DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Weer eens wat anders...Smikkell schreef:Ik kan ook gewoon een foto van mijn tieten plaatsen uiteraard..Erin schreef:Smikkell schreef:Wat is er allemaal gezegd over een shirt?
Dat je er heerlijke tieten in had hahahaha!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Whahahahahaha... Vandaar dat je die foto wil zien Erin.
Ja ik hou wel van lekkere tieten whahahhaha! Maar het zijn niet eens haar tieten dus!
Nee even serieus, ik ben verliefd op dat shirtje!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Deze?
Eindelijk!
Erin- Ratel
Stofzuiger schreef:Zo'n soort buik heb ik nu ook. Dank je wel jongens...
Oh alsjeblieft hoor!! Wat had je, maatje 36? Dan kan je onmogelijk zo'n buik hebben. En na 2 kinderen zeg ik
Erin- Ratel
De verhoudingen. Ik hou van vrouwen die showen dat de wereld niet perfect is!
Erin- Ratel
oke, iets kleiner, maar qua model zeg maar.Erin schreef:Stofzuiger schreef:Zo'n soort buik heb ik nu ook. Dank je wel jongens...
Oh alsjeblieft hoor!! Wat had je, maatje 36? Dan kan je onmogelijk zo'n buik hebben. En na 2 kinderen zeg ik
Gast- Gast
wat voor kast? Toch geen kast om uit te komen?Smikkell schreef:Zondag wordt mijn kast gebracht
Gast- Gast
Want? Dan mag ik woensdag niet meer bij je langs komen?Stofzuiger schreef:wat voor kast? Toch geen kast om uit te komen?Smikkell schreef:Zondag wordt mijn kast gebracht
Gast- Gast
tuurlijk wel.Smikkell schreef:Want? Dan mag ik woensdag niet meer bij je langs komen?Stofzuiger schreef:wat voor kast? Toch geen kast om uit te komen?Smikkell schreef:Zondag wordt mijn kast gebracht
Alleen als er een lijk uit de kast komt wil ik er nog even over denken.
Gast- Gast
Zolang er geen muizen meereizen met die kast vind ik het allemaal best.Stofzuiger schreef:tuurlijk wel.Smikkell schreef:Want? Dan mag ik woensdag niet meer bij je langs komen?Stofzuiger schreef:wat voor kast? Toch geen kast om uit te komen?Smikkell schreef:Zondag wordt mijn kast gebracht
Alleen als er een lijk uit de kast komt wil ik er nog even over denken.
Gast- Gast
Ik las alleen de tekst en wist toen al dat jij dit had geschrevenReva schreef:Ik heb een nonnenpak aan, whaahahahahahahahahahahahahaha.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik las alleen de tekst en wist toen al dat jij dit had geschrevenReva schreef:Ik heb een nonnenpak aan, whaahahahahahahahahahahahahaha.
Ik ook!
Erin- Ratel
Dat shirt had iets geels weet je nog Smikk?
Erin- Ratel
Zie nu dat ik de tekst ook al op wa had. Had t dus al kunnen wetenErin schreef:Smikkell schreef:Ik las alleen de tekst en wist toen al dat jij dit had geschrevenReva schreef:Ik heb een nonnenpak aan, whaahahahahahahahahahahahahaha.
Ik ook!
Gast- Gast
Geen foto erbij?Smikkell schreef:Zie nu dat ik de tekst ook al op wa had. Had t dus al kunnen wetenErin schreef:Smikkell schreef:Ik las alleen de tekst en wist toen al dat jij dit had geschrevenReva schreef:Ik heb een nonnenpak aan, whaahahahahahahahahahahahahaha.
Ik ook!
Gast- Gast
En hoe bepaal je zoiets nou?Stofzuiger schreef:Ik probeer te bepalen wie er nou harder snurkt: mijn man of mijn hond...
Gast- Gast
Nee. Wel een verzoek tot gedaan.Stofzuiger schreef:Geen foto erbij?Smikkell schreef:Zie nu dat ik de tekst ook al op wa had. Had t dus al kunnen wetenErin schreef:Smikkell schreef:Ik las alleen de tekst en wist toen al dat jij dit had geschrevenReva schreef:Ik heb een nonnenpak aan, whaahahahahahahahahahahahahaha.
Ik ook!
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: