DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Maar wat Zusje ook al vroeg.. wat kan hij doen tegen onweer?Ibbeltje schreef:Smikk in bed is vriend niet bij mij en woonkamer wel...het is het gevoel denk ik zoals ik in mijn eerder post al zei. Dat het misschien komt van vroeger.
Zoals ik al zei niks behalve bij mij in de buurt zijn...
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Youandi schreef:Als je de donder hoort, kun je net doen alsof de buurman de container buiten zet. Dat klinkt net zo!
haha nou dat was bij deze donder helaas niet zo
Smikkell schreef:Ik vond het ook wel fijn dat ik vannacht werd beschermd voor "de muis" hoor..Zusje schreef:Ik gok dat ze zelf bang was Smikkel...
Anyway, het is ook gewoon een kwestie van relativeren. Probeer erom te lachen dat je schrikt. Het is ook maar onweer natuurlijk. Je kunt ook gewoon je vent het bed in verleiden natuurlijk .
Gast- Gast
O my, over buurmannen gesproken. Mijn buurman was de inhoud van zijn vriezer in vuilniszakken aan het stoppen en die bracht hij een voor een weg. Hij is wat schuw waardoor het altijd lijkt of hij iets stiekems aan het doen is en mijn fantasie sloeg al weer op hol. Hij heeft ook een alarm op zijn huis (klein smerig huis waar niet te halen valt behalve stápels telefoonboeken en smerigheid)...Youandi schreef:Als je de donder hoort, kun je net doen alsof de buurman de container buiten zet. Dat klinkt net zo!
Gast- Gast
Twee muizen... Ik zweer het!Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik vond het ook wel fijn dat ik vannacht werd beschermd voor "de muis" hoor..Zusje schreef:Ik gok dat ze zelf bang was Smikkel...
Anyway, het is ook gewoon een kwestie van relativeren. Probeer erom te lachen dat je schrikt. Het is ook maar onweer natuurlijk. Je kunt ook gewoon je vent het bed in verleiden natuurlijk .
Gast- Gast
Ik wil ook onweer!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
haha ja Smikk snap dat er dan van alles door je hoofd spookt. Hoe wist je dat hij zijn vriezer aan het leegmaken was trouwens?
Ik denk dat ik een blog ga nemen en elke dag ga schrijven over mijn leven met de muis.
Gast- Gast
Dat zag ik. Zijn woonkamerraam zit bij mijn voordeur.Ibbeltje schreef:haha ja Smikk snap dat er dan van alles door je hoofd spookt. Hoe wist je dat hij zijn vriezer aan het leegmaken was trouwens?
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Youandi schreef:Als je de donder hoort, kun je net doen alsof de buurman de container buiten zet. Dat klinkt net zo!
haha nou dat was bij deze donder helaas niet zo
Dan liet 'ie em omvallen
Gast- Gast
Ja ja Smikk . Ik ben moe... Ga nog wat lezen (leren) en lekker slapen. Morgen om de hoek beginnen, das wel relaxed! En ik heb weer een goede beoordeling gehad vandaag dus ga met een tevreden gevoel slapen .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat zag ik. Zijn woonkamerraam zit bij mijn voordeur.Ibbeltje schreef:haha ja Smikk snap dat er dan van alles door je hoofd spookt. Hoe wist je dat hij zijn vriezer aan het leegmaken was trouwens?
aaah ok vandaar. Maar ik zie nu ook beelden voor mij hahah
Smikkell schreef:Ik denk dat ik een blog ga nemen en elke dag ga schrijven over mijn leven met de muis.
Jaaaa! Maar dan moet je er wel een soort Tom & Jerry van maken want als de muis dood gaat heb je niks meer te schrijven natuurlijk...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk dat ik een blog ga nemen en elke dag ga schrijven over mijn leven met de muis.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikk, enge buurman heb jij!
De mijne neukt alleen maar met de achterbuurvrouw. Maar daar merken wij niet zoveel van, gelukkig, behalve haar tikkende hakjes wanneer ze weer aan de beurt is
De mijne neukt alleen maar met de achterbuurvrouw. Maar daar merken wij niet zoveel van, gelukkig, behalve haar tikkende hakjes wanneer ze weer aan de beurt is
Gast- Gast
Goed gedaan, Zusje! Welterusten alvast!
Hmm.. dat ik mijn buurman de vriezer zie leeghalen, dat kan nog gebeuren... maar hoe weet je dat 'ze' 'het' doen?Youandi schreef:Smikk, enge buurman heb jij!
Gast- Gast
Wat jonguh?Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat ik een blog ga nemen en elke dag ga schrijven over mijn leven met de muis.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hmm.. dat ik mijn buurman de vriezer zie leeghalen, dat kan nog gebeuren... maar hoe weet je dat 'ze' 'het' doen?Youandi schreef:Smikk, enge buurman heb jij!
Dat heeft 'ie ons zelf verteld. Hij was bij ons op visite, toen hij werd gebeld door haar. Ze was helemaal paniekerig, want haar man was er achter gekomen. Wij konden het hele gesprek volgen. Toen moest ie ons wel uitleggen wat er aan de hand was...
Gast- Gast
Nog een afsluiter . Iemand vrolijkte me hier gisteravond mee op, moest er wel om lachen
Gast- Gast
Niks jonguh!Smikkell schreef:Wat jonguh?Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat ik een blog ga nemen en elke dag ga schrijven over mijn leven met de muis.
bestelling is geplaatst!
Wat dan wél irritant is, is dat tijdens het bestel-proces bleek dat één artikel uitverkocht was en ik kan er toch niet meer achter komen welk ding dat nou was...
Wat dan wél irritant is, is dat tijdens het bestel-proces bleek dat één artikel uitverkocht was en ik kan er toch niet meer achter komen welk ding dat nou was...
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: