DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Rotte appel.Sjaantje schreef:Oh dus je denkt dat IK fake ben??????Smikkell schreef:Ik denk dat jij alles bij elkaar verzint en Toet en jij ook helemaal geen overeenkomst hebben en ze het daar over heeft.Sjaantje schreef:Wederom +1Smikkell schreef:Toet... kom met een uitleg!
Klopt. Ik verzin álles bij elkaar
Gast- Gast
Kots je me nu uit?Smikkell schreef:Rotte appel.Sjaantje schreef:Oh dus je denkt dat IK fake ben??????Smikkell schreef:Ik denk dat jij alles bij elkaar verzint en Toet en jij ook helemaal geen overeenkomst hebben en ze het daar over heeft.Sjaantje schreef:Wederom +1Smikkell schreef:Toet... kom met een uitleg!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik hang boven de pot.Sjaantje schreef:Kots je me nu uit?Smikkell schreef:Rotte appel.Sjaantje schreef:Oh dus je denkt dat IK fake ben??????Smikkell schreef:Ik denk dat jij alles bij elkaar verzint en Toet en jij ook helemaal geen overeenkomst hebben en ze het daar over heeft.Sjaantje schreef:Wederom +1Smikkell schreef:Toet... kom met een uitleg!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik hang boven de pot.Sjaantje schreef:Kots je me nu uit?Smikkell schreef:Rotte appel.Sjaantje schreef:Oh dus je denkt dat IK fake ben??????Smikkell schreef:Ik denk dat jij alles bij elkaar verzint en Toet en jij ook helemaal geen overeenkomst hebben en ze het daar over heeft.Sjaantje schreef:Wederom +1Smikkell schreef:Toet... kom met een uitleg!
Heul trots.Smikkell schreef:Amber is vast trots op me..
Smikkell schreef:Check even je brandverzekering.Reva schreef:Plaatsvervangende schaamte.
Kan niet, zit op de wc. Tis nog waar ook.
Gast- Gast
Heet je ook Amber?Reva schreef:Smikkell schreef:Check even je brandverzekering.Reva schreef:Plaatsvervangende schaamte.
Kan niet, zit op de wc. Tis nog waar ook.
Maar uhh.. dat andere mensen overal een dagcafe van maken betekent niet dat wij hier een dieettopic van moeten maken!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Check even je brandverzekering.Reva schreef:Plaatsvervangende schaamte.
Kan niet, zit op de wc. Tis nog waar ook.Heet je ook Amber?
Gast- Gast
Oeps! Ik zou vandaag het kussen in elkaar zetten. Dat heb ik morgenochtend nodig. Ik wist dat ik iets wou doen deze avond.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar uhh.. dat andere mensen overal een dagcafe van maken betekent niet dat wij hier een dieettopic van moeten maken!
Ik eet een bak noodles
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dit is geen dieettopic want ik heb net nog zitten midnight-snacken
Toet schreef:Smikkell schreef:Maar uhh.. dat andere mensen overal een dagcafe van maken betekent niet dat wij hier een dieettopic van moeten maken!
Ik eet een bak noodles
Satan!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Dit is geen dieettopic want ik heb net nog zitten midnight-snacken
Ik ook!
Gast- Gast
Ik heb een mega lekkere smaak ontdekt bij de toko: noodles garlic prawns
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Maar ik heb het nu op, dus ik moet eigenlijk naar bed Morgen weer werken en fysioReva schreef:Sjaantje schreef:Dit is geen dieettopic want ik heb net nog zitten midnight-snacken
Ik ook!
Beter wis je toch even snel alle sporen van brandstichting uit..Reva schreef:Ik moet douchen maar ik wil niet.
Gast- Gast
Ja maaaarr.. Ik wil een massage!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Beter wis je toch even snel alle sporen van brandstichting uit..Reva schreef:Ik moet douchen maar ik wil niet.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Doen ze in de dieettopics ookSjaantje schreef:Dit is geen dieettopic want ik heb net nog zitten midnight-snacken
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: