DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Alex schreef:Ja, ik moest vanaf halverwege december terugkijken. Nu schiet het wel op, haha.
Oh joh dat is nog van even terug. maar je bent al in januari dus je bent al een heel eind haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Bestellen Mapje waar?
Wat voor bank, Mappie? En waar vandaan?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Op de meubelboulevard maar ik weet ff niet meer welke winkel Nuciaaaa, help?!Ibbeltje schreef:Bestellen Mapje waar?
Nouja, ik denk dat ik het wel weet als ik er weer langs loop. Vind het trouwens wel 'eng' om dat ding te bestellen, weer een stapje dichterbij het definitieve. Moet niet zo zeuren denk ik maar elk stapje is toch een soort drempeltje.
Oh en ik had trouwens ook hele gave lampen gezien, maar daarvan weet ik al helemáál niet meer waar
Gast- Gast
Ja dat is een stap idd die het nog definitiever maakt
Maar wel lekker zo je eigen dingen uitzoeken, helemaal wat jij wil en lekker nieuw
Maar wel lekker zo je eigen dingen uitzoeken, helemaal wat jij wil en lekker nieuw
Is J. al verhuisd? Ik snap dat het nu wel definitief voelt als je je meubels gaat uitzoeken ... Als je hulp nodig hebt met klussen/verven/inrichting dan mag je me bellen!
Alex- Ratel
De naam van de bank weet ik dan weer wel, hahaAlex schreef:Wat voor bank, Mappie? En waar vandaan?
Deze, maar dan in het donkerbruin en met houten poten ipv metaal:
Crap, krijg het plaatje er niet onder. Maar hoe dan ook, nu twijfel ik weer of ik wel een stoffen bank wil ivm de kattenharen. Maar leer wil ik niet meer.. oa ivm de kattennagels
Gast- Gast
Oooh, die bank is mooooi! Een stoffen bank is denk ik beter dan een leren bank als je katten hebt. Ik moet wel om de dag de bank even afzuigen, maar als dat het ergste is ...
Alex- Ratel
Die is wel heel mooi Map!
Alex schreef:Is J. al verhuisd? Ik snap dat het nu wel definitief voelt als je je meubels gaat uitzoeken ... Als je hulp nodig hebt met klussen/verven/inrichting dan mag je me bellen!
Nee hij is nog niet verhuisd, heeft nu 1,5 week de sleutel en is gelukkig wel veel an de slag in het huis, dus echt lang zal het hopelijk niet duren. Al gaf hij gister aan bijna tegen overspannen zijn aan te zitten dus ben bang dat z'n klustempo nog wel in gaat zakken.
En wat lief van je!! Hou ik zeker in gedachten! Jordana, Nucia en ik gaan volgende maand naar de Ikea om meubels te kopen, tegen die tijd zal er dus wel een hoop in elkaar gezet moeten worden. Maken we er een klusmeeting van
Gast- Gast
Ja, leuk! Ik heb inmiddels ervaring met Ikea-meubels, dus als ik kan helpen doe ik dat! Geef maar een gil als het zover is
Vervelend dat je het idee hebt dat het langer gaat duren wb de verhuizing van J. Gelukkig zit er nu wel schot in de zaak.
Vervelend dat je het idee hebt dat het langer gaat duren wb de verhuizing van J. Gelukkig zit er nu wel schot in de zaak.
Alex- Ratel
Ik duim dat het opschiet met hem en zijn huis en dat jij lekker je eigen plekje kan maken en en echt verder kan. Fijn dat die meiden je gaan helpen
Ibbeltje schreef: Fijn dat die meiden je gaan helpen
Haha, ja, die twee zijn echt schatten. En Alex ook, omdat ze me komt helpen!!
En verder hoop ik gewoon dat alles nou eindelijk gauw eens een keertje rond is. Het heeft echt lang genoeg geduurd nu. Loop vanaf 25 september al aan te klooien, was de dag na die meeting in Utrecht toen, toen hij ineens vertelde dat hij wilde scheiden.
Gast- Gast
Maple schreef:Ibbeltje schreef: Fijn dat die meiden je gaan helpen
Haha, ja, die twee zijn echt schatten. En Alex ook, omdat ze me komt helpen!!
En verder hoop ik gewoon dat alles nou eindelijk gauw eens een keertje rond is. Het heeft echt lang genoeg geduurd nu. Loop vanaf 25 september al aan te klooien, was de dag na die meeting in Utrecht toen, toen hij ineens vertelde dat hij wilde scheiden.
ja precies. Het zou fijn zijn als het allemaal afgerond is.
En ja Alex is ook lief ja dat ze wil komen helpen. Fijn dat je het niet alleen hoeft te doen
Ik heb mijn momenten
OMG ik lig in een flauwte om de vertaling van GTST op Youtube
OMG ik lig in een flauwte om de vertaling van GTST op Youtube
Alex- Ratel
haha hoezo dan Alex?
Zo, ik ben er ook weer Heb tussen de buien door even hardgelopen
Mooie bank, Maple!
Mooie bank, Maple!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Halleluja zeg, anders heb ik ff opgezette klieren, voel ze gewoon zitten als ik ff zachtjes in m'n hals kriebel/jeuk
Maargoed, ik ga maar eens m'n bed uit. Ff was in de machine, wat eten en dan naar de meubelboulevard.
Maargoed, ik ga maar eens m'n bed uit. Ff was in de machine, wat eten en dan naar de meubelboulevard.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:haha hoezo dan Alex?
Erg vrij vertaald, haha!
Alex- Ratel
Zo ben ff druk bezig voor de Nierstichting. Heb de coördinatie in het dorp overgenomen en moet even alles op mijn laptop opslaan van de adressen en zo.
Oow lekker Zelda
Ik heb gedoucht en de was gedaan en eet nu even een cracker en een beschuitje, het brood is op Zo maar even boodschappen doen, maar moet even wachten tot mijn vriend klaar is met brood bakken, nouja, met de voorbereidingen dan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: