer dat ik te lang uit het boerenland ben..
Maar aan de ene kant gaaf dat hij het doet maar wel pittige weken weer dan
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Hij doet dat zelf niet hoor, dat bemesten (thank god, wat een stank anders), hij is monteur van landbouwvoertuigen. Dus het is gewoon vanaf nu tot begin oktober weer stervensdruk, want daar is dan altijd wel werk in.
Eind september oogst hij wel zelf maïs. Dat is dan een paar dagen 18 uur op een dag werken en daarna kan je een dikke auto kopen.
Eind september oogst hij wel zelf maïs. Dat is dan een paar dagen 18 uur op een dag werken en daarna kan je een dikke auto kopen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha, oh ik vond dat bemeste land vroeger altijd wel wat hebben. Stank van hier tot Tokio, maar ik weet niet, als ik dan door de polder naar school fietste..
Gast- Gast
Reva, dat doet mijn sharpei ook bij bepaalde beltonen en als hij een ambulance hoort.
Gast- Gast
Reev, die wil ik ook!
K. ging net met A. een sterretje afsteken. Ze vond het prachtig. Het sterretje was uit en A. pakt direct met haar handje het stuk dat net gebrand had vast ... Gelijk dikke blaren op haar handje.
K. ging net met A. een sterretje afsteken. Ze vond het prachtig. Het sterretje was uit en A. pakt direct met haar handje het stuk dat net gebrand had vast ... Gelijk dikke blaren op haar handje.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
aaah zielige a
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Smikkell schreef:Zit op de fiets. Niet tegen Zusje zeggen.
Alex- Ratel
OepsZusje schreef:Smikkell schreef:Zit op de fiets. Niet tegen Zusje zeggen.
Reva! -->
Gast- Gast
Ik keek net in mijn agenda en tussen alle drukke dagen en afspraken heb ik de eerste twee weken van maart he-le-maal niets!!!! Dat is gewoon geen toeval. Zal ik dan toch een ticket boeken?
Gast- Gast
Ik dans door de kamer en weet helaas dat de wijn in de koelkast niet meer goed is. Heb ik dat ook eens meegemaakt.. Heb laatste weken eigenlijk niet meer gedronken thuis, op dit weekend na. Er is nog wel Licor...Reva schreef:Ik drink vanavond een wijntje op karma.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik keek net in mijn agenda en tussen alle drukke dagen en afspraken heb ik de eerste twee weken van maart he-le-maal niets!!!! Dat is gewoon geen toeval. Zal ik dan toch een ticket boeken?
Ik keek net ook en blijkt dat ik dit weekend op kraamvisite ga zaterdag en zondag een of andere voorstelling van mijn nichtje. Geen gehaak voor mij... Sowwie... Ik zou gewoon boeken als je het geld hebt. Reizen is ALTIJD goed .
Gast- Gast
Zo gemeen...Zusje schreef:Als je blijft fietsforummen, stuur ik nog meer muizen op je af hoor!
Gast- Gast
Ja, ik twijfel zo. Stom he...Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik keek net in mijn agenda en tussen alle drukke dagen en afspraken heb ik de eerste twee weken van maart he-le-maal niets!!!! Dat is gewoon geen toeval. Zal ik dan toch een ticket boeken?
Ik keek net ook en blijkt dat ik dit weekend op kraamvisite ga zaterdag en zondag een of andere voorstelling van mijn nichtje. Geen gehaak voor mij... Sowwie... Ik zou gewoon boeken als je het geld hebt. Reizen is ALTIJD goed .
Jammer, maar geef de beeb maar een knuffel en de moeder ook.. Ik ga morgen op kraamvisite
Gast- Gast
Zusje schreef:Als je blijft fietsforummen, stuur ik nog meer muizen op je af hoor!
Dus jij zit erachter!
Alex- Ratel
Smik, zie ik jou en June ook nog morgen?
Alex- Ratel
Well duh .
Smikk, zal ik doen! Enne als je je zo schuldig voelt maak dan ook gelijk een plan van aanpak voor het andere. Dan heb je een plan en hoef je je er niet zo druk meer om te maken.
Smikk, zal ik doen! Enne als je je zo schuldig voelt maak dan ook gelijk een plan van aanpak voor het andere. Dan heb je een plan en hoef je je er niet zo druk meer om te maken.
Gast- Gast
Alex schreef:Smik, zie ik jou en June ook nog morgen?
Ze zijn iig rond 1 uur op het eiland
Gast- Gast
Heellllllloooo ladies!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Alex schreef:Smik, zie ik jou en June ook nog morgen?
Ze zijn iig rond 1 uur op het eiland
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: