DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Ik wil ook maatje 36 shoppen *dream on Erin*
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Leuk is dat he, shoppen in een andere maat. Ik laat ook altijd alles door mijn moeder keuren en als ik dan nog twijfel door mijn vader, die is vies eerlijk
Oh nee mijn pa vind alles wel goed whaha dus daar heb je niks aan
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:Ik heb elke nacht maat 36!
Voor mij was het ook zo'n 8 jaar geleden hoor
Gast- Gast
Haha, leuk zusje! Ik ging gister 2 broeken van mn h&m bestelling passen, 2 skinnyjeans. Zegt mijn vriend opeens; 'Is dat nou hip, van die strakke broeken?' Ik stond hem echt zo aan te kijken . Uhm, dat is iets wat mijn vader zou vragen
Gast- Gast
Jolee schreef:Haha, leuk zusje! Ik ging gister 2 broeken van mn h&m bestelling passen, 2 skinnyjeans. Zegt mijn vriend opeens; 'Is dat nou hip, van die strakke broeken?' Ik stond hem echt zo aan te kijken . Uhm, dat is iets wat mijn vader zou vragen
Hahahahaha, onder welke steen heeft hij gezeten dan?
Ik moet zeggen dat ik ook niet daar aan kan wennen hoor... Had er vanmorgen ook een paar aan maar ik zou niet weten wat ik daar dan op draag enzo dus heb ze maar weer teruggehangen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb elke nacht maat 36!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja, 8 jaar geleden had ik ook overdag maat 36. Maar ik heb het idee dat het hier wel goed gaat. Maar 38 moet haalbaar zijn!Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik heb elke nacht maat 36!
Voor mij was het ook zo'n 8 jaar geleden hoor
***(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op za 21 jan 2012 - 3:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
S. vond het altijd verschrikkelijk als ik mijn broek in mijn laarzen had. Voor de deur bij hem deed ik vaak snel mijn broek er uit Alleen het hielp niet, want hij zag dat mijn broek gekreukeld wasZusje schreef:Jolee schreef:Haha, leuk zusje! Ik ging gister 2 broeken van mn h&m bestelling passen, 2 skinnyjeans. Zegt mijn vriend opeens; 'Is dat nou hip, van die strakke broeken?' Ik stond hem echt zo aan te kijken . Uhm, dat is iets wat mijn vader zou vragen
Ik moet zeggen dat ik ook niet daar aan kan wennen hoor... Had er vanmorgen ook een paar aan maar ik zou niet weten wat ik daar dan op draag enzo dus heb ze maar weer teruggehangen.
Gast- Gast
Zusje schreef:Jolee schreef:Haha, leuk zusje! Ik ging gister 2 broeken van mn h&m bestelling passen, 2 skinnyjeans. Zegt mijn vriend opeens; 'Is dat nou hip, van die strakke broeken?' Ik stond hem echt zo aan te kijken . Uhm, dat is iets wat mijn vader zou vragen
Ik draag eigenlijk altijd laarzen over mijn skinny of gympies eronder. In de zomer vind ik het leuk met slippers en met pumps is ook mooi. Erop kan je van alles dragen ik heb alleen maar strakke broeken eigenlijk, daardoor was ik ook flabbergasted van zijn vraag. Misschien is ie in shock omdat zn moeder ook strakke broeken draagt.
Gast- Gast
Heey!
Zo ik ben toe aan pauze! Ben hier aan het opruimen, make-up kast is uitgemest, kledingkast ook (2 vuilniszakken vol met kleren die weg kunnen, die gaan naar de kledingcontainer!), tv kast is verplaatst en opgeruimd, zo nog alles afstoffen en stofzuigen! Heerlijk opgeruimd is het dan !
Zusje wat fijn dat je maat 36 kon kopen joh !
Zo ik ben toe aan pauze! Ben hier aan het opruimen, make-up kast is uitgemest, kledingkast ook (2 vuilniszakken vol met kleren die weg kunnen, die gaan naar de kledingcontainer!), tv kast is verplaatst en opgeruimd, zo nog alles afstoffen en stofzuigen! Heerlijk opgeruimd is het dan !
Zusje wat fijn dat je maat 36 kon kopen joh !
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Goed bezig Smik! En ik weet wel zeker dat je het haalt, mijn broek wacht op je .
Ik vind skinny wel leuk met iets langs erop dat minstens over je kruis heen valt zeg maar. Maar dan maken laarzen eroverheen je benen weer zo kort. Dan zit ik dus altijd in die tweestrijd en denk ik 'laat maar' .
Ik vind skinny wel leuk met iets langs erop dat minstens over je kruis heen valt zeg maar. Maar dan maken laarzen eroverheen je benen weer zo kort. Dan zit ik dus altijd in die tweestrijd en denk ik 'laat maar' .
Gast- Gast
_Liv schreef:Goedemiddag!
Mijn huisje is ook weer schoon!
En nu wil je ook een compliment?
Gast- Gast
Zusje, kan het dat de PM functie het niet doet? Ik probeer een PM te sturen en als ik dan in mijn inbox kijk, staat ie er niet.
Gast- Gast
Plofse! Ik moest vannacht nog steeds lachen om die foto. Vooral dat gezicht van je en die brilReva schreef:Goed bezig, SG
Me home, jeej, dus mag even op de bank ploffen van mezelf.
Ik had voor vandaag allemaal plannen, maar ben niet vooruit te branden. Heb alles al verschoven naar later deze week
*** dus wel een weekend op de bank verdiend. Wel even opruimen vandaag, want morgen komt mijn kast. Ze vroegen waar ik hem ging zetten.... ik denk dat ik ze maar vraag om hem bij de voordeur af te zetten en niet binnen te komen, want dan nemen ze hem meteen weer mee
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op za 21 jan 2012 - 3:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jolee schreef:Zusje, kan het dat de PM functie het niet doet? Ik probeer een PM te sturen en als ik dan in mijn inbox kijk, staat ie er niet.
Ik begrijp je even niet? Je probeert er 1 te sturen maar je kijkt in je inbox en daar staat hij niet? Daar staan verstuurde PM's toch sowieso nooit? Hij komt eerst in je postvak uit te staan en als hij gelezen wordt komt hij bij verzonden te staan, volgens mij. Bij mij werkt de functie gewoon. Zit je verzonden of uitbox mss vol?
Gast- Gast
Reva, het opruimen was hier hoognodig, ik gooide onderin mijn kledingkast steeds meer andere troep en het maar raar vinden dat ik geen schoenen meer kon vinden...
Zusje, dat heb ik ook altijd met langere shirts en dan laarzen over mijn broek. Nu heb ik sinds deze winter ook halfhoge laarsjes, dus dan kies ik eerder voor die laarzen in plaats van hoge laarzen.
Zusje, dat heb ik ook altijd met langere shirts en dan laarzen over mijn broek. Nu heb ik sinds deze winter ook halfhoge laarsjes, dus dan kies ik eerder voor die laarzen in plaats van hoge laarzen.
Tiana- Ratel
Heb vandaag dingen gedaan die ik eigenlijk niet gepland had haha.
Maar fijn dat ze gedaan zijn iig want ze moesten een keer.
Maar fijn dat ze gedaan zijn iig want ze moesten een keer.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oh, sorry. Hij staat idd in outbox. Ik dacht dat het allemaal in een box stond. Dank je
Gast- Gast
Wat heb je gedaan dan Ibbel?
Smikk, op de bank hangen kan ook lekker zijn! Ik ga zo nog even met een doekje over de kasten etc. heen en dan ga ik stofzuigen en doe ik ook even niks meer nadat ik lekker gedoucht heb!
Smikk, op de bank hangen kan ook lekker zijn! Ik ga zo nog even met een doekje over de kasten etc. heen en dan ga ik stofzuigen en doe ik ook even niks meer nadat ik lekker gedoucht heb!
Tiana- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: