DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
+1, al waren die die ik had gezien met een beetje groene pesto i.p.v. basilicum.Joan schreef:Ibbeltje schreef:War vul je gevulde cherrytomaatjes mee? Kruidenkaas of zo?
Ik zag laatste een spiesje van cherrytomaatjes, door de helft gesneden, stukje mozzarella er tussen en dan over de mozzarella wat basilicum strooien. Prikkertje er door, klaar! Zag er heel leuk uit
Gast- Gast
hahaha Lily
En joan> ik weet niet of ik mozzarella lust, nog nooit gehad.
En joan> ik weet niet of ik mozzarella lust, nog nooit gehad.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Als je brie en kaas lust, lust je denk ik ook wel mozzarella! De structuur is alleen wat anders..
Gast- Gast
Ben geen brie en kaas fan hahaha
Nee niet dat ik weet Reva...ben ook geen kaas fan. Alleen jong belegen soms
Smikkell schreef:Daar heb je mevrouw Lust ik Niet weer
Jaa kan er ook niks aan doen. EN dat terwijl mijn vader in een kaasfabriek heeft gewerkt met heel veel soorten kaas. Maar nee ik hou er niet van.
Ik vind mozzarella niet echt een kaassmaak hebben ofzo. Eigenlijk is het best flauw. Ik vind het gesmolten lekker, op een pizza NOMNOM
Gast- Gast
Jij zegt het echt nog vaker dan een gemiddeld kind uit mijn omgeving.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Daar heb je mevrouw Lust ik Niet weer
Jaa kan er ook niks aan doen. EN dat terwijl mijn vader in een kaasfabriek heeft gewerkt met heel veel soorten kaas. Maar nee ik hou er niet van.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jij zegt het echt nog vaker dan een gemiddeld kind uit mijn omgeving.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Daar heb je mevrouw Lust ik Niet weer
Hoe vaak zeg ik dat dan? Zeg dat echt niet vaak volgens mij?? Maar goed al is het wel zo tja wat moet ik er van zeggen haha
Inderdaad, op lasagna!Joan schreef:Ik vind mozzarella niet echt een kaassmaak hebben ofzo. Eigenlijk is het best flauw. Ik vind het gesmolten lekker, op een pizza NOMNOM
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Joan schreef:Ik vind mozzarella niet echt een kaassmaak hebben ofzo. Eigenlijk is het best flauw. Ik vind het gesmolten lekker, op een pizza NOMNOM
ooh oke dan heb ik altijd gewoon die gedachten dat het zo'n kaas smaak heeft.
Maar heb het gewoon nog nooit gehad. Niet bewust of zo.
Caprese salade op een stokje is inderdaad wel een idee. Er zijn genoeg gezonde hapjes te vinden hoor. Ik ga alleen nu de deur uit en mag niet meer forummen op de fiets van de baas.
Gast- Gast
Caprese salade...dat ga eens googlen. Dank je!
En ja genoeg gezonde hapjes daarom kan ik niet kiezen whaha
Laatst aangepast door Ibbeltje op ma 23 jan 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Hoe komt dat?Lily schreef:ach ik lust ook ontzettend veel niet, ben een moeilijke eter. Ach ...
Gast- Gast
Oeehlala ik hoop zo dat mijn pakket nog niet is bezorgd Ben nu thuis, dus nu mag het.
Smikk, werkse!
Smikk, werkse!
Gast- Gast
Oow dat is de de caprese
Whaha daarmee doelt Smik op die stokjes met tomaat, mozzarella en basilicum. Dat is capresesaladeIbbeltje schreef:Caprese salade...dat ga eens googlen. Dank je!
Overigens vind ik niet dat als je brie en kaas lust dat je dan ook mozzarella lust. Brie heeft een vrij sterke smaak, kaas is behoorlijk zout, mozzarella is juist heel licht van smaak en heel anders van structuur. Maar wel heel erg lekker!
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Caprese salade...dat ga eens googlen. Dank je!
Bwahahahahaha, ja gaat dat maar eens googlen
Gast- Gast
haha ja wist ik veel dat die zo heette ... maar goed ze zien er op zich wel lekker uit.
Alex ben je er nog???
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40