DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Ja ik heb nu een renault twingo en wil nu eigenlijk iets wat iets steviger op de weg ligt. Oh en eigenlijk wil ik ook een vijfdeurs.
Laatst aangepast door May op di 24 jan 2012 - 0:26; in totaal 1 keer bewerkt
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
haha ja daarom heb ik ook altijd 3 deurs gehad. Maar als ik er nu al moet denken om straks eerst die stoel naar voren te moeten doen en dan die kleine achterin moet zetten pffff. Niet ergonimisch
Gast- Gast
Rush schreef:asociaalJordana schreef:Tuurlijk mag je naar 2 jaar al een andere auto may.
Als moet ik eerlijk zeggen dat het bij mij nu al kriebelt..
Ik stond laatst bij de opel astra gtc.. Maar ja die mijn geldboom is op.. hahaha Nee mijn auto blijft nog wel even..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Ik vind een 5-deurs eigenlijk verschrikkelijk qua uiterlijk, maar het is inderdaad wel zo ongelooflijk handig. Zelfs zonder kinderen. :-)Lily schreef:eigenlijk wil ik ook een andere auto, vanwege de kleine straks is een 3 deur niet zo handig. Helaas hebben we het geld er gewoon niet voor.
+1
Jordana- Ratel
Ik kom er denk ik niet onder uit dat ik ooit in een Mercedes zal rijden.Jordana schreef:Rush schreef:asociaalJordana schreef:Tuurlijk mag je naar 2 jaar al een andere auto may.
Ik stond laatst bij de opel astra gtc.. Maar ja die mijn geldboom is op.. hahaha Nee mijn auto blijft nog wel even..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
M'n broer en schoonzus hebben dat ook jaren zo gedaan, maar dat zeg er echt heel onhandig uit haha.Lily schreef:haha ja daarom heb ik ook altijd 3 deurs gehad. Maar als ik er nu al moet denken om straks eerst die stoel naar voren te moeten doen en dan die kleine achterin moet zetten pffff. Niet ergonimisch
Rush- Lady Post-a-lot
Over auto's gesproken: Moet straks met de kids naar diplomering van een collega, en overweeg ernstig om af te bellen.
Ik heb niks met onze 'nieuwe' auto, ik vind m vreselijk, en dan al helemaal met 2 kids op de achterbank. Volgende week moet ik werken en dus veel rijden, zie er zo tegenop...
Ik heb gewoon geen gevoel voor dat ding, reed eerst Micra en daarna Polo, lekker klein en handzaam. En dan nu een Seat met een kont die je niet ziet, het geen overzicht in dat ding en ook nog eens dunne banden met lichtmetalen velgen waar je ook nog eens op moet letten.
Help
Ja, ik weet het, ik ben een WATJE, maar dat zijn de hormonen....
Ik heb niks met onze 'nieuwe' auto, ik vind m vreselijk, en dan al helemaal met 2 kids op de achterbank. Volgende week moet ik werken en dus veel rijden, zie er zo tegenop...
Ik heb gewoon geen gevoel voor dat ding, reed eerst Micra en daarna Polo, lekker klein en handzaam. En dan nu een Seat met een kont die je niet ziet, het geen overzicht in dat ding en ook nog eens dunne banden met lichtmetalen velgen waar je ook nog eens op moet letten.
Help
Ja, ik weet het, ik ben een WATJE, maar dat zijn de hormonen....
Gast- Gast
Rush schreef:Ik kom er denk ik niet onder uit dat ik ooit in een Mercedes zal rijden.Jordana schreef:Rush schreef:asociaalJordana schreef:Tuurlijk mag je naar 2 jaar al een andere auto may.
Pfff doe maar duur
Jordana- Ratel
Hahaha. Mijn hart krimpt echt samen als ik vrouwen zie rijden die met prachtige velgen langs te stoeprand maaien.
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha, ik ga in de middenklasse he. Een C-klasse lijkt me wel wat. Niet zo gigantisch als een E, maar toch wel echt Mercedes. Als ik dit aan m`n vriend vertel dan gaat hij een vreugdedansje doen.Jordana schreef:Rush schreef:Ik kom er denk ik niet onder uit dat ik ooit in een Mercedes zal rijden.Jordana schreef:Rush schreef:asociaalJordana schreef:Tuurlijk mag je naar 2 jaar al een andere auto may.
Pfff doe maar duur
Hij zei gisteren ook; kan je niet gewoon een Mercedes kopen?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahaha. Mijn hart krimpt echt samen als ik vrouwen zie rijden die met prachtige velgen langs te stoeprand maaien.
+1
maar stofzuiger: Ik wou dat ik de tip voor je had maar ik kan wel van alles zeggen maar je gevoel in de auto vind ik zo belangrijk. (ik zou onderhand zeggen ruim hem op en koop er eentje terug die voor jou wel een veilig gevoel geeft maar dat gaat hem denk ik niet worden)
Jordana- Ratel
Rush schreef:Hahaha, ik ga in de middenklasse he. Een C-klasse lijkt me wel wat. Niet zo gigantisch als een E, maar toch wel echt Mercedes. Als ik dit aan m`n vriend vertel dan gaat hij een vreugdedansje doen.Jordana schreef:Rush schreef:Ik kom er denk ik niet onder uit dat ik ooit in een Mercedes zal rijden.Jordana schreef:Rush schreef:asociaalJordana schreef:Tuurlijk mag je naar 2 jaar al een andere auto may.
Pfff doe maar duur
Hij zei gisteren ook; kan je niet gewoon een Mercedes kopen?
Echt als jij een mercedes koopt stap ik in de auto en kom ik het bekijken.. Dat wil ik natuurlijk zien
Jordana- Ratel
Snap dat het eng is, Stof, zeker als het 1 van de eerste keren is. Gewoon doen is makkelijk gezegd, maar ik vrees dat je het toch gewoon moet proberen. Ik vond het in het begin ook supereng om met kleine kindjes achterin de auto te rijden, omdat ik dan juist bang was dat er iets zou gebeuren, maar ondertussen denk ik er -amper- meer bij na, niet meer dan dat ik gewoon alleen in de auto zit bedoel ik (niet extra onverschillig ofzo he ). Juist met de maxi cosi's vond ik ze altijd nog lekker stevig en wat beschermd in de auto zitten! En ook al zou je wel een paaltje of raken of de velgen langs de stoep schuren, ja zonde, maar daar hebben je beertjes opzich geen last van.
Gast- Gast
Picture or it didn`t happend, haha!Jordana schreef:
Echt als jij een mercedes koopt stap ik in de auto en kom ik het bekijken.. Dat wil ik natuurlijk zien
Deze zou me echt niet misstaan hoor.
Rush- Lady Post-a-lot
Doe mij maar een Smart, maar dat past niet meer.
Heb hier ook nooit een proefritje in gemaakt voor we hem kochten, had toen al teveel buik.
Heb hier ook nooit een proefritje in gemaakt voor we hem kochten, had toen al teveel buik.
Gast- Gast
Nee, en alle (okay bijna alle) auto`s wennen vanzelf. Het is heel vreemd om van een kleine, smalle auto naar een robuust exemplaar te gaan, maar dat went echt wel! :-)Reva schreef:Snap dat het eng is, Stof, zeker als het 1 van de eerste keren is. Gewoon doen is makkelijk gezegd, maar ik vrees dat je het toch gewoon moet proberen. Ik vond het in het begin ook supereng om met kleine kindjes achterin de auto te rijden, omdat ik dan juist bang was dat er iets zou gebeuren, maar ondertussen denk ik er -amper- meer bij na, niet meer dan dat ik gewoon alleen in de auto zit bedoel ik (niet extra onverschillig ofzo he ). Juist met de maxi cosi's vond ik ze altijd nog lekker stevig en wat beschermd in de auto zitten! En ook al zou je wel een paaltje of raken of de velgen langs de stoep schuren, ja zonde, maar daar hebben je beertjes opzich geen last van.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Picture or it didn`t happend, haha!Jordana schreef:
Deze zou me echt niet misstaan hoor.
Ja wat denk jij
Maar dat zou je idd niet mis staat Wat rijd je baas
Jordana- Ratel
Stof vervelend dat je je niet op je gemak voelt in de auto. Ik vind dat zelf ook heel belangrijk, dat je een goed gevoel hebt in de auto. En het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar gewoon doen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Stofzuiger schreef:Doe mij maar een Smart, maar dat past niet meer.
Zoek anders een rustig plekje op het eiland en ga er rondjes mee rijden.
En verlaten parkeerplaats of iets dat je al iets aan de auto kan wennen.
Jordana- Ratel
Mijn baas rijdt een Audi, A6, niet echt een hippe ofzo.Jordana schreef:
Ja wat denk jij
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Nee, en alle (okay bijna alle) auto`s wennen vanzelf. Het is heel vreemd om van een kleine, smalle auto naar een robuust exemplaar te gaan, maar dat went echt wel! :-)Reva schreef:Snap dat het eng is, Stof, zeker als het 1 van de eerste keren is. Gewoon doen is makkelijk gezegd, maar ik vrees dat je het toch gewoon moet proberen. Ik vond het in het begin ook supereng om met kleine kindjes achterin de auto te rijden, omdat ik dan juist bang was dat er iets zou gebeuren, maar ondertussen denk ik er -amper- meer bij na, niet meer dan dat ik gewoon alleen in de auto zit bedoel ik (niet extra onverschillig ofzo he ). Juist met de maxi cosi's vond ik ze altijd nog lekker stevig en wat beschermd in de auto zitten! En ook al zou je wel een paaltje of raken of de velgen langs de stoep schuren, ja zonde, maar daar hebben je beertjes opzich geen last van.
Ja klopt, al scheelt het ook echt wel als je sowieso al gewend bent in allerlei soorten auto's te rijden. Het boeit mij weinig of ik in mijn eigen auto stap of in de honda crv of a6 Vind het allemaal wel iets hebben.
Tijdens lessen reed ik altijd in een bmw 3 serie, diesel, met afrijden kwam mijn instructeur opeens aanrijden met een volkswagen, benzine, bwhaha, omdat zijn bmw daarvoor in de prak was gereden met afrijde van iemand anders. Dat was wel even anders
Gast- Gast
Jordana schreef:Stofzuiger schreef:Doe mij maar een Smart, maar dat past niet meer.
Zoek anders een rustig plekje op het eiland en ga er rondjes mee rijden.
En verlaten parkeerplaats of iets dat je al iets aan de auto kan wennen.
Ik denk dat je het dan juist groter maakt dan het is. Ze kan gewoon rijden en reed voor haar zwangerschap ook vrijwel dagelijks voor haar werk, het zij in een andere auto. Gewoon doen denk ik.
Gast- Gast
Rush schreef:Mijn baas rijdt een Audi, A6, niet echt een hippe ofzo.Jordana schreef:
Ja wat denk jij
Dan kan jij makkelijk met een Mercedes aankomen
Jordana- Ratel
Hahaha Reva, heb je het toen wel gehaald?
Het maakt mij ook inderdaad bijna niets uit waar ik in rij, maar de Mercedes van m`n vriend laat ik echt liever staan. Die motorkap is bijna net zo groot als een twee persoonsbed man, dat is echt niet normaal. Je zou er maar mee moeten parkeren.
Het maakt mij ook inderdaad bijna niets uit waar ik in rij, maar de Mercedes van m`n vriend laat ik echt liever staan. Die motorkap is bijna net zo groot als een twee persoonsbed man, dat is echt niet normaal. Je zou er maar mee moeten parkeren.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: