DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Rush schreef:Ik kijk altijd bij de reviews op bol.com enzo.Alex schreef:Ik zoek een site met recensies voor huishoudelijke apparaten ... Welke is goed/betrouwbaar?
Dat is toch niet erg?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Lily schreef:is die site niet kieskeurig.nl ?
Oh ja! Díe zocht ik! Tnx!
Alex- Ratel
Hahaha. Nee, maar dan zoek ik het ook op, op Wehkamp enzo. Kieskeurig vind ik ook wel goed, maar dan zijn er vaak zoveel reviews en dan ga ik twijfelenAlex schreef:Rush schreef:Ik kijk altijd bij de reviews op bol.com enzo.Alex schreef:Ik zoek een site met recensies voor huishoudelijke apparaten ... Welke is goed/betrouwbaar?
Dat is toch niet erg?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Hahaha. Nee, maar dan zoek ik het ook op, op Wehkamp enzo. Kieskeurig vind ik ook wel goed, maar dan zijn er vaak zoveel reviews en dan ga ik twijfelenAlex schreef:Rush schreef:Ik kijk altijd bij de reviews op bol.com enzo.Alex schreef:Ik zoek een site met recensies voor huishoudelijke apparaten ... Welke is goed/betrouwbaar?
Dat is toch niet erg?
Oh zo Ik kijk nu op Kieskeurig, maar daar staat het product niet eens op
Alex- Ratel
Haha, oh dat is wel slecht!
Rush- Lady Post-a-lot
Er zijn een strijkijzer en een kruimeldief in de aanbieding bij de Blokker, maar ik wil wel even weten of het wat is.
Alex- Ratel
Deze kruimeldief: Black & Decker V1999N-QW Dustbuster kruimeldief
En dit strijkijzer: Tefal FV1215 1700W stoomstrijkijzer
En dit strijkijzer: Tefal FV1215 1700W stoomstrijkijzer
Alex- Ratel
zijn bekende merken, en die strijkijzer lijkt wel op degene die wij hebben maar weet niet of het dezelfde is.
Gast- Gast
Lily schreef:zijn bekende merken, en die strijkijzer lijkt wel op degene die wij hebben maar weet niet of het dezelfde is.
Ja, zijn bekend inderdaad! Maar ik kan ze nergens vinden, dat is wel opvallend ...
Alex- Ratel
Yes actieforumAlex schreef:Ik zoek een site met recensies voor huishoudelijke apparaten ... Welke is goed/betrouwbaar?
Gast- Gast
Ze staan beide wel op verschillende sites, maar zonder reviews!
Rush- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Yes actieforumAlex schreef:Ik zoek een site met recensies voor huishoudelijke apparaten ... Welke is goed/betrouwbaar?
Alex- Ratel
Rush schreef:Ze staan beide wel op verschillende sites, maar zonder reviews!
Hmm, dat vind ik niet zo'n goed teken ... Zou jij ze dan kopen?
Alex- Ratel
het zijn bekende merken en je hebt ook garantie. Vooral over tefal ben ik erg tevreden. Met black & Decker geen ervaring.
Gast- Gast
Ja.Alex schreef:Rush schreef:Ze staan beide wel op verschillende sites, maar zonder reviews!
Hmm, dat vind ik niet zo'n goed teken ... Zou jij ze dan kopen?
Waarom? Nou, ik heb ook nog nooit een review geschreven over iets wat ik heb gekocht, haha.
Aan de andere kant heb ik eens een epilator gekocht met goede reviews, nou had ik dat maar nooit gedaan. Wat een baggerding.
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha, ik ga ze maar gewoon halen en als het niet bevalt breng ik ze terug. Je hebt toch een jaar garantie?
Alex- Ratel
RTL Nieuws analyseerde in totaal 5,5 miljoen flitsboetes die zijn gegeven van oktober 2010 tot oktober 2011. Uit de opgevraagde gegevens blijkt dat niet jonge bestuurders, maar juist bestuurders van middelbare leeftijd het meeste worden geflitst. De notoire hardrijder heeft volgens het nieuwsprogramma een grijze Mercedes, woont in Almere en is van middelbare leeftijd. Hij wordt het meest geflitst binnen de bebouwde kom, bij overwegend droog weer en krijgt dan een boete van 51 euro.
Ze hebben het over m`n schoonvader.
Ze hebben het over m`n schoonvader.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben m`n boodschappenlijstje in m`n hoofd vergeten.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik ben m`n boodschappenlijstje in m`n hoofd vergeten.
Dat heb ik ook altijd, daarom maak ik tegenwoordig echte lijstjes. Je weet wel, met pen en papier.
Alex- Ratel
Ja, maar daar had ik vannacht toen ik het lijstje bedacht geen zin inAlex schreef:Rush schreef:Ik ben m`n boodschappenlijstje in m`n hoofd vergeten.
Dat heb ik ook altijd, daarom maak ik tegenwoordig echte lijstjes. Je weet wel, met pen en papier.
Dus ik dacht dat onthoud ik wel!
Als ik weekboodschappen ga doen dan maak ik ook een echte lijst, want anders vergeet ik de helft.
Maar ik weet het ontbrekende weer; appels!
Rush- Lady Post-a-lot
Pffft, ben je incl reistijd en sjouwen dik 1,5 uur bezig om even ergens een half uurtje koffie te drinken
Ben helemaal stuk en het ziet eruit alsof en een flinke bom is ontploft hier. O, en de kids willen niet slapen ook
Ben helemaal stuk en het ziet eruit alsof en een flinke bom is ontploft hier. O, en de kids willen niet slapen ook
Gast- Gast
Ik moest ook nog iets voor mijn man meenemen van de Blokker, maar ik weet dus echt niet meer wat.
Alex- Ratel
Iets met pen en papier?Alex schreef:Ik moest ook nog iets voor mijn man meenemen van de Blokker, maar ik weet dus echt niet meer wat.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: