DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
misschien als je je wat assertiever (of hoe heet dat) had opgesteld dat het dan sneller had gekunt?
Gast- Gast
Gelukkig maar! Je kan er natuurlijk ook niets aan doen, maar dat neemt niet weg dat het wel heeeeel lang moet durenIbbeltje schreef:Nou het scheelt gewoon dat ik pap zijn auto kan lenen...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Tja misschien...
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Je weet natuurlijk de reden niet waarom het zolang moet duren. Bestellen ze maar 1x per week bijv.? Tsja dan duurt het al snel erg lang.Lily schreef:misschien als je je wat assertiever (of hoe heet dat) had opgesteld dat het dan sneller had gekunt?
Rush- Lady Post-a-lot
Ibbeltje schreef:Jordana schreef:Ibbeltje schreef:Geen idee?
Maarre ja ik weet het ook niet? Ik ken de garage ook verder niet en ben er min of meer gestrand, En ja wat kan ik er aan doen?
Ik bedoel het niet aanvallend. Sorry.
Nee snap ik Maar ja ik kan er ook niet veel aan doen lijkt mij. En vind het ook lang hoor, heb hem liever ook al terug.
Nee dat zeker niet. Ik had als bedrijf jou al lang een leen auto gegeven maar ja wie ben ik. Maar ik snap echt dat het rot is en ik heb er ook alle begrip voor. Ik moet er niet aan denken om de mijne twee weken kwijt te zijn.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat ik ergens deze week een Seat Leon op de oprit heb staan.Jordana schreef:Rush schreef:Ik vind het heel amateuristisch, belachelijk dat het zolang moet duren.
Dank u rush deze woorden zocht ik.
Heb jij al die andere?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Gelukkig maar! Je kan er natuurlijk ook niets aan doen, maar dat neemt niet weg dat het wel heeeeel lang moet durenIbbeltje schreef:Nou het scheelt gewoon dat ik pap zijn auto kan lenen...
Nee precies zoals je het zegt Ik baal er ook gruwelijk van. en nee ik ben niet assertief genoeg.
Rush schreef:Je weet natuurlijk de reden niet waarom het zolang moet duren. Bestellen ze maar 1x per week bijv.? Tsja dan duurt het al snel erg lang.Lily schreef:misschien als je je wat assertiever (of hoe heet dat) had opgesteld dat het dan sneller had gekunt?
En is het een onderdeel wat aan de andere kant van het land moet komen dan duurt dat ook. En als ze dan net weer de verkeerde deel opgestuurd hebben moet dat deel weer terug voor het goede onderdeel. Maar dat neemt het niet weg dat het gewoon lang duurt.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Ibbeltje schreef:Jordana schreef:Ibbeltje schreef:Geen idee?
Maarre ja ik weet het ook niet? Ik ken de garage ook verder niet en ben er min of meer gestrand, En ja wat kan ik er aan doen?
Nee snap ik Maar ja ik kan er ook niet veel aan doen lijkt mij. En vind het ook lang hoor, heb hem liever ook al terug.
Nee dat zeker niet. Ik had als bedrijf jou al lang een leen auto gegeven maar ja wie ben ik. Maar ik snap echt dat het rot is en ik heb er ook alle begrip voor. Ik moet er niet aan denken om de mijne twee weken kwijt te zijn.
Maar ja als men niet vraagt om een leenauto zal men het ook niet zo maar aanbieden gok ik? En tja aangezien ik dus al een auto te leen had van pap heb ik daar ook niet naar gevraagd.
Rush schreef:Ik denk dat ik ergens deze week een Seat Leon op de oprit heb staan.Jordana schreef:Rush schreef:Ik vind het heel amateuristisch, belachelijk dat het zolang moet duren.
Heb jij al die andere?
:affraid: :affraid: :affraid: Wat???? Hoe doe jij dat
Jordana- Ratel
Ibbeltje schreef:Jordana schreef:Ibbeltje schreef:Jordana schreef:Ibbeltje schreef:Geen idee?
Maar ja als men niet vraagt om een leenauto zal men het ook niet zo maar aanbieden gok ik? En tja aangezien ik dus al een auto te leen had van pap heb ik daar ook niet naar gevraagd.
Je hebt bedrijven die het aanbeiden. (als ze zelf een auto tot beschikking hebben) Als tegemoet dat het zo lang duurt.
Ben ik aanvallend?
Jordana- Ratel
Ik ben gewend vandaag bestellen, morgen in huis. Bij m`n vriend op de zaak doen ze dat ook. Standaard onderdelen komen met de wekelijkse levering en speciale onderdelen die moeten besteld worden voor half 4 en dan komen ze de volgende dag. Heel soms moet m`n vriend `s avonds nog naar Gelderland om een onderdeel op te halen als het echt echt echt belangrijk is.Jordana schreef:Rush schreef:Je weet natuurlijk de reden niet waarom het zolang moet duren. Bestellen ze maar 1x per week bijv.? Tsja dan duurt het al snel erg lang.Lily schreef:misschien als je je wat assertiever (of hoe heet dat) had opgesteld dat het dan sneller had gekunt?
En is het een onderdeel wat aan de andere kant van het land moet komen dan duurt dat ook. En als ze dan net weer de verkeerde deel opgestuurd hebben moet dat deel weer terug voor het goede onderdeel. Maar dat neemt het niet weg dat het gewoon lang duurt.
Rush- Lady Post-a-lot
Geen nieuwer type, die vind ik echt afschuwelijk. Gewoon zo 1 uit 2000, die nog wel stoere.Jordana schreef:Rush schreef:Ik denk dat ik ergens deze week een Seat Leon op de oprit heb staan.Jordana schreef:Rush schreef:Ik vind het heel amateuristisch, belachelijk dat het zolang moet duren.
Heb jij al die andere?
:affraid: :affraid: :affraid: Wat???? Hoe doe jij dat
Rush- Lady Post-a-lot
Deze..
Rush- Lady Post-a-lot
Leuk Rush!
Ik ben er vandoor meiden.
Ik ben er vandoor meiden.
Rush schreef:Ik ben gewend vandaag bestellen, morgen in huis. Bij m`n vriend op de zaak doen ze dat ook. Standaard onderdelen komen met de wekelijkse levering en speciale onderdelen die moeten besteld worden voor half 4 en dan komen ze de volgende dag. Heel soms moet m`n vriend `s avonds nog naar Gelderland om een onderdeel op te halen als het echt echt echt belangrijk is.Jordana schreef:Rush schreef:Je weet natuurlijk de reden niet waarom het zolang moet duren. Bestellen ze maar 1x per week bijv.? Tsja dan duurt het al snel erg lang.Lily schreef:misschien als je je wat assertiever (of hoe heet dat) had opgesteld dat het dan sneller had gekunt?
Dat ben ik bij ons bedrijf ook gewend. Maar ik hoorde laaste van een andere bedrijf die spullen uit america had besteld dat het drie dagen duurde verkeerde onderdeel dus terug sturen en dan weer drie dagen wachten op het goede onderdeel.
Jordana- Ratel
Leuk rush!!
Ibbeltje: Ik bedoel het niet aanvallend he meid.
Ibbeltje: Ik bedoel het niet aanvallend he meid.
Jordana- Ratel
toch een nette auto
En bij de garage waar ik heen ga is het ook vandaag bestellen dan is het er morgen of de dag erna. Laatst had ik `m naar een monteur gebracht die dat is z`n vrije uurtjes erbij doet. Toen moest er ook iets besteld worden, had ie het zo gemaakt dat ik er nog wel mee kon rijden en dan ging hij het bestellen een week later moest ik `m brengen en toen was het weer in een halve dag gemaakt.
En bij de garage waar ik heen ga is het ook vandaag bestellen dan is het er morgen of de dag erna. Laatst had ik `m naar een monteur gebracht die dat is z`n vrije uurtjes erbij doet. Toen moest er ook iets besteld worden, had ie het zo gemaakt dat ik er nog wel mee kon rijden en dan ging hij het bestellen een week later moest ik `m brengen en toen was het weer in een halve dag gemaakt.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Een vriendin van mij is ook op zoek naar een auto, en stuurde mij een link. Dus ik kijken en zeggen wat ik ervan vond. Maar nu wil ik zelf ook een nieuwe auto, maar dat is helemaal niet nodig eigenlijk, maar ja na 2 jaar mag het wel toch
Een vriendin van mij is ook op zoek naar een auto, en stuurde mij een link. Dus ik kijken en zeggen wat ik ervan vond. Maar nu wil ik zelf ook een nieuwe auto, maar dat is helemaal niet nodig eigenlijk, maar ja na 2 jaar mag het wel toch
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, ik wil niet een te dure auto nu, ben nog steeds aan het sparen voor m`n A3, dus vandaar.
Vanavond maar even zien of ik het geregeld krijg.
Vanavond maar even zien of ik het geregeld krijg.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja hoor, ik heb tot nu toe ieder jaar nog een andere auto gekocht.May schreef:Goedemorgen!
Rush- Lady Post-a-lot
eigenlijk wil ik ook een andere auto, vanwege de kleine straks is een 3 deur niet zo handig. Helaas hebben we het geld er gewoon niet voor.
Gast- Gast
Tuurlijk mag je naar 2 jaar al een andere auto may.
Als moet ik eerlijk zeggen dat het bij mij nu al kriebelt..
Jordana- Ratel
Ik vind een 5-deurs eigenlijk verschrikkelijk qua uiterlijk, maar het is inderdaad wel zo ongelooflijk handig. Zelfs zonder kinderen. :-)Lily schreef:eigenlijk wil ik ook een andere auto, vanwege de kleine straks is een 3 deur niet zo handig. Helaas hebben we het geld er gewoon niet voor.
Rush- Lady Post-a-lot
asociaalJordana schreef:Tuurlijk mag je naar 2 jaar al een andere auto may.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: