DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Oh dat doe ik ook wel als niemand zich inschrijft, moet toch eten
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May, schrijft degene die gaat koken er dan ook bij wat ze gaat maken? Ik ben echt niet gemaakt voor zoiets geloof ik, verschrikkelijk
Gast- Gast
Nee, vaak wordt zoiets ook pas besloten als je boodschappen gaat halen. Althans ik bedenk in de winkel vaak pas wat ik ga maken. Ik kijk altijd wel even wat de voorgaande dagen gemaakt is, en uiteraard hou ik rekening met de allergiën en de dingen die mensen echt niet lusten.
May- Ratel
Ah okee, wat een hel
Om nog even op het vorige onderwerp aan te haken.. Stel dat je er na 4 maanden achterkomt dat je zwanger bent, maar je wil absoluut geen kinderen, vinden jullie het dan wel done?
Om nog even op het vorige onderwerp aan te haken.. Stel dat je er na 4 maanden achterkomt dat je zwanger bent, maar je wil absoluut geen kinderen, vinden jullie het dan wel done?
Gast- Gast
Nee, dan vind ik het ook not done. Het is je eigen verantwoordelijkheid om sex te hebben en als je er na 4 maanden achter komt; jammer dan. Ik ben hier vrij hard in geloof ikReva schreef:Ah okee, wat een hel
Gast- Gast
Dat ligt denk ik helemaal aan de situatie.Reva schreef:Ah okee, wat een hel
Heb je alles goed voor elkaar (samen), maar wil je ze gewoon nog niet, dan vind ik dat iets heel anders dan dat je geen baby wilt omdat je er echt echt echt niet voor zorgen kan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ik merk het zelda haha, en ik vind dat het wel van de omstandigheden af hangt. Ik bedoel hoe is de financiele situatie e.d. Als je het kind geen fatsoenlijke toekomst kan bieden vind ik dat je abortus mag plegen.
Gast- Gast
Ja lijkt het je echt zo verschrikkelijk?
Moeilijke vraag. Ik kan me namelijk al bijna niet voorstellen dat je er pas zo laat achter komt dat je zwanger bent. En aan de ene kant heb ik zoiets nee want het is toch al echt een kindje, maar aan de andere kant hoe vreselijk is het wel niet dat je ter wereld komt en je niet gewenst en geliefd bent. Ik ken twee kinderen waarvan de moeder ze eigenlijk gewoon niet wou, en als ik zie wat voor impact dat op ze heeft, dan denk ik dan is het misschien maar beter. Maar ken ook een verhaal van de andere kant, een vrouw die geen kinderen wou, toch zwanger bleek en toen het kindje er eenmaal was een hele liefdevolle moeder is en zielsveel van haar kind houdt.
Dus lastig...
Moeilijke vraag. Ik kan me namelijk al bijna niet voorstellen dat je er pas zo laat achter komt dat je zwanger bent. En aan de ene kant heb ik zoiets nee want het is toch al echt een kindje, maar aan de andere kant hoe vreselijk is het wel niet dat je ter wereld komt en je niet gewenst en geliefd bent. Ik ken twee kinderen waarvan de moeder ze eigenlijk gewoon niet wou, en als ik zie wat voor impact dat op ze heeft, dan denk ik dan is het misschien maar beter. Maar ken ook een verhaal van de andere kant, een vrouw die geen kinderen wou, toch zwanger bleek en toen het kindje er eenmaal was een hele liefdevolle moeder is en zielsveel van haar kind houdt.
Dus lastig...
May- Ratel
Reva schreef:Woehoe, mijn kleding is er
Wat heb je besteld?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mijn wel haha. Maar gewoon op kamers leek mij ook altijd al verschrikkelijk!May schreef:Ja lijkt het je echt zo verschrikkelijk?
Rush- Lady Post-a-lot
Dan nog. Onze financiële situatie was niet stabiel, we waren allebei nog jong, ik was werkeloos..Lily schreef:ik merk het zelda haha, en ik vind dat het wel van de omstandigheden af hangt. Ik bedoel hoe is de financiele situatie e.d. Als je het kind geen fatsoenlijke toekomst kan bieden vind ik dat je abortus mag plegen.
Ik heb ook geen abortus gepleegd toen. En het is nu (grotendeels) goed gekomen. Met steun van familie e.d. kom je al een heel eind.
Gast- Gast
Zo was het bij mij ook inderdaad...ik wilde nooit kinderen, vond baby's en kinderen echt niet leuk. Maar toen ik eenmaal zwanger was, veranderde dat compleet.May schreef:Ja lijkt het je echt zo verschrikkelijk?
Dus lastig...
Gast- Gast
wij hebben toen de keus gemaakt van wel, ik was geloof ik 17 vriend was 29. Hij wilde het niet en ik wel. Ik had ook zoiets van we redden het wel. Uiteindelijk heeft hij zo op me ingepraat door te melden dat ik nog op school zat, we beiden nog thuis woonden, financieel geen zekerheid hadden en daardoor heb ik het uiteindelijk gedaan. Ik heb er een hele tijd heel veel spijt van gehad maar nu heb ik zoiets van ja het is toch de juiste beslissing geweest.
niet quoten!!! wil dit later verwijderen.
niet quoten!!! wil dit later verwijderen.
Gast- Gast
Zelda schreef:Zo was het bij mij ook inderdaad...ik wilde nooit kinderen, vond baby's en kinderen echt niet leuk. Maar toen ik eenmaal zwanger was, veranderde dat compleet.May schreef:Ja lijkt het je echt zo verschrikkelijk?
Dus lastig...
Ja het kan dus beide kanten op. Als ik die andere twee kinderen zie uit mijn verhaal en ik hoor hoe het met hun gaat, dat ze een hele lieve en zorgzame vader hebben die zielsveel van hun houdt maar dat ze het feit dat hun moeder niet van hun houdt totaal niet kunnen plaatsen en wat voor problemen dat ze oplevert, dan denk ik echt is het de goede beslissing geweest om ze te laten komen?
Het blijft gewoon echt heel moeilijk!
Lily wat heftig
May- Ratel
Rush schreef:Mijn wel haha. Maar gewoon op kamers leek mij ook altijd al verschrikkelijk!May schreef:Ja lijkt het je echt zo verschrikkelijk?
Idd..!
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Woehoe, mijn kleding is er
Wat heb je besteld?
6 spijkerbroeken, 5 pantalons en 2 blazers
Gast- Gast
Reva schreef:Rush schreef:Mijn wel haha. Maar gewoon op kamers leek mij ook altijd al verschrikkelijk!May schreef:Ja lijkt het je echt zo verschrikkelijk?
Idd..!
Hahaha, ik vind het wel meevallen. Hoewel ik wel moet zeggen dat ik het nu na 5 jaar het wel zat begin te worden en echt behoefte begin te krijgen aan een plekje voor mezelf.
May- Ratel
Je komt natuurlijk ook een heel eind, maar in ons geval zouden wij het nu niet redden op alleen m`n vriend z`n salaris en een lange periode financieel afhankelijk zijn wil ik ook absoluut niet. Dus dan zit je al met een probleem.Zelda schreef:Dan nog. Onze financiële situatie was niet stabiel, we waren allebei nog jong, ik was werkeloos..Lily schreef:ik merk het zelda haha, en ik vind dat het wel van de omstandigheden af hangt. Ik bedoel hoe is de financiele situatie e.d. Als je het kind geen fatsoenlijke toekomst kan bieden vind ik dat je abortus mag plegen.
Ik heb ook geen abortus gepleegd toen. En het is nu (grotendeels) goed gekomen. Met steun van familie e.d. kom je al een heel eind.
Rush- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Woehoe, mijn kleding is er
Wat heb je besteld?
6 spijkerbroeken, 5 pantalons en 2 blazers
En? Pas je alles? Ik wil wel foto's zien!
Alex- Ratel
Heerlijk fris even het raam open hier, kussens van de bank uitgeklopt en laten luchten bj het raam...heerlijk
De bank even met een doekje gepoetst ipv alleen maar af stofzuigen...lekker fris
De bank even met een doekje gepoetst ipv alleen maar af stofzuigen...lekker fris
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zoek een site met recensies voor huishoudelijke apparaten ... Welke is goed/betrouwbaar?
Alex- Ratel
Ik kijk altijd bij de reviews op bol.com enzo.Alex schreef:Ik zoek een site met recensies voor huishoudelijke apparaten ... Welke is goed/betrouwbaar?
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: