DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Youandi schreef:Waarom dan Zusje? Wat heb je daar precies mee?
Ik heb er nu meer mee te maken dan vroeger maar ik zat met mijn vader al urenlang naar mieren/ kakkerlakken/ torretjes etc te kijken op vakantie enzo. Lijkt me wel gaaf om daar een studie van te maken. Het is alleen behoorlijk veel haha! Bij ons is er volgens mij maar 1 in dienst, misschien ga ik hem nog ontmoeten zei mijn supervisor laatst. Ik hoop dat het een heel oude meneer is die met een paar jaar met pensioen gaat .
Dank je Pippa! Ik vind het ook zo leuk . Is de ellende van mijn vorige werk toch nog ergens goed voor geweest .
Gast- Gast
Youandi schreef:Wauw, dat duet van Iris en Birdy.... ZO mooi!!
Ja, het volume ging hier even een paar tandjes hoger!
Gast- Gast
Ow Pippa ik heb mijn oude liefde al een paar keer gezien en het is zo fijn met hem te zijn .
Gast- Gast
Zusje schreef:Ow Pippa ik heb mijn oude liefde al een paar keer gezien en het is zo fijn met hem te zijn .
Dat wou ik net gaan vragen, maar is in dit topic makkelijker! Maar voelt goed dus... zoo leuk voor jullie!
Inderdaad - dan is het toch goed geweest van je andere baan inderdaad, nu zit je op jouw plek.
Gast- Gast
Ja dat zit ik zeker. Ja, het voelt zeker goed. De eerste keer dat hij langs kwam en ik deed de deur open aaaaah, ik werd gek haha . Gelukkig begon hij me gelijk te zoenen, dat haalde de druk behoorlijk van de ketel zeg maar .
Gast- Gast
Leuk doel, Zusje! Lijkt me inderdaad erg moeilijk, maar als je het écht leuk vindt, dan gaat het vast gemakkelijker
Gast- Gast
Youandi schreef:Leuk doel, Zusje! Lijkt me inderdaad erg moeilijk, maar als je het écht leuk vindt, dan gaat het vast gemakkelijker
Ik weet het niet, het is veel droge stof volgens mij om van al die Latijnse namen nog maar niet te spreken
Gast- Gast
Jolee schreef:Youandi schreef:Wauw, dat duet van Iris en Birdy.... ZO mooi!!
Ja, het volume ging hier even een paar tandjes hoger!
Ow? Was dat nou Birdy?
Gast- Gast
Zo, ik ben kont-af.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zusje schreef:Haha wat erg Youandi . Ik zou niet weten wat ik online moet kopen. Ik ben niet zo goed in online shoppen geloof ik... Bovendien weet ik niet welke maat ik nu moet nemen. Ik hoop natuurlijk dat ik 36 pas maar dat moet ik eerst nog maar zien.
Volgens mij pas jij makkelijk in 36!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Haha ja leuk he . Al ben ik benieuwd hoe het loopt hoor, afspreken met hem is gewoon lastig door al zijn werkzaamheden. Ik hoop dat hij snel inziet dat hij maar lekker gewoon hier moet blijven .
Rush, kont-af? En waarom nieuwe avatar? Boehoe!
Alex, dank je wel . Maaaarrr eerst zien, dan geloven . Al heb ik nog maar 1 broek die ik pas en volgens mij had ik in 2003 (toen ik deze kocht, god mag weten waarom ik hem nog heb) maat 36. Zal eens naar de foto's kijken.
Rush, kont-af? En waarom nieuwe avatar? Boehoe!
Alex, dank je wel . Maaaarrr eerst zien, dan geloven . Al heb ik nog maar 1 broek die ik pas en volgens mij had ik in 2003 (toen ik deze kocht, god mag weten waarom ik hem nog heb) maat 36. Zal eens naar de foto's kijken.
Gast- Gast
Ik heb vanmiddag nog een rokje geshopt bij Steps, weet alleen nog niet zo goed hoe ik het moet combineren, draag meestal langere truien en vesten, en dat staat niet.
Gast- Gast
Ja ik heb m`n kont weggedaan. Ik ben verliefd op Angelina
Jij hebt ook al eeuwen geen kont meer Zusje!
Jij hebt ook al eeuwen geen kont meer Zusje!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Jij hebt ook al eeuwen geen kont meer Zusje!
Klopt, ik heb het zelf gezien! Als jij niet in 36 past ben ik een olifant.
Alex- Ratel
Haha jij bent slanker hoor . En ik heb gelukkig nog wel zelf een kont
Oh zo bedoel je, je duh kont af... Ja ik had ook een kont idd maar das al erg lang geleden. Zou niet eens weten of ik dat plaatje nog heb. Zou eigenlijk gewoon mijn eigen kont moeten doen, die is natuurlijk het lekkerst.
Oh zo bedoel je, je duh kont af... Ja ik had ook een kont idd maar das al erg lang geleden. Zou niet eens weten of ik dat plaatje nog heb. Zou eigenlijk gewoon mijn eigen kont moeten doen, die is natuurlijk het lekkerst.
Laatst aangepast door Zusje op vr 20 jan 2012 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahahaha.Alex schreef:Rush schreef:Jij hebt ook al eeuwen geen kont meer Zusje!
Klopt, ik heb het zelf gezien! Als jij niet in 36 past ben ik een olifant.
Virtuele kont
Rush- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Haha jij bent slanker hoor .
No way!
Alex- Ratel
Nou ik stap nu over op Angelina Jolie avatars. Als ik op vrouwen viel, phoehh!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Nou ik stap nu over op Angelina Jolie avatars. Als ik op vrouwen viel, phoehh!
Dan kies ik voor J-Lo
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: