DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Ja oke, maar jij hebt een prachtig figuurtje....maar goed, ik snap wel dat als je 'ziek' bent je daar niet van bewust bent en elke kilo al te zwaar is.Alex schreef:Zelda schreef:Huh, volgens je BMI ofzo? Kan ik me haast niet voorstellen..Alex schreef:Lily schreef:snap dat je ervan baalt lex, maar is het juist niet goed dat je wat bent aangekomen?
Nee, ik heb geen aankomlijn ofzo, ik ben zes kilo zwaarder dan ik zou mogen wegen.
Er is een bepaald gewicht dat het beste bij je past (uitgegaan van je lengte) en daar zit ik zes kilo boven.
Sterkte
Gast- Gast
lex, ik sluit me aan bij zelda. Je ziet er echt super uit en zeker niet te dik. Al begrijp ik dat jij dit anders ziet.
Ibbeltje, ik heb nu met verjaardag vortaan zoiets van op=op. Hoewel ik het tot nu toe altijd bij m`n ouders gevierd heb en dit jaar voor het eerst zelf thuis zal vieren dus ook ik zal waarschijnlijk veel te veel inkopen haha.
Ibbeltje, ik heb nu met verjaardag vortaan zoiets van op=op. Hoewel ik het tot nu toe altijd bij m`n ouders gevierd heb en dit jaar voor het eerst zelf thuis zal vieren dus ook ik zal waarschijnlijk veel te veel inkopen haha.
Gast- Gast
Ja is ook wel zo op = op maar het gevoel je gasten te weinig te geven of zo dat voelt niet goed AL weet ik ook wel dat dat eigenlijk niet zo is.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
denk dat ik gewoon blokjes kaas en worst e.d. dan wat extra koop. Die zijn wat langer houdbaar
edit en kan je ook niet zelf iets van salades maken? Fruitsalade, eiersalade, ...
edit en kan je ook niet zelf iets van salades maken? Fruitsalade, eiersalade, ...
Gast- Gast
Ik wilde nou eens geen of zo weinig mogelijk standaard dingen Ik haal misschien mij ook wel teveel op mijn hals haha maar goed ik vind het leuk om dingen te maken.
Lily schreef:denk dat ik gewoon blokjes kaas en worst e.d. dan wat extra koop. Die zijn wat langer houdbaar
Ja kan ook nog. Maar doe denk ik geen toastjes ... al kan fruitsalade misschien wel ...
Zo maar eens verder klaar maken om naar mijn ouders te gaan. Even vast de boodschappenlijst uitprinten en de auto weer terug brengen. En dan komen ze straks weer terug en kan ik de auto weer lenen voor als ik moet werken.
Pff echt zo onhandig als je je auto net hebt.
Pff echt zo onhandig als je je auto net hebt.
Morguh,
Wat voel ik me bleghh...
Wat voel ik me bleghh...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Deze week vrijdag 2 weken kwijt en waarschijnlijk ook dan pas terug.
Wat hebben ze dan allemaal moeten doen Ibbeltje?
Jordana- Ratel
Nou ik was tussendoor gekomen en ze hadden het al erg druk. Ik kon de auto ook eerder ophalen en door garage hier late maken, maar ja we hebben gekozen om hem daar te laten maken. Hij moest een onderdeel ergens heen sturen of zo om te laten maken of zo (weet even niet precies) en dan zou hij hem deze week dus in elkaar kunnen zetten pas.
Als ik geluk heb is hij eerder klaar maar goed we zien wel.
Als ik geluk heb is hij eerder klaar maar goed we zien wel.
Jordana schreef:Wat hebben ze dan allemaal moeten doen Ibbeltje?
Nou ik ben niet goed in het onthouden van die namen van onderdelen haha. maar ze moesten iets door laten spuiten (slang van benzine of zoiets), kabeltjes zijn vervangen, bougie en een injector of zoiets moest gemaakt worden. Er zaten 2 gaatjes in geloof ik. Heel verhaal vertelde die man dus weet even niet exact meer.
Ibbeltje schreef:Jordana schreef:Wat hebben ze dan allemaal moeten doen Ibbeltje?
Nou ik ben niet goed in het onthouden van die namen van onderdelen haha. maar ze moesten iets door laten spuiten (slang van benzine of zoiets), kabeltjes zijn vervangen, bougie en een injector of zoiets moest gemaakt worden. Er zaten 2 gaatjes in geloof ik. Heel verhaal vertelde die man dus weet even niet exact meer.
Maar dat dit twee weken duurt??? Sorry maar dat kan echt niet. Ja oke er kan vertraging op spullen zitten maar als ik me niet vergist hebben jullie toch een auto waar je toch makkelijk aan spullen ervan kan komen?
Jordana- Ratel
Geen idee? Deawoo Matis heb ik.
Maarre ja ik weet het ook niet? Ik ken de garage ook verder niet en ben er min of meer gestrand, En ja wat kan ik er aan doen?
Maarre ja ik weet het ook niet? Ik ken de garage ook verder niet en ben er min of meer gestrand, En ja wat kan ik er aan doen?
ik vind 2 weken ook wel heel erg lang hoor, stel je werkt 40 uur in de week dan ben je wel zwaar de pineut.
Gast- Gast
Ik vind het heel amateuristisch, belachelijk dat het zolang moet duren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nou het scheelt gewoon dat ik pap zijn auto kan lenen...
Ibbeltje schreef:Geen idee?
Ik bedoel het niet aanvallend. Sorry.
Jordana- Ratel
dat bedoel ik, jij kan `m nog een beetje/redelijk missen. Maar stel mijn auto is kapot en het zou 2 weken voordat ie klaar is, sorry maar daar zou ik niet mee akkoord gaan. Ik werk 40u in de week en heb die auto dagelijks nodig.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik vind het heel amateuristisch, belachelijk dat het zolang moet duren.
Dank u rush deze woorden zocht ik.
Heb jij al die andere?
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Ibbeltje schreef:Geen idee?
Ik bedoel het niet aanvallend. Sorry.
Nee snap ik Maar ja ik kan er ook niet veel aan doen lijkt mij. En vind het ook lang hoor, heb hem liever ook al terug.
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: