DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Dolcis_ schreef:haha! Dat is niet leuk! Dikke blaar? Foto?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Have fun Dollie..Dolcis_ schreef:Ik plof op de bank! Doeg dames! Smikkell beterschap met je blaar
Gast- Gast
Dollie... ik moet dan steeds aan een schaap denken...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Have fun Dollie de DuifDolcis_ schreef:Ik plof op de bank! Doeg dames! Smikkell beterschap met je blaar
Gast- Gast
EendStofzuiger schreef:Smikkell schreef:Have fun Dollie deDolcis_ schreef:Ik plof op de bank! Doeg dames! Smikkell beterschap met je blaarDuif
Gast- Gast
SchaapStofzuiger schreef:Stofzuiger schreef:Smikkell schreef:Have fun Dollie deDolcis_ schreef:Ik plof op de bank! Doeg dames! Smikkell beterschap met je blaarDuifEend
En veelzijdig, kennelijkSmikkell schreef:Schapen, duiven.. Dolcis is best normaal en aardig hoor.
Best normaal klinkt toch anders als 'normaal', verklaar je nader SnikSmikkell schreef:Schapen, duiven.. Dolcis is best normaal en aardig hoor.
Gast- Gast
Duif. Dollie de Duif van Pluk van de PettefletSjaantje schreef:Stofzuiger schreef:Stofzuiger schreef:Smikkell schreef:Have fun Dollie deDolcis_ schreef:Ik plof op de bank! Doeg dames! Smikkell beterschap met je blaarDuifEendSchaap
Gast- Gast
Excuus, Stoffie
Gelukkig heb ik twee nieuwe knietjes en kan ik dus knielen om vergiffenisStofzuiger schreef:Lijkt me zeker op zijn plaatsSjaantje schreef:Excuus, Stoffie
Je bent lekker bezig. Als je zo door blijft gaan, dan heb je binnenkort weer een setje nieuwe knieen nodig.Sjaantje schreef:Gelukkig heb ik twee nieuwe knietjes en kan ik dus knielen om vergiffenisStofzuiger schreef:Lijkt me zeker op zijn plaatsSjaantje schreef:Excuus, Stoffie
Gast- Gast
Je hebt mazzel. Ik heb het even geprobeerd, maar ik kan nog niet zó ver dat ik daadwerkelijk kan knielen.
Geen vergiffenis dus.
Geen vergiffenis dus.
Betaal ik genoeg ziektekostenpremie voorSmikkell schreef:Je bent lekker bezig. Als je zo door blijft gaan, dan heb je binnenkort weer een setje nieuwe knieen nodig.Sjaantje schreef:Gelukkig heb ik twee nieuwe knietjes en kan ik dus knielen om vergiffenisStofzuiger schreef:Lijkt me zeker op zijn plaatsSjaantje schreef:Excuus, Stoffie
En ik ook, ben ik bang.Sjaantje schreef:Betaal ik genoeg ziektekostenpremie voorSmikkell schreef:Je bent lekker bezig. Als je zo door blijft gaan, dan heb je binnenkort weer een setje nieuwe knieen nodig.Sjaantje schreef:Gelukkig heb ik twee nieuwe knietjes en kan ik dus knielen om vergiffenisStofzuiger schreef:Lijkt me zeker op zijn plaatsSjaantje schreef:Excuus, Stoffie
Gast- Gast
Nee, ik heb ervoor gezorgd dat mensen die ik ken, niet mee hoeven te betalen aan mijn renovaties.Smikkell schreef:En ik ook, ben ik bang.
Nobele ros.Sjaantje schreef:Nee, ik heb ervoor gezorgd dat mensen die ik ken, niet mee hoeven te betalen aan mijn renovaties.Smikkell schreef:En ik ook, ben ik bang.
Gast- Gast
That's me Minste dat ik kan doen voor mijn bekenden, toch?Smikkell schreef:Nobele ros.Sjaantje schreef:Nee, ik heb ervoor gezorgd dat mensen die ik ken, niet mee hoeven te betalen aan mijn renovaties.Smikkell schreef:En ik ook, ben ik bang.
Joehoe!
Waar is iedereen?
Waar is iedereen?