DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
/Ik vind er te veel leuk..
Ik wil graag met mensen werken en ik denk het liefst in de zorg..
Momenteel op het oog:
- Apothekersassistent
- Kraamverzorgster
- SPH
Momenteel op het oog:
- Apothekersassistent
- Kraamverzorgster
- SPH
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
SPH doet m`n zusje en ze vind het erg leuk ook omdat het zo`n breed veld is waar je in kan werken. Wel moet je tegen sommige situaties kunnen.
Gast- Gast
Burn, voor SPH moet je ontzettend sterk in je schoenen staan en goed naar jezelf kunnen kijken. Van wat ik hier op het forum zie, vind ik dat niet echt de meest logische opleiding bij jou.
Gast- Gast
en hoe zou je het vinden als activiteitenbegeleider? Dan werk je ook met mensen.
Of vind je de activiteiten die je nu moet doen juist niet leuk?
Gast- Gast
Ok. Das een eerlijk opmerking.Reva schreef:Burn, voor SPH moet je ontzettend sterk in je schoenen staan en goed naar jezelf kunnen kijken. Van wat ik hier op het forum zie, vind ik dat niet echt de meest logische opleiding bij jou.
Wat voor opleiding zie je me wel doen dan?
Burn- Lady Post-a-lot
Mmm.. Kweenie, heb niet het idee dat dat het nou helemaal is...Lily schreef:en hoe zou je het vinden als activiteitenbegeleider? Dan werk je ook met mensen.
Burn- Lady Post-a-lot
kan je anders niet eens vragen of je een dag in een verzorgingstehuis ofzo mag meelopen. Dan heb je al een beetje een idee wat je dan zoal de gehele dag moet doen.
edit, zie nu dat bejaardenverzorgster niet in je lijstje stond
edit, zie nu dat bejaardenverzorgster niet in je lijstje stond
Gast- Gast
Dat zou ik voor verzorgende IG gaan, daar kan je veel kanten mee op. Verpleeghuis, verzorgingstehuis, thuiszorg, kraamzorg (dan heb je misschien wel iets bijscholing/ cursus nodig).
Ik heb ook weleens gesolliciteerd bij een KDV met mijn diploma, dat is gelijkwaardig, maar toen ik op gesprek mocht komen had ik net mijn huidige baan aangenomen.
Ik heb ook weleens gesolliciteerd bij een KDV met mijn diploma, dat is gelijkwaardig, maar toen ik op gesprek mocht komen had ik net mijn huidige baan aangenomen.
Gast- Gast
Het nadeel is dat ik nu niet naar de open dagen toe kan.. Ik kan pas naar de lastminute open dagen.. Dat is pas in juni..
Burn- Lady Post-a-lot
dan loop je wel kans dat er dan al een aantal opleidingen vol zitten. Of kan dat niet?
Gast- Gast
Burn, ik zou dan, als ik jou was, zoeken naar een opleiding via een instelling. Je krijgt dan vooropleiding en leert veel door de stages.
Heb ik ook gedaan, ik kreeg een leerlingsalaris (tijdens vooropleiding van 9 maanden wel iets minder als daarna) en de instelling betaalde mijn opleiding.
Heb ik ook gedaan, ik kreeg een leerlingsalaris (tijdens vooropleiding van 9 maanden wel iets minder als daarna) en de instelling betaalde mijn opleiding.
Gast- Gast
Maar verpleegkundige is toch niveau 4 en verzorgende ig is toch niveau 3...Stofzuiger schreef:Dat zou ik voor verzorgende IG gaan, daar kan je veel kanten mee op. Verpleeghuis, verzorgingstehuis, thuiszorg, kraamzorg (dan heb je misschien wel iets bijscholing/ cursus nodig).
Dus in dat opzicht kan ik dan toch beter niveau 4 doen?
Burn- Lady Post-a-lot
En dan gewoon solliciteren bij een zorginstelling ofzo. Want kraamverzorgster lijkt me wel erg leuk!Stofzuiger schreef:Burn, ik zou dan, als ik jou was, zoeken naar een opleiding via een instelling. Je krijgt dan vooropleiding en leert veel door de stages.
Ik wilde dan het liefst leren en werken gaan doen..
Lily. Die kans loop ik inderdaad.
Burn- Lady Post-a-lot
Als je niveau 4 aan kan zou ik dat zeker doen!Burn schreef:Maar verpleegkundige is toch niveau 4 en verzorgende ig is toch niveau 3...Stofzuiger schreef:Dat zou ik voor verzorgende IG gaan, daar kan je veel kanten mee op. Verpleeghuis, verzorgingstehuis, thuiszorg, kraamzorg (dan heb je misschien wel iets bijscholing/ cursus nodig).
Gast- Gast
Thnx Lily!
Burn- Lady Post-a-lot
Vaak staan daar gewoon vacatures voor. Gewoon eens lekker neuzen.Burn schreef:En dan gewoon solliciteren bij een zorginstelling ofzo. Want kraamverzorgster lijkt me wel erg leuk!Stofzuiger schreef:Burn, ik zou dan, als ik jou was, zoeken naar een opleiding via een instelling. Je krijgt dan vooropleiding en leert veel door de stages.
Ik wilde dan het liefst leren en werken gaan doen..
Gast- Gast
De opleiding die ik nu doe is niveau 4! Ik ben er fluitend doorgekomen!Stofzuiger schreef:Als je niveau 4 aan kan zou ik dat zeker doen!Burn schreef:Maar verpleegkundige is toch niveau 4 en verzorgende ig is toch niveau 3...Stofzuiger schreef:Dat zou ik voor verzorgende IG gaan, daar kan je veel kanten mee op. Verpleeghuis, verzorgingstehuis, thuiszorg, kraamzorg (dan heb je misschien wel iets bijscholing/ cursus nodig).
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:/Ik vind er te veel leuk..
Momenteel op het oog:
- Apothekersassistent
- Kraamverzorgster
- SPH
Burn: Ik zie je eerder die kant op gaan dan SPH.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana, omdat?
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Jordana, omdat?
Ik vind jou meer een verzorgende type.
En sph, ja ik heb net wat info gelezen maar ik vind het niet echt bij jou passen hoe ik je "ken"
ijn echt redenen waar je niets mee kan..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Een tegen zwart aan pantalon van tweedachtig spul is toch wel mooi met een grijze blazer?
Dat kan ik natuurlijk alleen beoordelen als ik het zie
Das waar, nou dan vraag ik het vanavond even aan G
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Burn, eigenlijk zie ik jou ook niet zo snel SPH doen. Ik vind jou meer een verzorgend type dan iemand die daadkrachtig durf te handelen en knopen durft door te hakken, wat in het SPH-werkveld wel van je gevraagd wordt. Daar ben jij in mijn ogen te schuchter voor, te onzeker, je houdt jezelf liever op de achtergrond. Natuurlijk kun je dat allemaal leren, maar ik vraag me of of dat echt het werkveld is waar jij je droombaan in zult vinden. Je komt ook heftige verhalen tegen en daar moet je ook mee om kunnen gaan. En zoals ik jou ken, heb ik het vermoeden dat jij dingen moeilijker naats je neer kunt leggen en je je werk misschien wel mee naar huis neemt.
Apothekersassistente of kraamverzorgende, dát zie ik je dan weer wel doen. Je was ook echt ontzettend leuk met S en J van Stofzuiger!
Apothekersassistente of kraamverzorgende, dát zie ik je dan weer wel doen. Je was ook echt ontzettend leuk met S en J van Stofzuiger!
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: