DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Waar ben je geweest, Stoffie?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Op het hoofdkantoor in Z voor diplomering collega.Alex schreef:Waar ben je geweest, Stoffie?
En mijn wasmachine doet het weer niet, ik word gek!! Was van gister is zeiknat, centrifugeert blijkbaar ook niet meer.
BAH!
Gast- Gast
Ik heb geen ING maar hoorde net op het nieuws dat ze er nog mee bezig zijn.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Een tegen zwart aan pantalon van tweedachtig spul is toch wel mooi met een grijze blazer?
Gast- Gast
Lily schreef:heeft hier iemand ING? Kan jij al internetbankieren?
Ik wel. Tenminste, heb net een betaling gedaan met ideal.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Op het hoofdkantoor in Z voor diplomering collega.Alex schreef:Waar ben je geweest, Stoffie?
En dan kom je niet eens even een bakkie doen?
Alex- Ratel
Reva schreef:Een tegen zwart aan pantalon van tweedachtig spul is toch wel mooi met een grijze blazer?
Dat kan ik natuurlijk alleen beoordelen als ik het zie
Alex- Ratel
Mijn vriendin heeft net een zoon gekregen!!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
gefelciteerd
Ja ik krijg nog steeds een foutmelding bij ING en dat is behoorlijk vervelend omdat ik nu de betalingen niet kan inzien. Achja klanten zullen er wel begrip te hebben (meer keus hebben ze ook niet )
Ja ik krijg nog steeds een foutmelding bij ING en dat is behoorlijk vervelend omdat ik nu de betalingen niet kan inzien. Achja klanten zullen er wel begrip te hebben (meer keus hebben ze ook niet )
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Een tegen zwart aan pantalon van tweedachtig spul is toch wel mooi met een grijze blazer?
Dat kan ik natuurlijk alleen beoordelen als ik het zie
Das waar, nou dan vraag ik het vanavond even aan G
Gast- Gast
Ik vind het zo leuk, voor ze!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ben weggegaan omdat de kids het op een huilen zetten, waren moe. Slapen ze onderweg even, en thuis zijn ze weer wakker en niet in slaap te krijgen.Alex schreef:Stofzuiger schreef:Op het hoofdkantoor in Z voor diplomering collega.Alex schreef:Waar ben je geweest, Stoffie?
En dan kom je niet eens even een bakkie doen?
Vanmorgen na de kinderarts hebben ze ook al kort geslapen, dus hun stemming kan je wel raden denk ik he?!
Gast- Gast
Ik probeer in te loggen maar krijg steeds de melding dat er zeer veel bezoekers Mijn ING gebruiken op dit moment en dat ik het later nog eens moet proberen. Irritant, want ik moet geld overmaken naar de Belgische rekening, anders kan straks de hypotheek niet worden afgeschreven.
Gast- Gast
Ze denken het vannacht op te kunnen lossen waarschijnlijk Hoorde ik net op de radio. De oplossing hebben ze gevonden dachten ze.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Omg.. op rtl5 een vader die ongeveer een half miljoen heeft uitgegeven aan de schoonheidswedstrijden voor zijn tweeling van drie jaar oud...
Gast- Gast
zo heb je op TLC toch ook dat programma toddlers & tiara`s echt ik zit daar ook soms zo te kijken
Gast- Gast
Oh, ik kon daarnet inloggen en heb een aantal overschrijvingen gedaan, dus het is nu al opgelost denk ik!Ibbeltje schreef:Ze denken het vannacht op te kunnen lossen waarschijnlijk Hoorde ik net op de radio. De oplossing hebben ze gevonden dachten ze.
Gast- Gast
Bruce schreef:Oh, ik kon daarnet inloggen en heb een aantal overschrijvingen gedaan, dus het is nu al opgelost denk ik!Ibbeltje schreef:Ze denken het vannacht op te kunnen lossen waarschijnlijk Hoorde ik net op de radio. De oplossing hebben ze gevonden dachten ze.
Nee, niet helemaal. Ik kon gisteren ook inloggen etc. maar er is nog een storing, die ze vannacht gaan verhelpen. Dus je hebt mazzel als je erop komt.
Gast- Gast
Ah op die manier! Dan ben ik blij dat ik mazzel hadPippa schreef:Bruce schreef:Oh, ik kon daarnet inloggen en heb een aantal overschrijvingen gedaan, dus het is nu al opgelost denk ik!Ibbeltje schreef:Ze denken het vannacht op te kunnen lossen waarschijnlijk Hoorde ik net op de radio. De oplossing hebben ze gevonden dachten ze.
Nee, niet helemaal. Ik kon gisteren ook inloggen etc. maar er is nog een storing, die ze vannacht gaan verhelpen. Dus je hebt mazzel als je erop komt.
Gast- Gast
Waarom zijn er toch zo ontzettend veel leuke opleidingen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: