DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
De een na laatste vind ik ook eng. Nee, ik vind er ook geen een leuk.Zusje schreef:Ieeeeuw! Die derde heeft echt een rond kontje bah! Hahaha
Gast- Gast
Reva schreef:Whaaaaaaaa, Charlieeee Hoe gaat het?
Het gaat wat beter!
AFKLOPPEN!!!
Gast- Gast
Reva schreef:Je hebt ook mensen die wanhopig ergens een semi-dagcafe proberen na te bootsen
Gast- Gast
Voor jou heb ik een specialeReva schreef:Ik vind er geen 1 lekker.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 23 jan 2012 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zo, ik heb lekker gedoucht En ben gelukkig die naakte mannen niet tegengekomen, iehw!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik vind forumzeeheksen ook gadver.Reva schreef:Mooi zo, Charlie
Smikkell: gadver de GADVER.
Gast- Gast
Ja, naakte mannen.... bah!Suus schreef:Zo, ik heb lekker gedoucht En ben gelukkig die naakte mannen niet tegengekomen, iehw!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Iemand nog verdrietige exen die ik moet troosten?
Euh nou ik weet wel iemand
Gast- Gast
Die is te jong.Reva schreef:Smikkell schreef:Iemand nog verdrietige exen die ik moet troosten?
Euh nou ik weet wel iemand
Gast- Gast
Zo'n groep als die van jou vind ik toch iets te veel van het goede... Als ze nu nog lekker warenSmikkell schreef:Ja, naakte mannen.... bah!Suus schreef:Zo, ik heb lekker gedoucht En ben gelukkig die naakte mannen niet tegengekomen, iehw!
Suus- Lady Post-a-lot
Kom maar door met wat jij lekker vindt dan...Suus schreef:Zo'n groep als die van jou vind ik toch iets te veel van het goede... Als ze nu nog lekker warenSmikkell schreef:Ja, naakte mannen.... bah!Suus schreef:Zo, ik heb lekker gedoucht En ben gelukkig die naakte mannen niet tegengekomen, iehw!
Gast- Gast
De lekkerste heb ik hier al
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb gedreigd dat als ik niet snel aandacht krijg ik mijn huis in de fik steek
Gast- Gast
Kon je niets beters bedenken?Reva schreef:Ik heb gedreigd dat als ik niet snel aandacht krijg ik mijn huis in de fik steek
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kon je niets beters bedenken?Reva schreef:Ik heb gedreigd dat als ik niet snel aandacht krijg ik mijn huis in de fik steek
Ik vond 'Krijg je van jou echt alleen aandacht als je je huis in de fik steekt' wel treffend. Maar ik sta open voor suggesties.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik vind forumzeeheksen ook gadver.Reva schreef:Mooi zo, Charlie
Smikkell: gadver de GADVER.
Ja, daar kots ik op.
Gast- Gast
Neuh, mijn exen zijn vooral blij dat ze van me af zijnSmikkell schreef:Iemand nog verdrietige exen die ik moet troosten?
Gast- Gast
Mis ik iets?Reva schreef:Je hebt ook mensen die wanhopig ergens een semi-dagcafe proberen na te bootsen
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Mis ik iets?Reva schreef:Je hebt ook mensen die wanhopig ergens een semi-dagcafe proberen na te bootsen
Missen wil ik het niet noemen.
Gast- Gast
Oke, ondertiteling please...Reva schreef:Stofzuiger schreef:Mis ik iets?Reva schreef:Je hebt ook mensen die wanhopig ergens een semi-dagcafe proberen na te bootsen
Missen wil ik het niet noemen.
Gast- Gast
Daar heb je alleen jezelf mee als hij het zo ver laat komen. Ik dacht meer aan een openbaar gebouw. Iets meer maatschappelijke druk en minder schade voor jou zelf.Reva schreef:Smikkell schreef:Kon je niets beters bedenken?Reva schreef:Ik heb gedreigd dat als ik niet snel aandacht krijg ik mijn huis in de fik steek
Ik vond 'Krijg je van jou echt alleen aandacht als je je huis in de fik steekt' wel treffend. Maar ik sta open voor suggesties.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: