DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Anders had ik ook heel de dag niet gepost. Dat kan natuurlijk niet. Nu heb ik nog net op de valreep even mijn gezicht laten zien..
Ja, echt gadver en zielig. Nooit geweten ook dat zulke kleine beestjes zo hard kunnen krijsen. Toch hoop ik dat mijn eigen huismuis ook snel in de val loopt.
Ja, echt gadver en zielig. Nooit geweten ook dat zulke kleine beestjes zo hard kunnen krijsen. Toch hoop ik dat mijn eigen huismuis ook snel in de val loopt.
Gast- Gast
Wat hebben hun op die vallen gesmeerd dan?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Zelfde als ik, pindakaas.Erin schreef:Wat hebben hun op die vallen gesmeerd dan?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zelfde als ik, pindakaas.Erin schreef:Wat hebben hun op die vallen gesmeerd dan?
Misschien vind ie je pindakaas niet lekker. Kieskeurige muizen! Het moet niet gekker worden!
Erin- Ratel
De pindakaas op mijn ballen komt hier uit de pot..Erin schreef:Smikkell schreef:Zelfde als ik, pindakaas.Erin schreef:Wat hebben hun op die vallen gesmeerd dan?
Misschien vind ie je pindakaas niet lekker. Kieskeurige muizen! Het moet niet gekker worden!
Edit: vallen
Gast- Gast
Smikkell schreef:De pindakaas op mijn ballen komt hier uit de pot..Erin schreef:Smikkell schreef:Zelfde als ik, pindakaas.Erin schreef:Wat hebben hun op die vallen gesmeerd dan?
Bwhahahaha
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:De pindakaas op mijn ballen komt hier uit de pot..Erin schreef:Smikkell schreef:Zelfde als ik, pindakaas.Erin schreef:Wat hebben hun op die vallen gesmeerd dan?
Omg! Je hebt teveel gewerkt.
Weet je trouwens nog dat ik helemaal gek was op een shirt van jou heeeeeeeeel lang gelenden... Ik probeerde de meiden het uit te leggen maar jij weet het vast nog wel.
Erin- Ratel
Ja, ik ben ook benieuwd naar dat shirt! Ik heb nu wel hoge verwachtingen
Alex- Ratel
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar dat was niet mijn shirt. Weet ook even niet meer welke t was.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar dat was niet mijn shirt. Weet ook even niet meer welke t was.
Je had zwarte haren op die foto! Oh hij was zooooo leuk!
Erin- Ratel
+1Alex schreef:Ja, ik ben ook benieuwd naar dat shirt! Ik heb nu wel hoge verwachtingen
Gast- Gast
Ik wil je verder niet onder druk zetten, hoor.
Alex- Ratel
Zit nu op de fiets. Weet welke je.bedoelt, maar ik ben dat niet he. Zal m zo zoeken
Gast- Gast
Ik kan niet slapen en dat vind ik irritant omdat ik weet dat ik het hard nodig heb.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zit nu op de fiets. Weet welke je.bedoelt, maar ik ben dat niet he. Zal m zo zoeken
Erin- Ratel
dan blijf ik nog even wakker, dus laat het de moeite waard zijn...Erin schreef:Smikkell schreef:Zit nu op de fiets. Weet welke je.bedoelt, maar ik ben dat niet he. Zal m zo zoeken
Ik heb honger. Zou het raar zijn als ik nu kroketten ging bakken?
Lijk wel zwanger met mijn rare neigingen hahaha.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:dan blijf ik nog even wakker, dus laat het de moeite waard zijn...Erin schreef:Smikkell schreef:Zit nu op de fiets. Weet welke je.bedoelt, maar ik ben dat niet he. Zal m zo zoeken
Ik heb honger. Zou het raar zijn als ik nu kroketten ging bakken?
Lijk wel zwanger met mijn rare neigingen hahaha.
Ja he IK vond hem geweldig he, dat zegt niet dat jullie dat moeten vinden whahaha!
Damn you woman! Nu wil ik ook een kroket!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Wat is er allemaal gezegd over een shirt?
Dat je er heerlijke tieten in had hahahaha!
Erin- Ratel
Ik kan ook gewoon een foto van mijn tieten plaatsen uiteraard..Erin schreef:Smikkell schreef:Wat is er allemaal gezegd over een shirt?
Dat je er heerlijke tieten in had hahahaha!
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: