DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Zelda schreef:Verleidelijk ideeOkidoki schreef:Anders ga je gewoon even je gezicht laten zien zodat je je niet schuldig hoeft te voelen en daarna fiets je op je eigen fiets naar huis en dan duiken wij daarna samen de kroeg in!!Zelda schreef:Ik wil eigenlijk gewoon mijn eigen fiets mee nemen zodat ik elk moment kan gaan maar mijn vriend vindt dat maar raar.Lily schreef:ik ga eigenlijk nooit met tegenzin maar als ik er met zoveel tegenzin heen zou gaan zou ik tegen haar zeggen of het goed is als ik een andere keer langs kom. Als jij daar een hele avond met tegenzin zit is ook niet goed voor je humeur. En dan ga je je toch maar ergeren aan die spelletjes enzo
Hoor ik daar een "ja is goed, doen we!!" ?
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Zelda schreef:Nou ja het enige probleem is dat ik vrijwel zeker weet dat zij het niet leuk vindt als ik maar even kom, ze gaat dan misschien rare vragen stellen of ze voelt zich beledigd en dat wil ik voorkomen. En daarbij wil ik mijn vriend niet alleen daar laten, denk dat hij zich dan erg opgelaten voelt haha.
sorry maar als ik m`n verjaardag vier ben ik al blij als de personen komen die ik uitnodig, ongeacht of het een uurtje is of de gehele avond. Het gaat om het idee, dat je je hebt laten zien.
Gast- Gast
Haha, ja ging even mis met posten!!
Maar ik snap wel dat je het lullig vind tegenover je vriend en die vriendin hoor!
Heb je vanavond tijd voor een drankje en een dansje?
Maar ik snap wel dat je het lullig vind tegenover je vriend en die vriendin hoor!
Heb je vanavond tijd voor een drankje en een dansje?
Okidoki- Fluisteraar
Had vanavond een avondje gepland met mijn vriend, sorry had er wel zin in anders! Ben je nog een keer vrij deze week?
Gast- Gast
Haha, geen probleem. Dat is ook belangrijk om bij te houden!
In de avonden heb ik nog niet heel veel gepland deze week, alleen sporten. En op vrijdag ben ik overdag altijd vrij.
In de avonden heb ik nog niet heel veel gepland deze week, alleen sporten. En op vrijdag ben ik overdag altijd vrij.
Okidoki- Fluisteraar
Net zei je nog iets heel anders? Ik zou het niet leuk vinden denk ik hoor, als een vriendin eerst belooft te komen en vervolgens niet komt maar wel uitgaat...
Anyway, ik ben weer wakker. Heerlijk geslapen zeg! Nu nog uit bed komen
Anyway, ik ben weer wakker. Heerlijk geslapen zeg! Nu nog uit bed komen
Gast- Gast
wat ik begrijp is dat ze wel naar die verjaardag gaat maar daarna nog op stap wil/gaat
Gast- Gast
Dat was inderdaad de bedoeling! Maar inmiddels heeft ze al besloten dat ze morgen gewoon naar dat feestje van haar vriendin gaat.Lily schreef:wat ik begrijp is dat ze wel naar die verjaardag gaat maar daarna nog op stap wil/gaat
Okidoki- Fluisteraar
Idd Zusje, de planning was om eerst naar die verjaardag te gaan en dan uit. Ik zou mijn vriendin nooit zo belazeren door niet op haar verjaardag te komen en dan wel uit te gaan.
Okidoki, je hebt een bericht op Facebook morgen gaat niet lukken.
Gast- Gast
Zelda schreef:Idd Zusje, de planning was om eerst naar die verjaardag te gaan en dan uit. Ik zou mijn vriendin nooit zo belazeren door niet op haar verjaardag te komen en dan wel uit te gaan.
Yep, heb ik gezien en al meteen beantwoord!
Okidoki- Fluisteraar
Ben jij een oude bekende Okidoki ?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nee, ben geen oude bekende!
Okidoki- Fluisteraar
Okidoki schreef:Nee, ben geen oude bekende!
Vind je plaatje heel cute!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Geen bekende, Okidoki? Hoe kennen jij en Zelda elkaar dan?
Ik ben gewoon even nieuwsgierig
Ik ben gewoon even nieuwsgierig
Gast- Gast
Ze hebben elkaar leren kennen Youandi
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Als ik zo vrij mag zijn om antwoord te geven: we kennen elkaar van de Eindhoven meetings, daar is inmiddels een hecht clubje onstaan en we spreken dus regelmatig met elkaar af
Gast- Gast
Okidoki heeft deze naam gewoon altijd al. maar via de Eindhoven meeting kennen zij (en ik ook ) elkaar
Zelda schreef:Als ik zo vrij mag zijn om antwoord te geven: we kennen elkaar van de Eindhoven meetings, daar is inmiddels een hecht clubje onstaan en we spreken dus regelmatig met elkaar af
haha je was mij net voor
Nou, dan zal ik het zelf ook maar even bevestigen he! We kennen elkaar inderdaad via de Eindhoven meetings. Ik kom al heel lang op het yes forum maar ben nooit zo'n actieve poster geweest. Ik vind het wel grappig dat de vraag of ik een oude bekende ben telkens weer naar voren komt als ik iets post!
Okidoki- Fluisteraar
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: