DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Blauwgrijs is het, of niet?
Edit: ik zie het al
Edit: ik zie het al
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ah, zie je.. precies wat ik bedoelde. Lichtgrijs/blauw achtig!!!Erin schreef:Ik vind het wel een mooie kleur, beetje lichtgrijs/blauw achtig!
Alleen dan moet hij tegen een witte wand en dat wordt een probleem
Gast- Gast
Heb je geen wand meer over? Of geen witte muurverf?Smikkell schreef:Alleen dan moet hij tegen een witte wand en dat wordt een probleem
Kan je die muur ook niet die kleur geven of is dat geen optie?? Weet niet hoe groot de oppervlakte is ervan. Ik vind het meestal niet heel storend tegen een witte muur hoor. Maar ja smaken verschillen.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Lekker! Weer met die leuke opa en een paar flessen wijn te veel?Reva schreef:Mooohoooorgeeeen kaasfondue. Laaalallalaaaaaa.
Whaha nee, gewoon bij zus. We moeten de wijnen kiezen/testen voor mn zus dr feest.. Heel vervelend. Rood, rose, wit, prosecco. Zware taak. Kun je maar beter stevige bodem leggen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ah, zie je.. precies wat ik bedoelde. Lichtgrijs/blauw achtig!!!Erin schreef:Ik vind het wel een mooie kleur, beetje lichtgrijs/blauw achtig!
Alleen dan moet hij tegen een witte wand en dat wordt een probleem
Blauwgrijzig isch moooooi.
Gast- Gast
Ik heb nu al geen wand over en die kast zal en moet er komen. Ik weet het echt niet. Niets komt meer mooi uit, zo vol is hetSjaantje schreef:Heb je geen wand meer over? Of geen witte muurverf?Smikkell schreef:Alleen dan moet hij tegen een witte wand en dat wordt een probleem
Keek vandaag nog voor een grijze hoes voor mijn bank, maar die zijn gewoon niet meer te vinden. Ik heb er ooit eentje gekocht via marktplaats, maar die is nooit aangekomen. Gelukkig wel mijn geld terug gekregen. Ikea verkoopt ze ook niet meer.
Misschien die site van safe my sofa. Even kijken of dat nog bestaat.
Gast- Gast
Hulp nodig?Reva schreef:Smikkell schreef:Lekker! Weer met die leuke opa en een paar flessen wijn te veel?Reva schreef:Mooohoooorgeeeen kaasfondue. Laaalallalaaaaaa.
Whaha nee, gewoon bij zus. We moeten de wijnen kiezen/testen voor mn zus dr feest.. Heel vervelend. Rood, rose, wit, prosecco. Zware taak. Kun je maar beter stevige bodem leggen.
Gast- Gast
Staat je huis al zo vol ja? Heb je dan geen andere kast o.i.d. die je kunt verkopen? Dan heb je weer ruimte in je huis én in je budget. Misschien leuk handeltje van maken? Volgens mij ben jij hartstikke handig in dingen opknappen!
Tegen een witte muur is prima. Mooi zelfs. Alleen de enige wand waar hij nog zou kunnen staan is antraciet. Of ik moet de hele boel weer eens omgooien. Ik denk alleen dat de indeling zo het meest voordelig is.Erin schreef:Kan je die muur ook niet die kleur geven of is dat geen optie?? Weet niet hoe groot de oppervlakte is ervan. Ik vind het meestal niet heel storend tegen een witte muur hoor. Maar ja smaken verschillen.
In het ergste geval moet de ikea-kast er voorlopig even uit. Nou, uit elkaar en onder mijn bed ofzo!
Gast- Gast
Ow, ik kan nooit spullen weg doen. Ik sleep iets mee naar huis omdat ik het mooi vind of er verliefd op ben, dan kan ik het echt niet weer weg doen. Dat is denk juist het probleem. Er kan momenteel echt niets weg.Sjaantje schreef:Staat je huis al zo vol ja? Heb je dan geen andere kast o.i.d. die je kunt verkopen? Dan heb je weer ruimte in je huis én in je budget. Misschien leuk handeltje van maken? Volgens mij ben jij hartstikke handig in dingen opknappen!
Gast- Gast
OOh dat is wel
Ik snap je dilemma. Maar die kast is al die kleur of je wilt het die kleur gaan verven? Hij is wel echt verdomd leuk!
Ik snap je dilemma. Maar die kast is al die kleur of je wilt het die kleur gaan verven? Hij is wel echt verdomd leuk!
Erin- Ratel
Dan wordt het een groter huis zoeken!
Sjaantje schreef:Dan wordt het een groter huis zoeken!
Goeie optie! Ik wil ook groter wonen...
Erin- Ratel
Gast- Gast
Ja, dat was echt hilarisch. gebeurt bij mij nou nooit. Al is er ook weinig dat ik gekocht heb.Reva schreef:Bij mij komen kastjes gewoon zonder dat ik ze koop
Gast- Gast
Aaargh, ik wil ook nog een mooie kast, maar ik weet niet wát... Ik word wel hebberig van de kast die je nu op de kop hebt getikt!
Ooooooooh! Wat schattig!! Ik zeg, verhuizen!
Maar ik vind die kleur die je het wilt maken wel echt heel erg mooi hoor!
Hoe doen jullie dat, kastjes krijgen Tell me!
Maar ik vind die kleur die je het wilt maken wel echt heel erg mooi hoor!
Hoe doen jullie dat, kastjes krijgen Tell me!
Erin- Ratel
Oeeeh die kleur wijnfles op dat bureau, dat vind ik zo mooi Heb er al vier, dezelfde
Gast- Gast
Smikk, wil je mijn zolder-etage huren?
Neuh. Te ver weg!Sjaantje schreef:Smikk, wil je mijn zolder-etage huren?
Ik wil zo'n berging als Zusje..
Gast- Gast
Als iemand nog een grijze of eventueel witte hoes voor de Ikea Kramfors tegenkomt. Denk aan mij!
Bij safe my sofa kun je voor alle Ikea banken zelf een hoes laten maken, maar dat kost me 360 euro
Bij safe my sofa kun je voor alle Ikea banken zelf een hoes laten maken, maar dat kost me 360 euro
Gast- Gast
Jammer dat ik te ver weg woon
Ben je zelf niet handig genoeg met de naaimachine om zo'n hoes te maken? Of een grand foulard? Of zeg ik nou iets geks?
Ben je zelf niet handig genoeg met de naaimachine om zo'n hoes te maken? Of een grand foulard? Of zeg ik nou iets geks?
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: